eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Dostawa nici chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Morąg: Dostawa nici chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 51332 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I- Pleciony syntetyczny szew wchłanialny w odcinkach o dł.120-150 cm, bez igły. Pakiet II - Pleciony syntetyczny szew wchłanialny w odcinkach 70-90 cm , z igłą Pakiet III - syntetyczny szew niewchłanialny , ulegający biodegradacji, jednowłóknowy, poliamilowy w odcinkach , z igłą Pakiet IV - Syntetyczny szew wchłanialny , monofilamentowy Pakiet V - Plecionka niewchłanialna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 5 wypełnione i podpisane przez wykonawcę, A.3) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę. A 4) Do oferty należy dołączyć katalog oferowanych nici z podaniem nazw producenta. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1),2),3),4), dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty są składane wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 14-300 Morag ul. Dąbrowskiego 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej 14-300 Morąg ul. Dąbrowskiego 16 pok. nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pleciony syntetyczny szew wchłanialny w odcinkach o dł. 120-150 cm, bez igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. OPIS NICI J.m. Średnie zapotrzebowanie roczne Grubość UPS 1. 2 -0 saszetka 96 2.1-0 saszetka 432 3.1 saszetka 72 4. 2 saszetka 96 5.3-0 saszetka 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pleciony syntetyczny szew wchłanialny w odcinkach 70-90 cm, z igłą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nici IGŁA Jednostka miary Ilość rocznie L.p.UPS Rodzaj Krzywizna Długość 1. 3-0 ostra tnąca 3/8 koła 26 mm saszetka 12 2. 3-0 okrągła ? koła 25 mm saszetka 120 3. 2-0 okrągła z podwójną igłą ? koła 30 mm saszetka 12 4. 2-0 okrągła ? koła 25 mm saszetka 264 5. 2-0 okrągła ? koła 30 mm saszetka 108 6. 2-0 okrągła ? koła 35 mm saszetka 444 7. 2-0 ostra tnąca 3/8 koła 26 mm saszetka 168 8. 2 okrągła ? koła 40 mm saszetka 552 9. 2 okrągła ? koła 50 mm saszetka 480 10. 1-0 okrągła ? koła 35 mm saszetka 564 11. 1-0 ostra tnąca 3/8 koła 30 mm saszetka 12 12. 1-0 okrągła ? koła 30 mm saszetka 168 13. 1 okrągła ? koła 30 mm saszetka 300 14.1 okrągła ? koła 40 mm saszetka 624 15. 1 ostra tnąca ? koła 40 mm saszetka 84 16. 4-0 odwrotnie tnąca 3/8 koła 19 mm saszetka 12 17. 3-0 odwrotnie tnąca 3/8 koła 16 mm saszetka 48 18. 1 okrągło- tnąca 1/2 koła 35 mm saszetka 36.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Syntetyczny szew niewchłanialny , ulegający biodegradacji,jednowłoknowy,poliamidowy w odcinkach z igłą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nici IGŁA Jednostka miary Ilość rocznie L.p. UPS Rodzaj Krzywizna Długość 1. 5-0 odwrotnie tnąca 3/8 koła 19 mm saszetka 12 2. 5-0 odwrotnie tnąca 3/8 koła 16 mm saszetka 24 3. 4-0 odwrotnie tnąca 3/8 koła 24- 26 mm saszetka 156 4. 3-0 odwrotnie tnąca 3/8 koła 26 mm saszetka 720 5. 2-0 odwrotnie tnąca 3/8 koła 26 mm saszetka 792 6. 2-0 odwrotnie tnąca prosta 55 mm saszetka 96.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: syntetyczny szew wchłanialny , monofilamentowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nici IGŁA Jednostki miary Ilość rocznie L.p. UPS Rodzaj Krzywizna Długość 1. 1 okrągła, gruba z tępym czubkiem ? koła 50 mm saszetka 36 2 2-0 okrągła, gruba z tępym czubkiem ? koła 50 mm saszetka 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plecionka niewchłanialna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nici IGŁA Jednostka miary Ilość rocznie L.p. UPS Rodzaj Krzywizna Długość 1. 1 okrągła, tnąca ? koła 37 mm saszetka 48 2 2 Okrągła, tnąca ? koła 37 mm saszetka 180.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.