eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Gdańsk: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie
Numer ogłoszenia: 513420 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Częstotliwość realizacji w.w zamówienia wraz z podaniem ilości metrów kwadratowych oraz wyszczególnieniem powierzchni, pomieszczeń do sprzątania wewnątrz budynku stanowi opis przedmiotu zamówienia. 1.Szczegółowy wykaz pomieszczeń, do sprzątania Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym zamówieniu. 2.Sprzątanie pomieszczeń biurowych wykonywać należy o godzinie ustalonej z kierownictwem prokuratury, wymagane rozpoczęcie godz. 15.00. 3.Wszelkie czynności porządkowe należy wykonywać codziennie od godz. 15 00 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które musi być wykonywane w godzinach pracy oraz czynności odśnieżania, które uzależnione będą od częstotliwości i ilości opadów śniegu. Pomieszczenia o tzw. ograniczonym dostępie to: dział obrotów zagranicznych parter ul. Wały Jagiellońskie oraz piętro VII ul. Okopowa 7. 4.Szczegółowy harmonogram sprzątania oraz godziny sprzątania zostaną ustalone przez Wykonawcę z Zamawiającym. 5.W związku z przemieszczeniami oraz okresowo wyłączanymi pomieszczeniami z użytkowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w każdym miesiącu kalendarzowym ilości metrów kwadratowych powierzchni do sprzątania jednak nie przekraczających 12.393,63 m2 powierzchni wewnętrzna budynków . 6.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona kompleksowe usługi porządkowe zapewniające utrzymanie w czystości powierzchni wewnątrz budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. poż. oraz wymogami Zamawiającego. 7.Odkurzanie powierzchni podłóg, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń w tym usuwanie na bieżąco zabrudzeń powstałych na wykładzinach dywanowych, ścieranie kurzu z wszystkich górnych powierzchni mebli, z biurek, stołów, krzeseł, foteli, półek, szafek, wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych, czyszczenie parapetów okiennych oraz wszystkich punktów świetlnych i innych elementów wyposażenia pomieszczeń,rolety, żaluzje, 8.W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do: dostarczania środków zapachowych, dezynfekujących, zawieszek do WC, mydła w płynie, płynu do naczyń i gąbek, papieru toaletowego i ręczników papierowych; 9.W sprzęt i środki czystości, w tym środki dezynfekujące, płyn do naczyń i worki na śmieci o max. pojemności 30 litrów oraz 100 litrów do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zaopatrzy się na własny koszt. 10.Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu sprzętu, w/w środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci, ręczników. Koszty związane z zakupem niezbędnych środków, sprzętu, transportu i itp. należy wliczyć do ceny zamówienia. 11.Powierzchnia typu tarket, jeden raz w kwartale, konserwacja powierzchni przy użyciu środków do tego przeznaczonych. Termin konserwacji będzie uzgadniany z Zamawiającym. 12.Kratki wentylacyjne w pomieszczeniach wymienionych w SIWZ będą czyszczone jeden raz w miesiącu 13.Kratki ściekowe w toaletach wymienionych w SIWZ będą czyszczone dwa razy w miesiącu. 14.Sprzęt oraz środki czystości muszą gwarantować optymalizację wszystkich składowych usługi porządkowo, czystościowej oraz zapewnienia jej stałej zgodności z wszelkimi wymaganiami prawnymi, certyfikaty, dopuszczenia do użytkowania itp.. Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu prac. 15.Wykonywana usługa ma być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacja usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 16.Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia dla osób wykonujących zamówienie oraz do magazynowania sprzętu i niezbędnych materiałów. 17.Świadczenie usług sprzątania u Zamawiającego mogą wykonywać tylko osoby posiadające aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Powyższe zaświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy i przed skierowaniem pracownika do wykonania usługi. 18.Pracownicy Wykonawcy wykonujący usługę sprzątania są zobowiązani do zachowania tajemnicy służbowej dotyczącej obiektu, w którym wykonywana jest usługa. 19.Zmiana jednego z pracowników wykonującego usługę sprzątania będzie możliwa w następującej sytuacji a.Na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac, b.Na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ. 20.Pracownicy Wykonawcy muszą znać i przestrzegać przepisy bhp i ochrony p. poż oraz poznać ustalenia instrukcji zabezpieczających obowiązujących na terenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratur Rejonowych. 21.Przed opracowaniem oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w poszczególnych częściach. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibach po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuraturach Rejonowych w Kościerzynie, Stargardzie Gdańskim, Sopocie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGP Clean Partner Sp. z o. o., ul. N. M. Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115136,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130009,92

  • Oferta z najniższą ceną: 130009,92 / Oferta z najwyższą ceną: 136703,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Gdańsk Śródmieście, Oliwa i Wrzeszcz, Kartuzy, Malbork, Kwidzyn, Tczew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR 2 Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169157,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 188915,08

  • Oferta z najniższą ceną: 188915,08 / Oferta z najwyższą ceną: 257574,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Gdyni, Wejherowie, Pucku, Pruszczu Gdańskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR 2 Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115319,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146110,58

  • Oferta z najniższą ceną: 146110,58 / Oferta z najwyższą ceną: 154393,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ usługi sprzątania są powszechnie dostępnym przedmiotem zamówienia, typowym dla danej branży o standardowym charakterze.Wartość zamówienia jest mniejsza od 130 tyś. euro. Są to usługi w pełni porównywalne , bowiem jedynym różniącym je czynnikiem jest cena.Są powszechnie dostępne o czym świadczy występująca na rynku liczba podmiotów gospodarczych zajmujących się świadczeniem tych usług. Nie wymagają indywidualnego podejścia. Art. 69 do 71 uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.