eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów (dzielnica Zabłocie, Świerczków, Strusina, osiedle Koszyce, Czerwona, ul. Heleny Marusarz, Górska i Szczytowa) oraz modernizacja rurociągów magistralnych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-29

POZYCJA 51203

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów (dzielnica Zabłocie, Świerczków, Strusina, osiedle Koszyce, Czerwona, ul. Heleny Marusarz, Górska i Szczytowa) oraz modernizacja rurociągów magistralnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., do kontaktów: Alfred Ważny, ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. +48 14 6211111, fax +48 14 6218644, e-mail: biuro@tw.tarnow.pl, www.tw.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów (dzielnica Zabłocie, Świerczków, Strusina, osiedle Koszyce, Czerwona, ul. Heleny Marusarz, Górska i Szczytowa) oraz modernizacja rurociągów magistralnych 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: CZĘŚĆ 1 Projektowanie i wykonanie sieci kanalizacyjnej Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie kompletnej kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC- żółta książka* *)Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka; CZEŚĆ 2 Projektowanie i wykonanie renowacji rurociągów magistralnych wodociągowych. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie metodami bezwykopowymi renowacji magistral wodociągowych na terenie miasta Tarnowa zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - żółta książka* *)Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka;. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: na terenie Gminy Miasta Tarnów. Kod NUTS: PL061. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.32.10 - Roboty w zakresie nawierzchni autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.10 - Roboty w zakresie nawierzchni autostrad Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: CZĘŚĆ 1 Projektowanie i realizację sieci kanalizacyjnej Zakres niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie kompletnej kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC- żółta książka* - w dzielnicy Zabłocie, - w dzielnicy Świerczków - Mościce, - w dzielnicy Strusina, - na Osiedlu Koszyce i Czerwona, - w ulicach Górska i Szczytowa, - ulicy Heleny Marusarz, W tym: - Kanałów grawitacyjnych 34 335 m - Kanałów ciśnieniowych 3 022 m - Pompowni 22 sztuki - Przyłączy 1 741 sztuk *) Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka; CZĘŚĆ 2 Renowacja rurociągów magistralnych wodociągowych Zaprojektowanie i wykonanie renowacji magistral wodociągowych metodami bezwykopowymi na terenie miasta Tarnowa zgodnie z warunkami FIDIC żółta książka* Do wykonania przewiduje się: Renowację 6 230 m magistrali wodociągowej, Dn od 400 do 600 mb *) Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka;. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 31;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla CZĘŚCI 1 300 000 PLN Dla CZĘŚCI 2 150 000 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy dla każdej z CZĘŚCI, zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Szczególnych Kontraktu stanowiącą - część II SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek musi być spełniony przez Wykonawców składających ofertę dla każdej z CZEŚCI (CZEŚĆ 1 i CZEŚĆ 2 ; lub CZEŚĆ 1; lub CZEŚĆ 2), zamówienia 2) spełniać warunki udziału w postępowaniu z art. 22 u.p.z.p i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w warunek musi być spełniony dla każdego z nich), Warunek musi być spełniony przez Wykonawców składających ofertę dla każdej z CZEŚCI (CZEŚĆ 1 i CZEŚĆ 2 ; lub CZEŚĆ 1; lub CZEŚĆ 2), zamówienia 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Poniżej określone Warunki muszą być spełnione przez Wykonawców składających ofertę na obydwie CZĘŚCI, ( CZEŚĆ 1 i CZEŚC 2), zamówienia a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 50 pracowników oraz liczebności co najmniej 10 osób personelu kierowniczego. b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy posiadający wyższe wykształcenie, co najmniej 10 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko) oraz wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu jednej inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC o wartości robót min. 20 mln. PLN; - Ekspert 2,3 - Projektant (dwie osoby) posiadający co najmniej 7 letnie doświadczenie przy projektowaniu sieci/systemów kanalizacji i wodociągów. - Ekspert 4 - Kierownik Budowy posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy - Ekspert 5 - Kierownik robót sanitarnych, posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu budowy sieci wodnokan., w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika takich robót; - Ekspert 6 - Kierownik robót elektrycznych posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu elektrycznego oraz AKPiA, c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną inwestycję o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości robót 15 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa sieci kanalizacyjne. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości robót 0,5 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa renowacje sieci wodociągowych o średnicy min. 400 mm metodami bezwykopowymi z zastosowaniem rur PE. e) zaprojektować w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie inwestycję o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej szacowanej wartości robót budowlanych 5 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa sieci kanalizacyjne. f) zaprojektować w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej szacowanej wartości robót budowlanych 1 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa sieci wodociągowe. Poniżej określone Warunki muszą być spełnione przez Wykonawców składających ofertę na jedną z CZĘŚCI, (CZEŚCI 1 lub CZEŚCI 2), zamówienia a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 35 pracowników oraz liczebności co najmniej 5 osób personelu kierowniczego. b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy posiadający wyższe wykształcenie, co najmniej 10 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko) oraz wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu jednej inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC o wartości robót min. 15 mln. PLN; - Ekspert 2,3 - Projektant (dwie osoby) posiadający min. 7 letnie doświadczenie przy projektowaniu sieci/systemów kanalizacji i wodociągowych. - Ekspert 4 - Kierownik Budowy posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. - Ekspert 5 - Kierownik robót sanitarnych posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu budowy sieci wod - kan., w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika takich