Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Zabrze: Świadczenie usług medycznych w zakresie diagnostyki obrazowej dla Szpitala Specjalistycznego
w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 51361 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377415 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w zakresie diagnostyki obrazowej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie publiczne składa się z 5 części (pakietów): Pakiet nr 1 - Badania mammograficzne Pakiet nr 2 - Scyntygrafia perfuzyjna płuc Pakiet nr 3 - Badania RTG Pakiet nr 4 - Tomografia komputerowa tętnic wieńcowych-tryb planowy Pakiet nr 5 - Rezonans magnetyczny - całodobowa realizacja badań Szczegółowy zakres pakietów wraz z podziałem na poszczególne badania oraz szacunkową ich liczbę z określa załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: Wspólnie dla wszystkich pakietów: - Wykonawca poddał kontroli prowadzonej przez NFZ, udostępnił wszelką dokumentację i udzielił wszelkich wyjaśnień w zakresie usług wynikających z niniejszej umowy; - pomieszczenia i urządzenia, w których będą realizowane badania spełniały wymagania pod względem fachowym i sanitarnym określone w Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006r. nr 213 poz. 1568 z późn. zm.) - aparatura i sprzęt medyczny, na którym Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia posiadały dokumenty potwierdzające dokonanie aktualnych przeglądów technicznych wykonanych przez uprawnione podmioty; - podpisał umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; - zaoferował termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT; - usługi zlecane będą przez Zamawiającego w ilościach uzależnionych od jego aktualnych potrzeb. w zakresie Pakietu nr 1: - badanie było realizowane przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach, uprawnieniach zawodowych oraz opisywane przez lekarza specjalistę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ambulatoryjnej opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 139 poz. 1142 z późn. zm.); - wynik badania wraz z opisem był przekazany pacjentowi w dniu wykonania badania; - Zamawiający zapewnia transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania badania mammograficznego do Pracowni Wykonawcy. Pracownia Wykonawcy musi znajdować się w odległości maksymalnie do 15 km od siedziby Zamawiającego. - badania wykonywane były na podstawie indywidualnych zleceń wystawianych i podpisywanych przez lekarzy Zamawiającego z określeniem rodzaju badania, opieczętowanych pieczęcią nagłówkową Zamawiającego - wzór Zlecenia zawiera Załącznik nr 2 do umowy. w zakresie Pakietu nr 2: - badanie było realizowane przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych oraz opisywane przez lekarza specjalistę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ambulatoryjnej opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 139 poz. 1142 z późn. zm.); - Zamawiający zapewni transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania scyntygrafii perfuzyjnej płuc do Pracowni Wykonawcy znajdującej się w odległości maksymalnie do 15 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców dysponującymi pracowniami w odległości powyżej 15 km od siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w takim przypadku transport pacjenta karetką S(w obie strony) zapewnia Wykonawca na swój koszt; (W przypadku sytuacji opisanej w zdaniu drugim niniejszego punktu, cena oferty powinna uwzględnić koszt badania oraz koszt transportu pacjenta karetką S na zasadach tam opisanych). - wynik badania w formie wydruku opisu będzie wydawany, na podstawie pisemnego upoważnienia, pracownikowi Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy do 5 dni roboczych po przeprowadzeniu badania. - badania wykonywane były na podstawie indywidualnych zleceń wystawianych i podpisywanych przez lekarzy Zamawiającego z określeniem rodzaju badania, opieczętowanych pieczęcią nagłówkową Zamawiającego - wzór Zlecenia zawiera Załącznik nr 2 do umowy; w ramach Pakietu nr 3 - wykonawca zapewnił realizację badań w godzinach od 17:00 do godz. 7 :00, we wszystkie dni tygodnia; - badanie było realizowane przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ambulatoryjnej opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 139 poz. 1142 z późn. zm.); - wynik badania na płycie CD lub kliszy był wydawany niezwłocznie po wykonaniu badania pacjentowi lub na podstawie pisemnego upoważnienia, pracownikowi Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy; - Zamawiający zapewni transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania badań RTG do Pracowni RTG znajdującej się w odległości