eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty powypadkowe ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Skierniewice: Utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty powypadkowe ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice
Numer ogłoszenia: 512508 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty powypadkowe ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie sygnalizacji świetlnej, ulicznej na terenie miasta Skierniewice polegające na jej konserwacji, bieżącym utrzymaniu, usuwaniu awarii i remontach powypadkowych w stałej sprawności technicznej oraz wymiana elementów i urządzeń uszkodzonych na nowe, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., Nr 220, poz. 2181). 2. Lokalizacja urządzeń ulicznej sygnalizacji świetlnej podlegająca przedmiotowi zamówienia: 1) Skrzyżowanie ulic: Wyszyńskiego - Wiadukt - Widok, 2) Skrzyżowanie ulic: Wiadukt - Sobieskiego - Aleja Rataja, 3) Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Kopernika, 4) Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Rawska, 5) Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Batorego - 1-go Maja, 6) Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego - Reymonta - Lelewela, 7) Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego - Sienkiewicza, 8) Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska - Kopernika - Pomologiczna, 9) Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska - Reymonta - Ogrodowa, 10) Skrzyżowanie ulic: Widok - Nowobielańska 11) Skrzyżowanie ulic: Łowickiej - Armii Krajowej - (droga bez nazwy) 12) Sygnalizacja na przejściu dla pieszych w ulicy 1-go Maja (przy ul. Czystej) 3. Kwota wynagrodzenia za utrzymanie ma obejmować koszty sprzętu, materiałów podstawowych niezbędnych do wykonania napraw oraz robocizny. 4. Kwota o której mowa w pkt. 2.3, obejmuje również: a) całodobowe utrzymanie sygnalizacji (również w niedzielę, święta i dni wolne od pracy), b) przeglądy stanu technicznego oraz poprawności pracy wszystkich elementów sygnalizacji świetlnej, c) koszty materiałów podstawowych wymienionych w pkt. 2.1. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, d) koszty robocizny niezbędne do utrzymania w stałej sprawności urządzeń wymienionych w pkt. 2 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz pozostałe koszty. e) wykonywanie prac codziennych oraz okresowych. Szczegółowy ich zakres został określony w pkt. 2.2.2 oraz 2.2.3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej f) Naprawy powypadkowe urządzeń świetlnej sygnalizacji ulicznej, przez co rozumie się doprowadzenie sygnalizacji świetlnej do właściwego stanu technicznego powodującego stałą sprawność sygnalizacji. g) Transport materiałów stanowiących składniki urządzeń sygnalizacji, będących własnością Zamawiającego zgromadzonych na terenie powiatu Skierniewickiego we własne miejsce składowania. h) Ewidencjonowanie składowanych materiałów. Wymagania: 5. Wykonawca zapewni zaplecze o powierzchni niezbędnej dla przechowania elementów i materiałów stanowiących składniki urządzeń sygnalizacji, będących własnością Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym, o którym mowa w pkt. 4.1.3 niniejszej specyfikacji. 7. Wykonawca zapewni, że dysponować będzie minimum 2 osobami, prowadzącymi całodobowe utrzymanie sygnalizacji (również w niedzielę, święta i dni wolne od pracy), 8. Pracownicy muszą być wyposażeni w niezbędny sprzęt techniczny, odpowiednie przyrządy pomiarowe oraz części zamienne i materiały do usuwania awarii i usterek. 9. Wykonawca zapewni, że dysponuje osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne w zakresie obsługi linii i urządzeń energetycznych (min. do 1 kV) 10. Wykonawca musi prowadzić rejestr wszelkich awarii, zdarzeń, zgłoszeń i interwencji na każdej sygnalizacji. (wg. wzoru - załącznik nr 10) 11. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania zadań zgodnie z zakresem i w trybie określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, obowiązującymi przepisami, jakościowo zgodnie z obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, b) wykonywania prac konserwacyjnych i serwisowych bez zatrzymań pracy sygnalizacji, o ile warunki techniczne i względy bezpieczeństwa na to pozwalają, c) bezzwłocznego usuwania awarii powodujących wstrzymanie działania sygnalizacji, d) Wykonania napraw powypadkowych, wymiany uszkodzonych lub zniszczonych elementów sygnalizacji, powstałych w wyniku zdarzeń drogowych lub innych. e) należytego zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywanych prac, f) zapewnienia warunków bezpieczeństwa, g) gromadzenia, rozliczania i utylizacji elementów z demontażu, h) prowadzenia dokumentacji wykonywanych prac zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. 8 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. i) naprawy i renowacji terenów zieleni, infrastruktury drogowej i innych zniszczeń wynikłych z prowadzenia prac jak i z przyczyn zależnych od Wykonawcy na jego koszt, 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za przeszkolenie w zakresie BHP pracowników, w szczególności pracujących w pasie drogowym, 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie prac związanych z realizacją zadania będącego przedmiotem niniejszego przetargu. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) w terminie do dnia 19.12.2013r., do godz. 12:00 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu, na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem DK - wadium - Utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty powypadkowe ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice., 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm.) 2.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.7. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 2.8. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do dnia 19.12.2013r., do godz. 12:00 włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. 2.9. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.10. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenia -załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ oraz dokumenty wymagane w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze. Za taki charakter Zamawiający uzna wykonanie prac utrzymania sygnalizacji ulicznych lub usług elektroenergetycznych popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie na łączną kwotę 20 000,00zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł brutto). Na dowód tego wykonawca winien złożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na łączną kwotę min. 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 4.1.1. SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału technicznego, jeżeli dysponuje:co najmniej wyszczególnionymi poniżej narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, tj.: 1) co najmniej 1 samochód dostawczy do 3,5 t, 2) co najmniej 1 pojazdem z podnośnikiem koszowym, 3) urządzeniem (telefonem komórkowym) gwarantującym całodobową łączność Zamawiającego, Policji i Straży Miejskiej z Wykonawcą pracującym na mieście. Numer telefonu należy przekazać w/w służbom niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4) Zaplecze o powierzchni niezbędnej dla przechowania elementów i materiałów stanowiących składniki urządzeń sygnalizacji, będących własnością Zamawiającego. Przedmiotowe zaplecze musi spełniać następujące warunki: a) posiadać powierzchnię co najmniej 50m2, b) zadaszenie chroniące składowane urządzenia przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. 5) Zestaw niezbędnych narzędzi elektrycznych w formie zestawu monterskiego. Na dowód tego wykonawca winien załączyć do oferty: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych, jeżeli dysponuje: co najmniej jedną osobą posiadającą:uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie obsługi linii i urządzeń energetycznych (min. do 1 kV),uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności elektrycznej. Na dowód tego wykonawca winien załączyć:Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Na dowód tego wykonawca winien załączyć: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00zł(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wykonawcy - według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 7 SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy, sporządzone według wzoru (załącznik nr 2) do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00zł(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na łączną kwotę min.20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 4.1.1. SIWZ. 9. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 12. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) Dokumenty wymienione w pkt. 5.2.1, 5.2.3, 5.2.4, 5.2.5 SIWZ i 5.2.6 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 5.1, 5.2.2 do SIWZ, muszą być dostarczone wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice Wydział Dróg i Komunikacji (wejście od Placu Św. Floriana, pokój nr 6).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.