eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Piastów w Sulechowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Sulechów: Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Piastów w Sulechowie.
Numer ogłoszenia: 51219 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22807 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Piastów w Sulechowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Piastów w Sulechowie zgodnie z uchwałą nr 0007.314.2013 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 16 kwietnia 2013 r. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje obszar działek nr 862/6, 862/7, 862/5, 863/1, 864/4, 864/5, 865/3, 865/4, 865/6, 865/7 i 866/5 położonych w obrębie 2 miasta Sulechów, o łącznej pow. ok. 2,0 ha. b) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udo-stępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie śro-dowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2013r. poz.1235 z późn. zm.), uzyskanie opinii i uzgodnień. 2. Opracowanie należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej, w formie następujących pakietów: - oryginały dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń i innych) oraz uchwała z planszą kolorową zbindowane, a także jedną planszę kolorową zalaminowaną z możliwością powieszenia, - kserokopia dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń i innych) oraz uchwała z planszą kolorową zbindowane, - uchwała z planszą kolorową + wersja elektroniczna. Ilości nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i opinii. Projekt zmiany miejscowego należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej ( Dz. U. Nr 100, poz. 908) w edytorze aktów prawnych. 3. Projekt musi zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie. 4. Projekt musi być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 poz. 647 ze zm.), a w szczególności z art.17 oraz aktami wykonawczymi do ww ustawy. 5. W ofercie należy podać cenę za wykonanie zamówienia uwzględniając koszty związane z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko, koszty związane z uczestnictwem w komisji urbanistycznej, w dyskusji publicznych nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, koszty związane z adresowaniem kopert i potwierdzeń zwrotnych związanych z wysyłką, koszty zblindowania dokumentacji, zalaminowania planszy kolorowej i inne koszty Wyko-nawcy, potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia wpływające na ostateczną cenę. Cena nie obejmuje opracowania ekofizjograficznego. 6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamó-wienia. 7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwyko-nawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Planowania Przestrzennego i Usług &MC Sp. z o.o., ul. Kupiecka 21, 65-426 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.