eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach ProjektuInwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami, Debiut na rynku Newconnect, Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. Nr zamówienia publicznegoZP/PN/SZP/2/2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Szczawno-Zdrój: Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu: Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami, Debiut na rynku Newconnect, Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/2/2012.
Numer ogłoszenia: 51234 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14930 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu: Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami, Debiut na rynku Newconnect, Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/2/2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie i realizację trzech szkoleń o tematyce wskazanej w tytule zamówienia dla 20 osób po 16 godzin szkolenia na osobę w przypadku szkolenia Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami oraz po 8 godzin szkolenia na osobę w przypadku szkoleń: Debiut na rynku Newconnect oraz Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. (UWAGA: są to ilości szacunkowe - zakładane przez Zamawiającego) w dniach 06-07.03.2012r. oraz trzech szkoleń o tematyce wskazanej w tytule zamówienia w zakładanym terminie: 01.09.2012r. do 31.10.2012r. Ceny oprócz kosztów trenerów obejmują koszt materiałów szkoleniowych (w tym również wydanie certyfikatów i zaświadczeń dla uczestników, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia na wszystkich materiałach wytworzonych w trakcie realizacji usługi logo Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz napisu: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wizualizacja działań realizowanych w związku z zadaniem zgodna będzie z zasadami i wymaganiami obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (oznakowanie materiałów elektronicznych i drukowanych); Miejsce szkoleń: Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleń o następującej tematyce: A.Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami. Cele szkolenia: Głównym celem szkolenia jest wykształcenie w Uczestnikach umiejętności kompleksowego, dojrzałego prezentowania kluczowych treści przed szerszym i węższym audytorium. W praktyce oznacza to zdobycie umiejętności wystąpień publicznych podczas konferencji, spotkań, kontaktów z mediami, kontaktów biznesowych oraz zdobycie praktycznych technik autoprezentacji. Metodologia szkolenia: Najważniejszym elementem szkoleń powinna być ich wartość praktyczna. Szkolenie powinno mieć formę praktycznych warsztatów umiejętności interpersonalnych (około 80% stanowią ćwiczenia a 20% to teoria). Szkolenia powinny obejmować również pracę na zgłoszonych przez Uczestników przypadkach i odnoszenie się do ich realiów zawodowych. Przykłady i odwołania do rzeczywistości przedstawiane i omawiane podczas warsztatów będą dotyczyły realnych sytuacji, z którymi Uczestnicy szkoleń stykają się na co dzień. Dla uzyskania jak największej efektywności warsztatów, powinny być one prowadzone z wykorzystaniem urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamera, mikrofon). W ramach warsztatów realizowane będą praktyczne zajęcia dotyczące pracy z mikrofonem i mikroportem, odtwarzanie filmów przedstawiających błędy w autoprezentacji i wystąpieniach publicznych oraz odtwarzanie wystąpień Uczestników szkolenia. Cele szczegółowe: -Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu; -Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami; -Nabycie umiejętności kreowania wizerunku z elementami etykiety i savoir vivre u; WYKORZYSTANIE TECHNIK AUTOPREZENTACJI -Identyfikacja odmiennych map pojęciowych. -Wykorzystanie efektu pierwszego wrażenia. -Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej. -Podtrzymanie zainteresowań odbiorców. -Wykorzystanie efektu lustrzanego odbicia. BUDOWANIE WIZERUNKU INSTYTUCJI W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH -Tworzenie odpowiedniego wizerunku statycznego - wygląd zewnętrzny. -Tworzenie odpowiedniego wizerunku dynamicznego - sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, mowa ciała, kontakt wzrokowy, panowanie nad przestrzenią. -Emisja głosu, dykcja, walka z tremą. PODSTAWOWE ZASADY WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH -Budowanie struktury wypowiedzi, -Tworzenie hierarchii prezentowanych treści. -Rodzaje i kompozycja prezentacji. ZAAWANSOWANE ASPEKTY WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH -Sposoby postępowania z trudnym audytorem. -Udzielanie odpowiedzi na pytania odbiorców. -Panowanie nad nastrojami audytorium. -Zastosowanie technik gawędziarskich i improwizacji. -Wystąpienia a vista. -Umiejętności mówienia językiem korzyści. -Przekaz pozytywny. -Panowanie nad informacją. Liczba godzin szkolenia: 2 X po 8 godzin zegarowych. Okres trwania szkolenia : I tura 06.03.2012r. (8 godz.) oraz II tura szkolenia w zakładanym terminie 01.09.2012r.