eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie projektu technicznego systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-09-29

POZYCJA 51314

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Poznań: wykonanie projektu technicznego systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA S.A., do kontaktów: Michał Szymczak, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, tel. +48 61 8561924, fax +48 61 8561918, e-mail: michal.szymczak@enea.pl, www.enea.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ENEA S.A., Michał Szymczak, ul. Polna 60, 60-803 Poznań, tel. 61 8561924, fax 61 8561918, e-mail: michal.szymczak@enea.pl, www.enea.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ENEA S.A., Michał Szymczak, ul. Polna 60, 60-803 Poznań, tel. 61 8561924, fax 61 8561918, e-mail: michal.szymczak@enea.pl, www.enea.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ENEA S.A., Michał Szymczak, ul. Polna 60, 60-803 Poznań, tel. 61 8561924, fax 61 8561918, e-mail: michal.szymczak@enea.pl, www.enea.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu technicznego systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM), którego podstawowym celem jest optymalizacja zarządzania procesami obsługi klienta, a w szczególności: a) Implementacja i automatyzacja procedur obsługi klienta: - wsparcie procedur wykonawczych obsługi klienta - (Workflow), - precyzyjna ewidencja kontaktów i zgłoszeń, - automatyczne monitorowanie wskaźników. b) Budowa bazy wiedzy w obszarze obsługi klienta: - przepisy instrukcje, - typowe zagadnienia i rozwiązania. c) Integracja działań marketingowych i operacyjnych przy obsłudze kluczowych klientów: - planowanie i ewidencjonowanie spotkań handlowych z klientami i kontrahentami, - wsparcie w przygotowywaniu ofert i ich archiwizacja. d) Obsługa działalności w zakresie marketingu: - obsługa programu promocji i sprzedaży produktów oraz usług oferowanych przez ENEA SA, - wspieranie badań i akcji marketingowych, - generowanie list adresowych i telemarketingowych, - automatyzacja i optymalizacja działań marketingowych - zarządzanie kampanią promocyjną, segmentacja klientów i produktów; cenniki, oferty, analiza efektywności kampanii, obsługa zgłoszeń handlowych. Architektura kompleksowego systemu CRM dla ENEA SA w kształcie docelowym ma składać się z trzech zasadniczych elementów: - CRM Komunikacyjny (Obejmujący integrację z istniejącymi w ENEA SA systemami wspomagającymi zarządzanie oraz środkami komunikacji z klientami - Contact Center) - CRM Operacyjny (System utrzymujący bazę danych o klientach i powiązanych z nimi obiektach, historii kontaktów itp. System ten posiada mechanizmy sterujące przebiegiem poszczególnych spraw prowadzonych w toku obsługi klientów oraz narzędzia wspomagające realizację zadań) - CRM Analityczny (Obejmujący integrację z istniejącymi w ENEA SA aplikacjami. CRM analityczny ma umożliwiać przetwarzanie zagregowanych danych o klientach i produktach, dostarczając wiedzy przydatnej do planowania akcji marketingowych, oceny efektywności działań i analizy danych klientów). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ENEA S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC: 86505, 86509. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wdrożenie systemu klasy CRM w ENEA SA wiąże się z koniecznością odpowiedniego przygotowania, modyfikacji istniejących procesów oraz wyboru odpowiednich narzędzi informatycznych. Celem podjęcia optymalnych decyzji planujemy rozpocząć wdrożenie systemu klasy CRM od stworzenia projektu technicznego obejmującego odpowiednią analizę przedwdrożeniową, zmiany w procesach biznesowych oraz określenie niezbędnej funkcjonalności systemu CRM. Na etapie tym oczekujemy przeanalizowania naszych procesów biznesowych oraz ewentualnych rekomendacji dotyczących zmian w ww. procesach (lub stworzenia nowych procesów biznesowych) wynikających z wdrożenia koncepcji obsługi klienta opartej o CRM. W oparciu o istniejące (zmodyfikowane/ nowe procesy) i analizę potrzeb użytkowników należy stworzyć niezbędną specyfikację funkcjonalną systemu CRM uwzględniającą istniejącą infrastrukturę informatyczną (np. konieczność integracji z wybranymi systemami) oraz konieczność uprawnienia realizacji procesów biznesowych (DDM) i pracy grupowej (Workflow). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 tygodnie

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: kwota wadium: 2 400,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiada możliwość realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy) 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje muszą dotyczyć urzędujących członków władz. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna dotyczyć podmiotu zbiorowego 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i innych składanych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla podmiotu upoważnionego do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia/ wpłacenia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, projektów lub wdrożeń systemów klasy CRM. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 3 projektów w zakresie analizy przedwdrożeniowej na system klasy CRM (w tym 1 projekt dla firmy posiadającej min. 500 pracowników i obsługującej min. 0,5 mln klientów lub 1 projekt wdrożenia systemu obejmujący co najmniej 100 licencji) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w szczególności dla przedsiębiorstw sektora elektroenergetycznego, 3. Wykaz osób (co najmniej 10-osobowy zespół konsultantów) i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem (na każdej stronie kopii dokumentu) przez Wykonawcę. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, ma obowiązek przedstawić oryginały złożonych przez siebie dokumentów, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/P/0544/2005/DK/KM. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Dokument można uzyskać listem poleconym, pocztą elektroniczną, faksem lub odebrać osobiście pod adresem wskazanym w załączniku A. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 15.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 11:00, Poznań, ul. Polna 60, ENEA S.A., pok. 201.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.