eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora:1 prac konserwatorskich, dot. renowacji polichromii ściennej dawnej sali trybunalskiej i kaplicy w budynku Trybunału Koronnego w Lublinie, ul. Ryne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Lublin: wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora:1 prac konserwatorskich, dot. renowacji polichromii ściennej dawnej sali trybunalskiej i kaplicy w budynku Trybunału Koronnego w Lublinie, ul. Ryne
Numer ogłoszenia: 51192 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 101820 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, fax 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora:1 prac konserwatorskich, dot. renowacji polichromii ściennej dawnej sali trybunalskiej i kaplicy w budynku Trybunału Koronnego w Lublinie, ul. Rynek 1 według programu prac konserwatorskich, autorstwa p. Anny Fic-Lazor -Konserwatora Dzieł Sztuki; 2 dokumentacji powykonawczej z prac konserwatorskich-zgodnie z instrukcją Ośrodka Dokumentacji Zabytków i zaleceniami Generalnego Konserwatora Zabytków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora: 1. prac konserwatorskich, dotyczących renowacji polichromii ściennej dawnej sali trybunalskiej i kaplicy w budynku Trybunału Koronnego w Lublinie, ul. Rynek 1, według programu prac konserwatorskich, autorstwa p. Anny Fic-Lazor -Konserwatora Dzieł Sztuki; 2. dokumentacji powykonawczej z prac konserwatorskich - zgodnie z instrukcją Ośrodka Dokumentacji Zabytków i zaleceniami Generalnego Konserwatora Zabytków. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie i koordynacja prac konserwatorskich w oparciu o szczegółowy program prac, zatwierdzony przez Wojewódzki Oddział PSOZ w Lublinie; b) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej - opisowej, rysunkowej i fotograficznej z prowadzonych prac; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej z prac konserwatorskich (zgodnie z instrukcją Ośrodka Dokumentacji Zabytków i zaleceniami Generalnego Konserwatora Zabytków) w dwóch egzemplarzach, z których jeden należy złożyć w Wojewódzkim Oddziale PSOZ w Lublinie,natomiast drugi egzemplarz przekazać Zamawiającemu w okresie jednego miesiąca od zakończenia prac konserwatorskich; d) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich. Zamawiający wymaga wykonania całości przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 238000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ST.ART Sławomir Makal, ul. Królowej Jadwigi 6/7, 20-282 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 238000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 238000.00 / oferta z najwyższą ceną: 238000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.