eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2011 r



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Jędrzejów: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2011 r
Numer ogłoszenia: 5124 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 37 41, faks 0-41 386 37 42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2011 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę wraz z rozładunkiem artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2011 roku. Kody CPV: 30192000-1, 30192100-2, 30192121-5, 30192125-3, 30192130-1, 30237320-8, 30237380-6, 30197644-2, 30197620-8, 30199330-2, 30199230-1, 30199500-5, 22815000-6, 22832000-1, 22900000-9, 30125100-2. 2. Ze względu na podzielność przedmiot zamówienie dzieli się na 2 części: - część I - artykuły biurowe, szczegółowy opis oraz ilość artykułów zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. - część II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, szczegółowy opis oraz ilość materiałów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawy winny być zgodne z w/w wykazami przedmiotowymi. 3. Dostarczane materiały powinny być fabrycznie nowe ( oryginały ) i żaden z nich nie mógł być wcześniej używany. Winny być wyprodukowane w latach 20010/2011 roku, oznakowane fabrycznie na opakowaniach, posiadające aktualny okres gwarancji, zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów urządzeń, wyprodukowane przez producenta danego urządzenia lub przez niego zalecane. 4. W przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta nie posiadającego akredytacji producenta urządzenia, dostarczane produkty winny odpowiadać normom wydajności: ISO/IEC 19752 (wkłady monochromatyczne), ISO/IEC 19798 (wkłady kolorowe), ISO/IEC 24711 (naboje do drukarek atramentowych). Zamawiający dopuszcza również dostawę produktów równoważnych tj. materiały o innych nazwach, a parametrach nie gorszych niż w/w. Równoważne materiały winny zapewnić efekt eksploatacji urządzeń na poziomie nie gorszym niż przy zastosowaniu materiałów odpowiadających swą nazwą producentom używanego sprzętu. 5. W związku z podziałem zamówienia na dwie części Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na pierwszą lub drugą część zamówienia bądź na obie części I i II. określone w rozdziale III pkt 2. 6. Zamawiający informuje, że przy dostawie produktów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowana ilość materiałów, jaka zostanie odebrana to 70% z każdej wymienionej pozycji w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.23.73.20-8, 30.23.73.80-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.81.50.00-6, 22.83.20.00-1, 22.90.00.00-9, 30.19.25.10-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET PLUS Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64235,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75153,54

  • Oferta z najniższą ceną: 75153,54 / Oferta z najwyższą ceną: 75634,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET PLUS Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91178,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106693,22

  • Oferta z najniższą ceną: 106693,22 / Oferta z najwyższą ceną: 108404,33

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia, określony w niniejszym ogłoszeniu, jest dostawą przedmiotów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 193.000 euro. Zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zapytanie o cenę stanowi najprostszy tryb udzielania zamówienia publicznego, zapewnia wybór najkorzystniejszej oferty, z zachowaniem konkurencji i sprawny przebieg postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.