eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawyAEZ/S-076/2016

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-05-09

Warszawa: Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-076/2016
Numer og³oszenia: 51279 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. ¯wirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-076/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Formularzu cenowym, o którym mowa w czê¶ci II SIWZ, stanowi±cym Za³±cznik nr 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilo¶ci przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w za³±czniku nr 2 do umowy, a tak¿e ograniczenia przedmiotu umowy, ze wzglêdu na potrzeby, których nie jest w stanie przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêd± sukcesywne (partiami w zale¿no¶ci od potrzeb) dostawy papieru i wyrobów papierniczych do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawiñskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpo¶rednio na adres wskazany w zamówieniu, przy czym liczba przesy³ek kierowanych na inny adres ni¿ jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. Dostawy przedmiotu umowy odbywaæ siê bêd± w oparciu o pisemne zamówienia, sporz±dzane przez Zamawiaj±cego i przekazywane Wykonawcy poczt±, faksem lub drog± elektroniczn±. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca wraz z ofert± dostarczy³ wersjê elektroniczn± Za³±cznika nr 2 nagranego na p³ycie CD/DVD w formacie.xls, co pozwoli na wyeliminowanie ew. omy³ek rachunkowych w toku badania i oceny ofert oraz umo¿liwi wykorzystanie niniejszego za³±cznika przez Zamawiaj±cego podczas realizacji umowy o zamówienie publiczne..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura 30.19.97.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyj±tkiem formularzy 22.99.30.00 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 22.99.32.00 - Papier termoczu³y lub tektura 22.99.33.00 - Papier termograficzny lub tektura 30.19.76.20 - Papier do pisania .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przyst±pi do niniejszego postêpowania zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (piêæ tysiêcy z³otych). 2. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em) za³±czyæ do oferty; 3. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej nale¿y je wnie¶æ na konto Zamawiaj±cego: Bank Pekao S.A. Oddzia³ w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 5. Je¿eli wadium bêdzie wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowi±zany orygina³ wadium umie¶ciæ osobno w kopercie, jako za³±cznik do opakowania, w którym sk³ada siê ofertê, natomiast kserokopiê dokumentu po¶wiadczonego za zgodno¶æ z orygina³em za³±czyæ do oferty. Wadium musi byæ wa¿ne przez okres co najmniej 30 dni licz±c od up³ywu terminu sk³adania ofert (okres zwi±zania ofert±). 6. Warunki zwrotu i utraty wadium okre¶lone s± w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1. Zgodnie z tre¶ci± Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporz±dzeniem, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, posiada wiedzê i do¶wiadczenie, dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia Wykonawca sk³ada: Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych g³ównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. W celu potwierdzenia spe³nienia powy¿szego warunku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia w ww. wykazie g³ównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w tym sukcesywnych dostaw papieru, o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³otych wykonanych na rzecz nie wiêcej ni¿ 2 podmiotów w okresie nie krótszym ni¿ 10 miesiêcy, potwierdzonych za³±czonymi do oferty dowodami, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2. Dowodami, o których mowa w ust. 2, s±: 1) po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia o którym mowa w pkt. 1. 3. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, ¿e w przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1, zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa w ust. 2. 4. Je¿eli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków), zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych informacji: 1) o zakresie dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) o sposobie wykorzystania przez Wykonawcê zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, 3) o charakterze stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, 4) o zakresie i okresie udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia a tak¿e, zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy, o¶wiadczenie o solidarniej odpowiedzialno¶ci z Wykonawc± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia zasobów, chyba ¿e podmiot ten za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spe³nienia tych wymagañ zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach, o których mowa w ust. 5 czê¶ci IX SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • inne dokumenty

    Potwierdzeniem spe³nienia ww. warunku bêdzie z³o¿enie, w odniesieniu do poz. 1, 2, 3, 4, 5, 56, 64, 65, 66, 67, 68, 69 Formularza cenowego (Za³±cznika nr 2 do SIWZ) kart katalogowych lub innych dokumentów wydanych przez producenta zawieraj±cych specyfikacje techniczne oferowanych papierów, potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w za³±czniku 2 do SIWZ, z jednoznacznym wskazaniem, których pozycji tabeli dotycz±. Zamawiaj±cy dopuszcza wydruki ze stron internetowych producenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Maj±c na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazuj±ce istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, z zastrze¿eniem przewidywanych okoliczno¶ci okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zmiany materia³u bêd±cego przedmiotem umowy z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy materia³ zosta³ wycofany z dystrybucji i zosta³ zast±piony materia³em nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak oferowany, lub który zosta³ udoskonalony albo dodatkowo wyposa¿ony, z zastrze¿eniem, ¿e cena nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 312 ul. ¯wirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 312 ul. ¯wirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesiêcy), zamówienie mo¿e byæ czê¶ciowo realizowane w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Funduszy Europejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.