maksymalnie do 1 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców dysponującymi pracowniami RTG w odległości powyżej 1 km od siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w takim przypadku transport pacjenta karetką S(w obie strony) zapewnia Wykonawca na swój koszt. (W przypadku sytuacji opisanej w zdaniu drugim niniejszego punktu, cena oferty powinna uwzględnić koszt badania oraz koszt transportu pacjenta karetką S na zasadach tam opisanych); w ramach Pakietu nr 4 - Wykonawca dysponował typem Tomografu Komputerowego - aparat min. 64 rzędowy; - badanie było realizowane przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych oraz opisywane przez lekarza specjalistę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ambulatoryjnej opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 139 poz. 1142 z późn. zm.); - opis badania wraz z nośnikiem obrazu (klisza RTG lub płyta CD) wydawany był pacjentowi lub na podstawie pisemnego upoważnienia, pracownikowi Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy; - Zamawiający zapewni transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania badań tomografii komputerowej do Pracowni TK znajdującej się w odległości maksymalnie do 5 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców dysponującymi pracowniami TK w odległości powyżej 5 km od siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w takim przypadku transport pacjenta karetką S(w obie strony) zapewnia Wykonawca na swój koszt. (W przypadku sytuacji opisanej w zdaniu drugim niniejszego punktu, cena oferty powinna uwzględnić koszt badania oraz koszt transportu pacjenta karetką S na zasadach tam opisanych); - badania wykonywane były na podstawie indywidualnych zleceń wystawianych i podpisywanych przez lekarzy Zamawiającego z określeniem rodzaju badania, opieczętowanych pieczęcią nagłówkową Zamawiającego - wzór Zlecenia zawiera Załącznik nr 2 do umowy; w ramach Pakietu nr 5 - zapewnił możliwość udzielenia świadczeń wyszczególnionych w Pakiecie nr 5 we wszystkie dni tygodnia w tym: również w soboty, niedziele oraz święta przez 24 godziny na dobę; - badanie było realizowane przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych oraz opisywane przez lekarza specjalistę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ambulatoryjnej opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 139 poz. 1142 z późn. zm.); - opis badania wraz z nośnikiem obrazu (klisza RTG lub płyta CD) wydawany był pacjentowi lub na podstawie pisemnego upoważnienia, pracownikowi Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy; - Zamawiający zapewni transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania badań rezonansu magnetycznego do Pracowni MR. Pracownia MR Wykonawcy musi znajdować się w odległości maksymalnie do 30 km od siedziby Zamawiającego. - badania wykonywane były na podstawie indywidualnych zleceń wystawianych i podpisywanych przez lekarzy Zamawiającego z określeniem rodzaju badania, opieczętowanych pieczęcią nagłówkową Zamawiającego - wzór Zlecenia zawiera Załącznik nr 2 do umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.15.00.00 - Usługi obrazowania medycznego 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Scyntygrafia perfuzyjna płuc
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ONKOLOGII INSTYTUT IM MARII SKŁODOWSKIEJ CURIE ODDZIAŁ GLIWICE
- Centrum Onkologii - Instytut im. M. Skłodowskiej - Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeża Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Badania RTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
jakie przetargi wygrała firma
ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
- Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1661,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1150,00
Oferta z najniższą ceną: 1150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Tomografia komputerowa tętnic wieńcowych-tryb planowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
jakie przetargi wygrała firma
ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
- Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu., ul. M. C. Skłodowskiej 9, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2310,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2100,00
Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- "Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie patomorfologii w Centrum Patomorfologii
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w roku 2024
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Zatrudnienie lekarza w zakresie medycyny ratunkowej oraz lekarza w zakresie chirurgii ogólnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.