eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Zbiórka surowców wtórnych w systemie workowym i kontenerowym na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Czarna Białostocka: Zbiórka surowców wtórnych w systemie workowym i kontenerowym na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka
Numer ogłoszenia: 513588 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7131340, faks 85 7131349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiórka surowców wtórnych w systemie workowym i kontenerowym na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu selektywnej zbiórki surowców wtórnych wydzielonych u źródła przez właścicieli gospodarstw domowych (ok. 1100) w budynkach jednorodzinnych i wielorodzinnych, w systemie workowym (teren 17 sołectw) oraz w systemie kontenerowym (9 gniazd po 3 kontenery o poj. ok. 1,1 m3). 2. Zbiórka w systemie workowym wykonywana będzie bezpośrednio ze wszystkich gospodarstw domowych na terenie gminy Czarna Białostocka (średnio miesięcznie od ok. 500) zgodnie z następującym harmonogramem: 1) teren miasta Czarna Białostocka: a) drugi poniedziałek miesiąca os. Pierekały (ulice: Świerkowa, Brzozowa, Grabowa, Jesionowa, Dębowa, Klonowa i Brzozowy Mostek), os. Starówka (ulice: Podleśna, Leśna, Kościelna, Czajkowskiego, Parkowa, Skórzana, Marszałkowska, Krótka), os. Zielone (ulice: Kasztanowa, Jodłowa, Różana, Zielona, Makowa, Modrzewiowa, Chabrowa, Kwiatowa, Leszczynowa, Tulipanów, Bromboszcza, Akacjowa, Wierzbowa, Młynowa, Olchowa, Bukowa, Gajowa), b) trzeci poniedziałek miesiąca os. Buksztel (ulice: Białostocka, Zagórna, Rybacka, Babilka, Św. Huberta), os. Wiosenne (ulice: Fabryczna, Wiosenna, Sosnowa, Jastrzębia), os. Tartaczne (ulice: Kosińskiego, Gołębia, Zamiany, Łąkowa), os. ZOR (ul. Torowa), os. Wschód (ulice: Orzeszkowej, Piękna, Sokólska, Kościuszki, Dolna, Polna, Dreszera, Gęsia, Kolejowa, Ochotnicza, Cicha, Spokojna), os. Centrum (ulice: Traugutta, Piłsudskiego, Tartaczna, Wybickiego, Ogrodowa, Mieszka I, Chrobrego, Szkolna, Krasickiego, Spółdzielcza), 2) teren 17 sołectw - trzeci wtorek miesiąca miejscowości: Złota Wieś, Ruda Rzeczka, Wólka Ratowiecka wraz z m. Ratowiec i Podratowiec, Klimki, Czarna Wieś Kościelna (ulice Sosnowa, Ks. Szapela, Wierzbowa, Świętojańska, Stawowa, Cicha, Piękna, Wesoła, Górna, Ratowiecka, Zacisze, Ustronie, Okrężna, Szkolna, Leśna), Karczmisko, Kosmaty Borek, Oleszkowo wraz z m. Lacka Buda, Chmielnik i leśniczówka Przewalanka, Łapczyn, Zamczysk wraz z m. Podzamczysk, Brzozówka Ziemiańska wraz z m. Brzozówka Strzelecka, Brzozówka Koronna, Niemczyn, Jezierzysk wraz z m. Osierodek, Zdroje. 3. Surowce wtórne w systemie workowym segregowane będą na 4 frakcje, gromadzone przez mieszkańców w oddzielnych workach, w czterech kolorach worków: 1) w worku w kolorze zielonym o pojemności 80 litrów - szkło opakowanie kolorowe, 2) w worku w kolorze białym o pojemności 80 litrów - szkło opakowanie bezbarwne, 3) w worku w kolorze żółtym - PET, tworzywa sztuczne drobne, 4) w worku w kolorze niebieskim - papier i tektura. 4. Worki do gromadzenia surowców wtórnych: 1) zakup i dystrybucja worków leży po stronie Wykonawcy; 2) do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie kompletu worków do gromadzenia surowców do gospodarstw domowych oraz ich wymianę podczas odbierania surowców wtórnych zgodnie z harmonogramem zbiórki surowców wtórnych, 3) worki na następny miesiąc powinny być dostarczone do każdej posesji w dniu odbioru posegregowanych surowców z poprzedniego miesiąca, w taki sposób, że Wykonawca zostawia komplet worków w miejscu, gdzie wystawione zostały posegregowane surowce wtórne z danej posesji, 4) worki muszą być odpowiednio oznakowane, tj. posiadać nadruk o treści: Selektywna zbiórka odpadów Gmina Czarna Białostocka oraz informację o rodzaju odpadów poznaczonych do umieszczenia w worku określonego koloru, zgodnie z ust. 3 pkt. 1-4. 