Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Rudna: Utrzymywanie i urządzanie na terenie gminy terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich na terenie Gminy Rudna w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 51292 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna , Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 076 7492100...134, faks 076 7492117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymywanie i urządzanie na terenie gminy terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich na terenie Gminy Rudna w 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymywanie i urządzanie na terenie Gminy Rudna terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich w 2012 r. Przedmiotowe zadanie polega m. in. na: wykaszaniu trawników, wykonaniu nasadzeń kwiatowych, pielęgnacji tych nasadzeń oraz pielęgnacji drzew i krzewów, nasadzeń żywopłotowych, grabieniu liści i opadłych uschniętych galęzi itp. Łączna powierzchnia terenów zielonych, znajdujących się w poszczególnych obrębach Gminy, na których przewidziano realizację prac w ramach tego zadania wynosi 275 512 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Utrzymywanie i urządzanie na terenie Gminy Rudna terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich w 2012 r. Okoliczności, po których zaistnieniu będzie udzielone zamówienie uzupełniające: konieczność rozszerzenia zakresu usług o dodatkowe czynności lub dodatkowe tereny zieleni podlegające utrzymaniu; zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi umożliwiającymi udzielenie zamówienia uzupełniającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że dysponuje: - przynajmniej jednym samochodem do obsługi terenów zieleni i wywozu odpadów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą, przy złożeniu oferty na 1 do 5 zadań, lub 2 samochodami i/lub ciągnikami z przyczepą przy złożeniu oferty powyżej 5 zadań; - przynajmniej jedną kosiarką samojezdną lub ciągnikową; - przynajmniej dwoma kosiarkami ręcznymi przy złożeniu oferty na 1 do 5 zadań; lub minimum 4 przy złożeniu oferty na więcej niż 5 zadań; przynajmniej dwoma wykaszarkami przy złożeniu oferty na 1do 5 zadań; lub minimum 4 przy złożeniu oferty na więcej niż 5 zadań;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz - przy składaniu oferty na zadanie nr 15 i 16- wykaże, że dysponuje osobami z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, ogrodnictwa lub min. 2 letnim stażem pracy w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni. Dla zadań 1-14 i 17-18 - nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego; c) w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót (np. silne wiatry powodujące niszczenia drzew, wczesne opady śniegu, co uniemożliwi jesienne grabienie liści) d) zmniejszenie środków finansowych przewidzianych na realizację zadania, e) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - Wykonawcy), f) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej. Okoliczności, po których zaistnieniu będzie udzielone zamówienie uzupełniające: konieczność rozszerzenia zakresu usług o dodatkowe czynności lub dodatkowe tereny zieleni podlegające utrzymaniu; zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi umożliwiającymi udzielenie zamówienia uzupełniającego. Wartość zadania dodatkowego stanowić będzie sumę iloczynów cen jednostkowych i ilości wykonywanych robót potwierdzonych przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl w zakładce przetargi aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 207..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Brodów i Bytków o łącznej powierzchni 5 300 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 5 300 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Juszowice i Rynarcice, o łącznej powierzchni 7777 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 7777 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Toszowice, o łącznej powierzchni 9632 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 9632 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Gwizdanów, o łącznej powierzchni 21 487 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 21 487 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Wysokie, o łącznej powierzchni 36 936 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 36 936 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Kębłów, o łącznej powierzchni 7 213 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 7 213 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Gawrony i Gawronki, o łącznej powierzchni 6780 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 6780 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Stara Rudna i Wądroże, o łącznej powierzchni 10 250 m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 10 250 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Kliszów o łącznej powierzchni 23 400 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 23 400 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Radomiłów i Miłogoszcz o łącznej powierzchni 3800 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 3800 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Olszany o łącznej powierzchni 6072 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 6072 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Górzyn o łącznej powierzchni 4 800 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 4 800 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Ciechłowice o łącznej powierzchni 9400 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 9400 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Naroczyce o łącznej powierzchni 28 460 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 28 460 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.13.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Rudna (bez osiedla na ul. Leśnej) o łącznej powierzchni 54 112 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Rudna (bez osiedla na ul. Leśnej) o łącznej powierzchni 54 112 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Rudna - osiedle Leśna o łącznej powierzchni 18 231 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 18 231 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Orsk o łącznej powierzchni 2 752 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 2 752 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Chobienia o łącznej powierzchni 19 110 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 19 110 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
- Modernizacja infrastruktury społecznej znajdującej się w gminie Bądkowo.
- "Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Bircza w 2024 r. - prace w zakresie koszenia trwałych użytków zielonych."
- Utrzymanie boisk piłkarskich wraz z przylegającą skarpą, zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Głuszyna
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.