eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązów › Zakup koparko - ładowarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-24

Ogłoszenie nr 51209 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Wiązów: Zakup koparko - ładowarki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34155-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35568-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązów, krajowy numer identyfikacyjny 00052990100000, ul. pl. Wolności  37, 57120   Wiązów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3931136 w. 14 ,3931095, faks 71 3931058, e-mail bogdan.sokolowski@wiazow.pl; magdalena.bartosz@wiazow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiazow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup koparko - ładowarki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej minikoparki na gąsienicach: 1)w zakres dostawy wchodzi sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu sprzętu, jego uruchomienie, przeszkolenie personelu w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji minikoparki, wydanie dokumentów, części składowych i wyposażenia, udzielenie gwarancji jakości. 2)do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz wszystkie inne dokumenty). 3)wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 4)wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. Postanowienia szczegółowe: 1)wymiary: a)długość transportowa z ramieniem max : 3800 mm; b)wysokość z kabiną do : 2400mm; c)szerokość z gąsienicami zsuniętymi min: 990mm; d)szerokość z gąsienicami rozsuniętymi min: 1300mm; e)szerokość gąsienic gumowych min: 230mm; 2)silnik wysokoprężny chłodzony cieczą o mocy min. 16KM; 3)układ hydrauliczny: pompa wielotłoczkowa o wydatku min 44l/min; 4)ciśnienie w układzie roboczym części koparkowej i jazdy min: 210bar; 5)ciśnienie w układzie napędu obrotu min : 210 bar; 6)sterowanie joystickami ISO; 7)układ elektryczny: 12V; 8)masa robocza min: 1790 kg;9)zasięg kopania na poziomie gruntu min: 3900mm;10)głębokość kopania min : 2,350m; 11)wysokość załadunku min: 2,350m;12)zbiornik paliwa min 20 l; 13)dwie prędkości jazdy min 2,0 / 4,0 km/h; 14)wyposażenie maszyny: a)instalacja hydrauliczna do młota wyburzeniowego i wiertnicy; b)dwukierunkowy przepływ w dodatkowym układzie hydrauliki na ramieniu sterowany; c)pełen system kontrolek świetlnych oraz ostrzegania dźwiękowego; d)blokada układu sterowania i obrotu; e)mocowania umożliwiające podnoszenie maszyny; f)łyżka koparkowa o szerokości 300mm, 460mm, 600mm, g)łyżka hydrauliczna uchylna 1000mm; h)szybkozłącze koparkowe mechaniczne; i)światło robocze montowane na wysięgniku oraz dwa na kabinie; j)lemiesz spycharkowy o wys. min. 230mm; k)lampa błyskowa; l)instrukcja obsługi w języku polskim; m)podwójny system rolek prowadzących gąsienice; n)fabryczny immobilaizer - zabezpieczenie przed kradzieżą. Przedmiot dostawy fabrycznie nowy, data produkcji urządzenia min. 2016 rok. Do dostarczanych urządzeń muszą być dołączone dokumenty techniczne, instrukcje, karty katalogowe itp., sporządzone w języku polskim. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust.5 Pzp).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 43260000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT108549.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WOBIS Sp. z o.o. Maszyny Budowlane ,  ,  ul. Bytomska 135,  41-803,  Zabrze,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107502.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107502.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107502.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.