-31.10.2012r. (8 godz.). Miejsce prowadzenia szkolenia : Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Zamawiający zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie podręczników lub skryptów, tekstów ustaw lub innych aktów prawnych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego szkolenia, materiałów biurowych, bloków lub zeszytów do prowadzenia notatek oraz teczki do przechowywania materiałów szkoleniowych, które po zakończeniu kursu przejdą w posiadanie absolwentów w. w szkolenia. B. Debiut na rynku Newconnect: Tematyka szkolenia: Alternatywny System Obrotu - NewConnect -Struktura, cechy, definicje -Zalety i obawy związane z emisją -Inne źródła kapitału -Statystyki Proces wprowadzenia spółki na NewConnect -Określenie celów -Etapy wprowadzania do ASO -Warunki dopuszczenia akcji -Notowania Współpraca z doradcami -Autoryzowany Doradca -Doradca prawny -Audytor - biegły rewident -Dom Maklerski -Doradca w zakresie relacji inwestorskich i PR Dokumenty informacyjne -Funkcje oraz podstawa prawna -Zawartość informacyjna -Publikacja Obowiązki informacyjne -Rodzaje raportów -Zakres raportów bieżących -Rodzaje raportów okresowych -Zakres raportów półrocznych -Zakres raportów rocznych -Terminy przekazywania -Zasady przekazywania raportów -Ład korporacyjny Liczba godzin szkolenia: 2 X po 4 godziny zegarowe. Okres trwania szkolenia : I tura 06.03.2012r.,(4 godz.) oraz II tura szkolenia w zakładanym terminie 01.09.2012r.-31.10.2012r. (4 godz.). Miejsce prowadzenia szkolenia : Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Zamawiający zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie podręczników lub skryptów, tekstów ustaw lub innych aktów prawnych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego szkolenia, materiałów biurowych, bloków lub zeszytów do prowadzenia notatek oraz teczki do przechowywania materiałów szkoleniowych, które po zakończeniu kursu przejdą w posiadanie absolwentów w.w szkolenia. C.Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. Zamawiający zaplanował w ramach przedmiotowego Projektu realizację Warsztatu w VII, VIII etapie Projektu. Warsztat ten zostanie zorganizowany dla dwóch grup- przedstawicieli innowacyjnych przedsiębiorstw z sektora MSP. Zadanie obejmuje w szczególności: a) opracowanie materiałów warsztatowych dla uczestników, w tym: -opracowanie scenariusza szkolenia, -opracowanie treści merytorycznej zajęć, w formie mini-wykładów bądź w innej formie stosowanej zgodnie ze sztuką, -opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia. b) przekazanie w formie elektronicznej i drukowanej przygotowanych materiałów Zamawiającemu, c) poprowadzenie Szkolenia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Główne zagadnienia szkolenia: I. INWESTOR VC BEZ TAJEMNIC 1. Zanim skontaktuję się z funduszem Venture Capital (VC) 2. Pierwszy kontakt z inwestorem VC 3. Proces inwestycyjny funduszu VC 4. Najczęściej zadawane pytania przez inwestora VC 5. Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z inwestorami VC 6. Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców II. DOKUMENTY, Z KTÓRYMI PRZYJDZIE SIĘ ZMIERZYĆ PRZY WSPÓŁPRACY Z INWESTORAMI VC 1. Teaser,Prezentacja 2. Biznes Plan 3. TermSheet 4. Umowa Inwestycyjna III. CZY WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z INWESTORAMI VC? - CASE STUDIES Liczba godzin szkolenia: 2 X po 4 godziny zegarowe. Okres trwania szkolenia : I tura 07.03.2012r. oraz II tura szkolenia w zakładanym terminie 01.09.2012r.-31.10.2012r. (4 godz.) Miejsce prowadzenia szkolenia : Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Zamawiający zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie podręczników lub skryptów, tekstów ustaw lub innych aktów prawnych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego szkolenia, materiałów biurowych, bloków lub zeszytów do prowadzenia notatek oraz teczki do przechowywania materiałów szkoleniowych, które po zakończeniu kursu przejdą w posiadanie absolwentów w.w szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP na podstawie umowy nr Nr UDA-POIG.03.03.00-00-866-08-00 w ramach działania 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013., którego celem jest stworzenie dogodnego systemu ułatwiającego inwestowanie w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MŚP..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ernst & Young Academy of Business Sp. z o. o., al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37884,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37884,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.