Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Ostrów Mazowiecka: Przebudowa drogi Zalesie
Numer ogłoszenia: 51235 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 74-68-600 w. 41, fax 029 7468600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gminaostowmaz.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Zalesie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Zalesie w dwóch odcinkach:I odcinek: długość 1003 mb, podbudowa o grubości 16 cm, warstwa wiążąca 3 cm (4615 m2), warstwa ścieralna 3 cm (4527 m2). II odcinek: długość 305 mb, podbudowa o grubości 16 cm, warstwa wiążąca 3 cm (1552 m2), warstwa ścieralna 3 cm (1525 m2).Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączonych do SIWZ przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.31.20 - 45.25.31.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 11800 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.5) Spełniają wymogi SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie: TAK/NIE, SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniado ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert.2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziałuZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat orazskładek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Wykaz co najmniej 3 /trzech/ wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.7) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.8) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej taką jaką Wykonawca proponuje w swojej ofercie na przedmiotowe zamówienie publiczne, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;9) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.10) Dowód wniesienia wadium.11) Podpisany załącznik nr 2 załączony do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.12) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gminaostrowmaz.home.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego pokój 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 15 01 02 i folii pochodzących z ZUOK w Starym Lubiejewie
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i środków ochrony osobistej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.