eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Białystok: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 513642 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458120 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek,urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, określający potrzeby zamawiającego. Załącznik określa typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający, rodzaj materiału zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe. 4. Pod pojęciem materiały fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku i recyklingu które nie są zużywalne w procesie drukowania, w szczególności obudów plastikowych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Produkty powinny posiadać gwarancję producenta na terenie Polski. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia ofert materiałów eksploatacyjnych równoważnych materiałom wyprodukowanym przez producenta drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub kserokopiarki. 6. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach nie gorszych (wydajność tonera oraz jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, wytwarzane zgodnie z wdrożonym Systemem Zarządzania Jakością. 7. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie. 8. Dostarczone materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości (rodzaj materiału eksploatacyjnego (toner,, tusz, bęben światłoczuły, pojemnik na zużyty toner), ilość materiałów - w przypadku, gdy w opakowaniu jest więcej niż 1 materiał, informację o drukarkach, serii drukarek dla których dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony), termin przydatności do użycia. Odpowiednie oznaczenia (nazwa lub logo producenta, numer katalogowy , lub inne oznaczenie stosowane przez producenta) powinny być umieszczone również bezpośrednio na kasecie z tonerem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru dostawy nie spełniającej tych warunków. 9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych. 10. Wykonawca zobowiąże się do pokrycia kosztów naprawy drukarki,urządzenia wielofunkcyjnego ,kserokopiarki gdyby jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/kserokopiarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki,urządzenia wielofunkcyjnego. Naprawa drukarki,urządzenia wielofunkcyjnego,kserokopiarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki,urządzenia wielofunkcyjnego,kserokopiarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą poniesie wykonawca. 11. Wymaga się udzielenie co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na oferowane materiały eksploatacyjne od dnia podpisania protokołu odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSC Poland Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 15a, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41163,47

  • Oferta z najniższą ceną: 41163,47 / Oferta z najwyższą ceną: 86011,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.