Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 511645-N-2017 z dnia 2017-05-19 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i oprogramowania (5 części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
PT POWER i PT RPO
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
357114075, ul.
pl. Na Stawach
1
,
30-107
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48124227110, e-mail
ecud@wup-krakow.pl, faks
+48124229785.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, VI piętro, pokój 610
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i oprogramowania (5 części)
Numer referencyjny:
OZ-Z.271.1.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i oprogramowania w 5 częściach: 1) Część 1: zestawy komputerowe z oprogramowaniem 2) Część 2: licencje pakiet biurowy 3) Część 3: urządzenia wielofunkcyjne i skanery 4) Część 4: urządzenia sieciowe z wdrożeniem i rocznym wsparciem 5) Część 5: akcesoria komputerowe 2. Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko wskazane powyżej urządzenia/oprogramowanie do siedziby Zamawiającego, tj. Plac Na Stawach 1 w Krakowie. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i tam gdzie wskazano - pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne, dla każdej części zamówienia zawarty jest w odpowiednio w załącznikach 1a-1e do SIWZ (SOPZ), stanowiących integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określają także wzory umów dla każdej części stanowiące odpowiednio załączniki 2a-2e do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
48700000-5 |
30232110-8 |
30237200-1 |
38650000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-08-31 00:00:00
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać w terminie: 1) Część 1: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 2) Część 2: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 4 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 3) Część 3: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 4) Część 4: maksymalnie 24 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 14 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 5) Część 5: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 10 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. Wszystkie części zamówienia muszą zostać wykonane nie później niż do 31 sierpnia 2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla części 1:
a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę sprzętu komputerowego każda o wartości brutto min. 120 000 zł.
Dla części 2:
a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę licencji oprogramowania każda o wartości brutto min. 50 000 zł.
Dla części 3:
a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę urządzeń wielofunkcyjnych lub drukarek lub skanerów każda o wartości brutto min. 50 000 zł.
Dla części 4:
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca:
a) wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę urządzeń sieciowych każda o wartości brutto min. 30 000 zł.
oraz
b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą która będzie uczestniczyć w pracach wdrożeniowych urządzeń sieciowych, która posiada wykształcenie co najmniej średnie informatyczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu sieci komputerowych oraz uczestniczyła w co najmniej 2 wdrożeniach urządzeń sieciowych typu UTM dla co najmniej 100 użytkowników sieci, a także posiada certyfikat poświadczający zdanie egzaminów ze znajomości konfiguracji dostarczanego urządzenia sieciowego UTM wydany przez producenta oferowanego rozwiązania.
Dla części 5:
a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę akcesoriów komputerowych każda o wartości brutto min. 5 000 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wskazanie w ofercie imion i nazwisk osób (osoby) wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób dotyczy osoby która będzie uczestniczyć w pracach wdrożeniowych urządzeń sieciowych w ramach części 4 zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
b) dodatkowo w zakresie części 4: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. uczestniczących w pracach wdrożeniowych urządzeń sieciowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dotyczy wyłącznie części 1 zamówienia: a) protokół z przeprowadzonych testów BAPCo(R) SYSMark(R) 2014, o których mowa w pkt. 1 OPZ ("Wydajność jednostki centralnej") - załącznik 1a do SIWZ, Protokół z przeprowadzonych testów powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony BAPCo potwierdzający wynik testów, gdy oferowany model komputera jest wymieniony na oficjalnej stronie BAPCo, pod warunkiem że wszystkie z wymienionych tam parametrów testowanego komputera są identyczne z parametrami oferowanego urządzenia. Data wykonania testu nie może być starsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) certyfikat ISO 9001 lub normy równoważnej w zakresie co najmniej produkcji i rozwoju urządzeń komputerowych dla producenta jednostki centralnej (wydruk lub oświadczenie producenta), c) deklaracja zgodności CE dla komputera (wydruk lub oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej komputera), d) wydruk ze strony lub oświadczenie producenta oferującego system operacyjny potwierdzający zgodność oferowanego komputera z tym system operacyjnym, e) certyfikat lub wpis potwierdzający zgodność ze standardem Energy Star dotyczący oferowanego modelu komputera (wydruk ze strony http//www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej urządzenia), f) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzająca pozostałe parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, g) wydruk ze strony producenta lub oświadczenie producenta dot. głośności jednostki centralnej, o ile nie wynika w sposób jednoznaczny ze specyfikacji technicznej sprzętu. Zamawiający dopuszcza ww. dokumenty w angielskiej wersji językowej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, po otwarciu ofert)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości:
1) Dla części 1: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 PLN).
