eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudna › Utrzymywanie i urządzanie na terenie gminy terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich na terenie Gminy Rudna w 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Rudna: Utrzymywanie i urządzanie na terenie gminy terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich na terenie Gminy Rudna w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 51292 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna , Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 076 7492100...134, faks 076 7492117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymywanie i urządzanie na terenie gminy terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich na terenie Gminy Rudna w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymywanie i urządzanie na terenie Gminy Rudna terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich w 2012 r. Przedmiotowe zadanie polega m. in. na: wykaszaniu trawników, wykonaniu nasadzeń kwiatowych, pielęgnacji tych nasadzeń oraz pielęgnacji drzew i krzewów, nasadzeń żywopłotowych, grabieniu liści i opadłych uschniętych galęzi itp. Łączna powierzchnia terenów zielonych, znajdujących się w poszczególnych obrębach Gminy, na których przewidziano realizację prac w ramach tego zadania wynosi 275 512 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Utrzymywanie i urządzanie na terenie Gminy Rudna terenów zielonych, parków wiejskich, zadrzewień i zakrzewień parków wiejskich w 2012 r. Okoliczności, po których zaistnieniu będzie udzielone zamówienie uzupełniające: konieczność rozszerzenia zakresu usług o dodatkowe czynności lub dodatkowe tereny zieleni podlegające utrzymaniu; zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi umożliwiającymi udzielenie zamówienia uzupełniającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że dysponuje: - przynajmniej jednym samochodem do obsługi terenów zieleni i wywozu odpadów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą, przy złożeniu oferty na 1 do 5 zadań, lub 2 samochodami i/lub ciągnikami z przyczepą przy złożeniu oferty powyżej 5 zadań; - przynajmniej jedną kosiarką samojezdną lub ciągnikową; - przynajmniej dwoma kosiarkami ręcznymi przy złożeniu oferty na 1 do 5 zadań; lub minimum 4 przy złożeniu oferty na więcej niż 5 zadań; przynajmniej dwoma wykaszarkami przy złożeniu oferty na 1do 5 zadań; lub minimum 4 przy złożeniu oferty na więcej niż 5 zadań;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz - przy składaniu oferty na zadanie nr 15 i 16- wykaże, że dysponuje osobami z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, ogrodnictwa lub min. 2 letnim stażem pracy w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni. Dla zadań 1-14 i 17-18 - nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego; c) w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót (np. silne wiatry powodujące niszczenia drzew, wczesne opady śniegu, co uniemożliwi jesienne grabienie liści) d) zmniejszenie środków finansowych przewidzianych na realizację zadania, e) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - Wykonawcy), f) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej. Okoliczności, po których zaistnieniu będzie udzielone zamówienie uzupełniające: konieczność rozszerzenia zakresu usług o dodatkowe czynności lub dodatkowe tereny zieleni podlegające utrzymaniu; zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi umożliwiającymi udzielenie zamówienia uzupełniającego. Wartość zadania dodatkowego stanowić będzie sumę iloczynów cen jednostkowych i ilości wykonywanych robót potwierdzonych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl w zakładce przetargi aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 207..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Brodów i Bytków o łącznej powierzchni 5 300 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 5 300 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Juszowice i Rynarcice, o łącznej powierzchni 7777 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 7777 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Toszowice, o łącznej powierzchni 9632 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 9632 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Gwizdanów, o łącznej powierzchni 21 487 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 21 487 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Wysokie, o łącznej powierzchni 36 936 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 36 936 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Kębłów, o łącznej powierzchni 7 213 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 7 213 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Gawrony i Gawronki, o łącznej powierzchni 6780 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 6780 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Stara Rudna i Wądroże, o łącznej powierzchni 10 250 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 10 250 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Kliszów o łącznej powierzchni 23 400 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 23 400 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Radomiłów i Miłogoszcz o łącznej powierzchni 3800 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 3800 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Olszany o łącznej powierzchni 6072 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 6072 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Górzyn o łącznej powierzchni 4 800 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 4 800 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Ciechłowice o łącznej powierzchni 9400 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 9400 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Naroczyce o łącznej powierzchni 28 460 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 28 460 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.13.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Rudna (bez osiedla na ul. Leśnej) o łącznej powierzchni 54 112 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Rudna (bez osiedla na ul. Leśnej) o łącznej powierzchni 54 112 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Rudna - osiedle Leśna o łącznej powierzchni 18 231 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 18 231 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Orsk o łącznej powierzchni 2 752 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 2 752 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w miejscowości Chobienia o łącznej powierzchni 19 110 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni o łącznej powierzchni 19 110 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.