To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 51209 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Wiązów: Zakup koparko - ładowarki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34155-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35568-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązów, krajowy numer identyfikacyjny
00052990100000, ul.
pl. Wolności
37,
57120
Wiązów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 3931136 w. 14 ,3931095, faks
71 3931058, e-mail
bogdan.sokolowski@wiazow.pl; magdalena.bartosz@wiazow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiazow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup koparko - ładowarki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej minikoparki na gąsienicach: 1)w zakres dostawy wchodzi sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu sprzętu, jego uruchomienie, przeszkolenie personelu w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji minikoparki, wydanie dokumentów, części składowych i wyposażenia, udzielenie gwarancji jakości. 2)do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz wszystkie inne dokumenty). 3)wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 4)wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. Postanowienia szczegółowe: 1)wymiary: a)długość transportowa z ramieniem max : 3800 mm; b)wysokość z kabiną do : 2400mm; c)szerokość z gąsienicami zsuniętymi min: 990mm; d)szerokość z gąsienicami rozsuniętymi min: 1300mm; e)szerokość gąsienic gumowych min: 230mm; 2)silnik wysokoprężny chłodzony cieczą o mocy min. 16KM; 3)układ hydrauliczny: pompa wielotłoczkowa o wydatku min 44l/min; 4)ciśnienie w układzie roboczym części koparkowej i jazdy min: 210bar; 5)ciśnienie w układzie napędu obrotu min : 210 bar; 6)sterowanie joystickami ISO; 7)układ elektryczny: 12V; 8)masa robocza min: 1790 kg;9)zasięg kopania na poziomie gruntu min: 3900mm;10)głębokość kopania min : 2,350m; 11)wysokość załadunku min: 2,350m;12)zbiornik paliwa min 20 l; 13)dwie prędkości jazdy min 2,0 / 4,0 km/h; 14)wyposażenie maszyny: a)instalacja hydrauliczna do młota wyburzeniowego i wiertnicy; b)dwukierunkowy przepływ w dodatkowym układzie hydrauliki na ramieniu sterowany; c)pełen system kontrolek świetlnych oraz ostrzegania dźwiękowego; d)blokada układu sterowania i obrotu; e)mocowania umożliwiające podnoszenie maszyny; f)łyżka koparkowa o szerokości 300mm, 460mm, 600mm, g)łyżka hydrauliczna uchylna 1000mm; h)szybkozłącze koparkowe mechaniczne; i)światło robocze montowane na wysięgniku oraz dwa na kabinie; j)lemiesz spycharkowy o wys. min. 230mm; k)lampa błyskowa; l)instrukcja obsługi w języku polskim; m)podwójny system rolek prowadzących gąsienice; n)fabryczny immobilaizer - zabezpieczenie przed kradzieżą. Przedmiot dostawy fabrycznie nowy, data produkcji urządzenia min. 2016 rok. Do dostarczanych urządzeń muszą być dołączone dokumenty techniczne, instrukcje, karty katalogowe itp., sporządzone w języku polskim. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust.5 Pzp).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43260000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT108549.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 107502.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.