2) Dla części 2: 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych i 00/100 PLN).
3) Dla części 3: 2 100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych i 00/100 PLN).
4) Dla części 4: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych i 00/100 PLN).
5) Dla części 5: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych i 00/100 PLN).
2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao SA nr 76 1240 6292 1111 0010 5134 2558 tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego; wpłata wadium winna być dokonana z tytułem "wadium - przetarg - dostawa sprzętu informatycznego, część ....wskazać nr części której/-ych dotyczy....".
5. Wadium w pozostałych formach należy złożyć na ręce pracownika Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Zespół Organizacji i Zarządzania, stanowisko ds. zamówień publicznych (pok. 610), a do oferty można dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
lub
złożyć oryginał dokumentu gwarancji wraz z ofertą (w tej samej kopercie), ale nie połączone w sposób trwały z ofertą, tak aby po otwarciu ofert możliwe było przechowywanie dokumentu w kasie WUP.
6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy.
7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
8. W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia należy wnieść wadium dla każdej części. Zabezpieczając oferty częściowe np. gwarancją ubezpieczeniową, można zabezpieczyć wadium odrębnymi gwarancjami ubezpieczeniowymi dla każdej części oferty lub kumulatywnie jedną gwarancją ubezpieczeniową z podaniem jednej (łącznej) kwoty wadium. W tym drugim przypadku należy przyporządkować łączną kwotę wadium do poszczególnych części zamówienia (przyporządkować części kwoty wadium do ofert częściowych).
9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena - część 1 | 60 |
Termin dostawy - część 1 | 16 |
Gwarancja producenta - część 1 | 24 |
Cena - część 2 - 60% | 0 |
Termin dostawy - część 2 - 40% | 0 |
Cena - część 3 - 60% | 0 |
Termin dostawy - część 3 - 16% | 0 |
Gwarancja producenta - część 2 - 24% | 0 |
Cena - część 4 - 60% | 0 |
Termin dostawy - część 4 - 20% | 0 |
Wsparcie techniczne - część 4 - 20% | 0 |
Cena - część 5 - 60% | 0 |
Termin dostawy - część 5 - 40% | 0 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy dla części 1 - 5 zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 2a - 2e do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy na zasadach określonych we wzorach poszczególnych umów, tj.: 1) W przypadku części 1 oraz 2: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń zaproponowanych w ofercie na Przedmiot zamówienia równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenia zostały wycofane z produkcji, co zostanie potwierdzone przez jego producenta. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Parametry nowego Przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamiana Przedmiotu zamówienia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 2) W przypadku części 3, 4 oraz 5: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń zaproponowanych w ofercie na Przedmiot zamówienia równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenia zostały wycofane z produkcji. Parametry nowego Przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamiana Przedmiotu zamówienia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-30 , godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zestawy komputerowe z oprogramowaniem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin dostawy | 16 |
Gwarancja producenta | 24 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Licencje pakiet biurowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48700000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 4 dni robocze w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Urządzenia wielofunkcyjne i skanery |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232110-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 16 |
Gwarancja producenta | 24 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Urządzenia sieciowe z wdrożeniem i rocznym wsparciem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 24
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 20 |
Wsparcie techniczne | 20 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalnie 24 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 14 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia
Część nr: | 5 | Nazwa: | Akcesoria komputerowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 10 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu USG w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- NAJEM APARATÓW DO SZTUCZNEGO WSPOMAGANIA WĄTROBY METODĄ ALBUMINOWĄ
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Dostawa zintegrowanego systemu do analizy fitochemicznej w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone II.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- Dostawa drukarek laserowych i dysków zewnętrznych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na 2 części
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.