robót; - Ekspert 6 - Kierownik robót elektrycznych posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu elektrycznego oraz AKPiA, Dla CZEŚCI 1 wymagane jest wykazanie Ekspertów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6. Dla CZEŚCI 2 wymagane jest wykazanie Ekspertów nr 1, 2, 4, 5. c) dla CZĘŚCI 1 Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną inwestycje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości robót 15 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa sieci kanalizacyjne. Warunek musi być spełniony przez Wykonawców składających ofertę w dla CZEŚCI 1 c) dla CZĘŚCI 2 Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości robót 0,5 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa renowacje sieci wodociągowych o średnicy min. 400 mm metodami bezwykopowymi z zastosowaniem rur PE. Warunek musi być spełniony przez Wykonawców składających ofertę dla CZEŚCI 2 d) dla CZĘŚCI 1 Zaprojektować w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej szacowanej wartości robót 5 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa sieci kanalizacyjne. Warunek musi być spełniony przez Wykonawców składających ofertę dla CZEŚCI 1 d) dla CZĘŚCI 2 Zaprojektować w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o minimalnej szacowanej wartości robót 1 mln. PLN każda. Za inwestycje o podobnym charakterze Zamawiający uważa sieci wodociągowe. Warunek musi być spełniony przez Wykonawców składających ofertę dla CZEŚCI 2 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): Poniżej określone Warunki muszą być spełnione przez Wykonawców składających ofertę w zakresie obydwóch CZĘŚCI, ( CZEŚĆ 1 i CZEŚĆ 2) , zamówienia a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 40 mln. PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 4 mln. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 mln. PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 8 mln PLN (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną powinien posiadać ubezpieczenie OC w tym jeden z Wykonawców o wartości nie mniejszej niż 4 mln PLN). Poniżej określone Warunki muszą być spełnione przez Wykonawców składających ofertę na jedną z CZĘŚCI, (CZEŚCI 1 lub CZEŚCI 2) , zamówienia a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 25 mln. PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 mln. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 mln. PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 mln PLN (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną powinien posiadać ubezpieczenie OC w tym jeden z Wykonawców o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln PLN). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. ( dokumenty dla osób wskazanych przez Wykonawców składających ofertę wspólną) - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe; wymagane dla Ekspertów od nr 2 do nr 6 ( odpowiednio dla danej CZĘŚCI zamówienia) ; - dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; wymagane dla Ekspertów w od nr 2 do nr 6; (odpowiednio dla danej CZĘŚCI zamówienia); c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić streszczenie informacji finansowych 2. Wykonawca zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) 3. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w tym jeden z Wykonawców o wartości minimum 50 % wartości określonej odpowiednio dla każdej z CZĘŚCI ) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej o wartości określonej odpowiednio dla każdej z CZĘŚCI. W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem www: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm W przypadku powyższych dokumentów (poza wartością przychodu) sporządzonych w walucie innej niż złoty Wykonawca przeliczy wartości określone w dokumentach na złote według średniego kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy(każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego b) Wykonawca przedłoży wykaz osób niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną) c) Wykonawcy (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 103 - 102697 z dnia 31.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/045-04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.11.2005, cena - 500 PLN. Warunki i sposób płatności: zgodnie z fakturą wystawioną przez Zamawiającego (gotówka lub przelew). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 12:30, Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, Polska , I-piętro, (sala konferencyjna pokój nr 200).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Fundusz Spójności "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Tarnowie" 2003/PL/16/P/PE/045. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Projektowanie i wykonanie sieci kanalizacyjnej 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.00.00, 45.20.00.00, 45.23.10.00, 45.23.20.00, 74.14.21.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Projektowanie i wykonanie sieci kanalizacyjnej Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie kompletnej kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów Zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC- żółta książka* *) Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka; Termin wykonania CZEŚCI 1 - 31 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. 3) Zakres lub wartość: Zakres niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie kompletnej kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC- żółta książka* - w dzielnicy Zabłocie, - w dzielnicy Świerczków - Mościce, - w dzielnicy Strusina, - na Osiedlu Koszyce i Czerwona, - w ulicach Górska i Szczytowa, - ulicy Heleny Marusarz, W tym: - Kanałów grawitacyjnych 34 335 m - Kanałów ciśnieniowych 3 022 m - Pompowni 22 sztuki - Przyłączy 1 741 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 Projektowanie i wykonanie renowacji rurociągów magistralnych wodociągowych 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.00.00, 45.23.13.00, 45.23.32.10, 74.14.21.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Projektowanie i wykonanie renowacji rurociągów magistralnych wodociągowych. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie metodami bezwykopowymi renowacji magistral wodociągowych na terenie miasta Tarnowa zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - żółta książka* Termin wykonania CZEŚCI 2 - 24 miesiące od dnia udzielenia zamówienia. 3) Zakres lub wartość: Zaprojektowanie i wykonanie renowacji magistral wodociągowych metodami bezwykopowymi na terenie miasta Tarnowa zgodnie z warunkami FIDIC żółta książka* Do wykonania przewiduje się: Renowację 6 230 m magistrali wodociągowej , Dn od 400 do 600 mb *)Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka; 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.