eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2016-03-08

Ostrów Wielkopolski: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 51344 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 42.99.42.20 - Przybory do laminowania 30.19.21.60 - Korektory 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.64.10 - 30.19.64.10 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.19.92.30 - Koperty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Papier ksero A4, Papier ksero A3, Blok do flipchartu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7081,11

  • Oferta z najniższą ceną: 7081,11 / Oferta z najwyższą ceną: 7745,93

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Blok makulaturowy w kratkę A-5, Blok makulaturowy w kratkę A-4, Gumka do mazania, Klipsy biurowe, Ołówek z gumką, Skoroszyt tekturowy, Skoroszyt plastikowy A4, Spinacze, Teczka wiązana A4, Zakładki indeksujące, Zestaw 4 markerów z gąbką, Wąsy skoroszytowe kolorowe, Zszywki,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1045,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1132,83

  • Oferta z najniższą ceną: 1132,83 / Oferta z najwyższą ceną: 1556,28

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Cienkopis czarny, Foliopis, Folia do laminowania, Korektor w taśmie, Nożyczki biurowe, Papier samoprzylepny A4, Rozszywacz, Segregator A-4, Teczka do podpisu, Teczka A-4 na gumkę bez haków, Zeszyt A-4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1248,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1303,74

  • Oferta z najniższą ceną: 1303,74 / Oferta z najwyższą ceną: 1875,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Długopis, Długopis żelowy, Długopis automatyczny, Długopis z przylepcem, Długopis jednorazowy, Kredki świecowe, Wkłady do długopisów, Wkłady do piór,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe JETA Sp. z o.o., ul. Gorzycka 34a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 902,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 887,47

  • Oferta z najniższą ceną: 887,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1302,73

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Karteczki samoprzylepne, Klej w sztyfcie, Koperty samoklejące, Koperta powietrzna z folią bąbelkową, Koszulki foliowe A-4, Koszulki foliowe A-5, Linijka plastikowa, Nici lniane, Obwoluty L A-4, Pisak gruby, Przekładki A4 kolorowe, Woreczki strunowe, Zakreślacz fluorescencyjny,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2544,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2102,78

  • Oferta z najniższą ceną: 2102,78 / Oferta z najwyższą ceną: 2882,33

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne (duża liczba wykonawców mogących zapewnić takie dostawy na obszarze całego kraju), o ustalonych standardach jakościowych (na rynku znajdują się artykuły biurowe wyprodukowane w oparciu o określone normy dopuszczone do obrotu rynkowego, posiadające powtarzalne parametry jakościowe), wartość zamówienia jest mniejsza niż 209.000 euro, tj. 2.840 euro. Podstawa prawna: art. 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały przesłanki pozwalające na wybór trybu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.