5. Zbiórka w systemie kontenerowym odbywać się będzie wyłącznie na terenie miasta Czarna Białostocka, surowce wtórne segregowane będą na 3 frakcje, gromadzone przez mieszkańców budynków wielorodzinnych w oddzielnych kontenerach należących do Zamawiającego: 1) w kontenerze opisanym Szkło o pojemności ok. 1,1 m3 litra - szkło opakowanie kolorowe i bezbarwne, 2) w kontenerze opisanym PET o pojemności ok. 1,1 m3 litra - PET, tworzywa sztuczne drobne, 3) w kontenerze opisanym Makulatura o pojemności ok. 1,1 m3 litra - papier i tektura. 6. Opróżnianie kontenerów ma odbywać się co najmniej raz w tygodniu. 7. Zamawiający nie dopuszcza zmiany harmonogramu zbiórki surowców wtórnych na ternie miasta i gminy Czarna Białostocka. 8. Zebrane surowce wtórne po ewentualnej dalszej segregacji zostaną poddane przez Wykonawcę lub współpracujące z nim podmioty odzyskowi, koszt pozbycia się pozostałości po segregacji odpadów ponosi Wykonawca. 9. Wykonawcy nieposiadający instalacji służących do odzysku surowców wtórnych obowiązani są do złożenia do 10 dnia następnego miesiąca potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przekazanie zebranych surowców wtórnych do zakładu posiadającego zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwianie odpadów; w przypadku gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie składa jednorazowo jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wymagania organizacyjne: 1) rozliczenie nastąpi na podstawie faktur (rachunków) miesięcznych z 14-dniowym terminem płatności liczonym od dnia dostarczenia faktury (rachunku), który Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu do 10 dnia następnego miesiąca; 2) wraz z fakturą Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raport o całkowitej ilości zebranych surowców wtórnych z rozbiciem na frakcje i podziałem na teren miasta i sołectwa; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających związanych z prowadzonymi przez Zamawiającego akcjami ekologicznymi np. sprzątanie świata lub zwiększeniem ilości gospodarstw domowych korzystających ze zbiórki surowców wtórnych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadanie aktualnego na dzień składania ofert wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Czarnej Białostockiej który musi obejmować co najmniej odpady o kodach: od 15 01 01 do 15 01 07, 15 01 09, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39 i 20 03 99, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U z 2001 r., Nr 112 poz. 1206 ze zm.), b) posiadanie aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz transportu odpadów o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) spełnianie wymagań określonych w art. 9d ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 Nr 391 ze zm.), b) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; tj. - samochodem ciężarowym do zbiórki surowców wtórnych w systemie workowym, - samochodem ciężarowym do opróżniania kontenerów (z HDS)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 35.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji; 3) pełnomocnictwo lub umocowanie prawne upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy jeżeli taki został ustanowiony; 4) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy dołączyć: a) pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; b) oświadczenie podmiotu składającego zobowiązanie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, c) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 SIWZ w zakresie udzielanego wsparcia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia jedynie w następujących przypadkach: 1) rezygnacji Zamawiającego z realizacji części usług, w sytuacjach niedających się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, 2) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązujących przepisów prawa, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie część wynagrodzenia niezafakturowana do dnia zmiany przepisów. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu konieczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.