eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Ochrona fizyczna pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Stargard Szczeciński: Ochrona fizyczna pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 51269 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25291 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona mienia Starostwa Powiatowego oraz osób przebywających w Starostwie Powiatowym w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Skarbowej 1. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) fizyczną jednoosobową ochronę sprawowaną w godzinach pracy i w godzinach popołudniowych, połączoną z funkcją szatniarza i informującego o lokalizacji wydziałów Starostwa Powiatowego, 2) obsługę bramy wjazdowej na teren siedziby Starostwa Powiatowego, 3) codzienne sprawdzanie budynku w zakresie: wyłączenia wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz komputerów), zamknięcia okien, wygaszenia świateł, innych, nie wymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zniszczenia mienia, 4) w przypadku jakichkolwiek zagrożeń powiadomienie upoważnionego pracownika wskazanego przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb, 5) w przypadku zaistnienia potrzeby, pomoc osobom niepełnosprawnym w poruszaniu się po budynku Starostwa. 3. Powyższe czynności odbywać się będą w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku w następujących ramach czasowych: 1) od 7:00 - rozkodowanie systemu alarmowego w budynku i wydawanie kluczy pracownikom Starostwa Powiatowego, 2) w godzinach pracy urzędu - pełny zakres obowiązków, tj. obsługa szatni, udzielanie informacji o lokalizacji wydziałów Starostwa oraz obsługa bramy wjazdowej na teren Starostwa, 3) od 16:00 do 22:00 - ochrona i zabezpieczenie budynku, ograniczenie dostępu do chronionego obiektu tylko do pracowników posiadających stosowne upoważnienie, 4) 22:00 - kodowanie systemu alarmowego w budynku. 4. W przypadku zgłoszenia przez firmę wykonującą ochronę obiektu w systemie elektronicznym, tj. monitoring włamania oraz ppoż., informacji o pojawieniu się sygnału alarmowego w godzinach od 22:00 do 7:00, Zamawiający wymaga przybycia na teren obiektu pracownika Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w szczególnie uzasadnionych przypadkach zabezpieczenia obiektu także w dni wolne od pracy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takiej potrzebie odpowiednio wcześniej. 6. Wykonawca zapewni osobie wykonującej pracę umundurowanie, którego charakter należy uzgodnić z Zamawiającym. 7. Od dnia rozpoczęcia realizacji umowy wymaga się od osoby wykonującej pracę posiadania znajomości usytuowania poszczególnych wydziałów w budynku oraz orientacji w podstawowym zakresie działania każdego wydziału. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający zapewni niezbędne materiały informacyjne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CODAR Security Sp. z o.o., ul. Kościuszki 26, 74-200 Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49240,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79912,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.