eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynków należących do Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Loretańskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Warszawa: Termomodernizacja budynków należących do Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Loretańskiej.
Numer ogłoszenia: 51169 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13511 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Matki Bożej Loretańskiej, ul. ks. Ig. Kłopotowskiego 18, 03-717 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191486 (87), faks 022 6189771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zgromadzenie Sióstr Zakonnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków należących do Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Loretańskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków należących do Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Loretańskiej. Roboty budowlane obejmują dwa zadania: 1.1 Remont i przebudowa połączona z wymianą stolarki i remontem dachu budynku zamieszkania zbiorowego usytuowanego w Loretto k. Kamieńczyka powiat Wyszkowski. Ściany zewnętrzne, stropodach i stolarka budynku nie spełniają obowiązujących standardów w zakresie izolacji termicznej dla budynków eksploatowanych całorocznie. Celem inwestycji jest przystosowanie budynku do całorocznego użytkowania poprzez termomodernizację i przebudowę instalacji grzewczej, CWU i wentylacji , klimatyzacji oraz przystosowanie do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. Inwestycja ma na celu również podniesienie komfortu użytkowników poprzez wyposażenie pokoi w łazienki i przebudowę istniejących sanitariatów. W celu pokonania różnicy wysokości wynoszącej 60 cm z korytarza do świetlicy przewidziano zainstalowanie przyschodowej. 1.2. Remont i przebudowa budynku stołówki połączona z wymianą stolarki i remontem dachu poprzez modernizację sanitariatów, modernizację kuchni i zaplecza kuchennego, ocieplenie budynku, ocieplenie dachu, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i ocieplenie fundamentów, wymianę obróbek blacharskich, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zabudowę zaprojektowanego wiatrołapu, wymianę nawierzchni tarasu i wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonanie opaski wokół budynku, wymianę instalacji wod-kan., wymianę instalacji elektrycznej, wyposażenie budynku w instalację c.o., wyposażenie budynku w instalację wentylacyjną nawiewno-wywiewną, przyczyni się do większej dostępności budynku i otoczenia dla osób niepełnosprawnych. 1.3 W zakresie zamówienia wykonawcy jest uzyskanie przez niego pozwolenia na użytkowanie. 1.4. Zamawiający wymaga aby osoby wskazane w punkcie 5.2. ppkt.4. lit a, b i c były zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. W ciągu 3 dni od podpisania umowy o roboty budowlane Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopie umów o prace ze wskazanymi specjalistami na okres trwania realizacji zadania. W przypadku nie dostarczenia umów o prace na okres trwania realizacji zadania Zamawiający naliczy wykonawcy karę w wysokości 10 000 złotych za brak umowy z poszczególnym specjalistom o których mowa w punkcie 5.2. ppkt.4. lit a, b i c...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKPOL Andrzej Kuć, Ul. Świętokrzyska 5, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400164,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5744100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4428000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7302123,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.