eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18



Ogłoszenie nr 511376-N-2017 z dnia 2017-05-18 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada  37/59 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Numer referencyjny: 21/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych ISDN polegających na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej wraz z zainstalowaniem zakończeń sieci w jednostkach policji zgodnie z podana lokalizacją. 2.Świadczenie usług telekomunikacyjnych musi zapewniać obsługę połączeń telefonicznych: a) dla ruchu przychodzącego - wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych w zakresie numeracji; b) dla ruchu wychodzącego: - połączeń w ruchu lokalnym i strefowym, - połączeń w ruchu międzystrefowym, - połączeń w ruchu międzynarodowym, - połączeń do sieci telefonii komórkowej - połączeń na numery specjalne i usługowe innych operatorów 3. Świadczenie usług telekomunikacyjnych musi być zrealizowane w postaci cyfrowych łączy ISDN PRA, ISDN BRA przy wykorzystaniu stacjonarnych zakończeń sieci dostarczanych przez Wykonawcę w ilości i rodzaju dostępów wyszczególnionych w pkt 36. Połączenie sieci Wykonawcy z zakończeniem sieci Zamawiającego dokonywane jest na przełącznicy telekomunikacyjnej Zamawiającego. 4.Połączenie sieci Zamawiającego ze stacjonarnym zakończeniem sieci Wykonawcy dokonane będzie na przełącznicy typu "KRONE" w obiekcie Zamawiającego 5.Dla zadań 1- 4 połączenie sieci Zamawiającego ze stacjonarnym zakończeniem sieci Wykonawcy (Operatora) dokonywane jest na przełącznicy telekomunikacyjnej w obiekcie/lokalizacji Zamawiającego. Usługa telekomunikacyjne realizowana jest za pomocą stacjonarnego zakończenia sieci Wykonawcy (Operatora), obejmującego ISDN PRA lub jego wielokrotności zgodnie z zaleceniami: ITU-T I.431 (warstwa fizyczna), ETS 300 102-1 (protokół). Wykonanie punktu styku FPS dla realizacji usługi połączeń telefonicznych zgodnie z wymaganiami: a) parametry elektryczne będą zgodne z ITU-T G.703, impedancja falowa = 120 Ohm, przepływność 2 Mbit/s, b) parametry jakościowe będą zgodne z ITU-T M.2100, M.2101 oraz G.821, G.826, c) dopuszczalne fluktuacje fazy i przepływności będą zgodne z ITU-T G.823 i G.921, d) struktura ramki będzie zgodna z G.704 (bity E wykorzystane do kontroli parzystości CRC4), e) stopa błędów będzie wynosiła poniżej 1 x 10-6, f) typ dostępu: ISDN PRA 30B + D EURO-ISDN, g) protokół sygnalizacyjny w TS16: DSS-1. 6.Dla zadania 5-11 usługa połączeń telefonicznych musi być zrealizowana przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczanego przez Wykonawcę w postaci cyfrowych łączy ISDN-BRA 2B+D zgodnie z danymi podanymi w tabelach dla poszczególnych zadań - współpracującymi z centralami Zamawiającego 7.Sieci muszą być zsynchronizowane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Łączności z dnia 04.09.1997 w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń, linii i sieci telekomunikacyjnych zakładanych i używanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, załącznik nr 9 "Wymagania techniczne i eksploatacyjne dla telefonicznych central abonenckich i zasady współpracy z centralami sieci telekomunikacyjnej użytku publicznego" lub do innego źródła zgodnie z zaleceniem ITU-T G.812 8.Zamawiający posiada w centrali telefonicznej wyposażenia dla dostępów ISDN PRA (zadanie 1-4) oraz ISDN BRA (zadanie 5-11). 9.Zamawiający informuje że aktualnym dostawcą usług telekomunikacyjnych jest dla: Zadania nr: 1,2,3,4, - ORANGE S.A Zadania nr: 5,6,7,8,9, - Globitel sp. z o.o. Zadanie nr: 10 - Telefony Podlaskie S.A. Zadanie nr: 11 - DID sp. z o.o. 10.Wykonawca poniesie koszty wyposażenia i konfiguracji central telefonicznych Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń Zamawiającego z urządzeniami Wykonawcy. Dostarczony sprzęt będzie własnością Wykonawcy (Operatora) i po zakończeniu świadczenia Usługi będzie zdemontowany. 11. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeniesienie dotychczasowego zakresu numeracji do własnej sieci, na własny koszt, przy zapewnieniu ciągłości ich funkcjonowania ( zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne - Dz. U. Nr 171 poz.1800 z późniejszymi zmianami). 12. Zamawiający wymaga zapewnienia pełnej prezentacji numeru dla wszystkich połączeń wychodzących. Przesyłanie numeru strony wywoływanej (called party) będzie zgodne z zaleceniem ITU T Q.931, pkt 5.1.1 "en-blocsending", pkt 4.5.8 w zakresie parametrów Type Of Number (TON) i Numbering Plan Identification (NPI)=ISDN/ITU-T E.164 oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych z dnia 28.02.2008 r (Dz.U. nr 52 poz. 307) 13.Zamawiający zastrzega sobie, iż usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych, tj. bramki GSM, numery dostępowe, VoIP. 14.Usługa może być świadczona na zasadzie WLR. W związku z powyższym Zamawiający wymaga od Wykonawcy zarówno obsługi ruchu wychodzącego i przychodzącego, jak również utrzymania linii abonenckich zgodnie z zapisami SIWZ. Wykonawca jest jedynym podmiotem ponoszącym pełną odpowiedzialność za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia 15. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjacje połączeń. 16. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za rzeczywisty czas połączenia telefonicznego (licząc od momentu zgłoszenia strony B do momentu rozłączenia strony A) i będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego. 17.Za połączenia nie ujęte w formularzu ofertowym opłaty wg aktualnego cennika usług telekomunikacyjnych. W przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dostarczyć aktualnie obowiązujący cennik w/w usług telekomunikacyjnych. 18.Z uwagi na obszar działania garnizonu mazowieckiego na terenie województwa mazowieckiego Zamawiający określa: Zadanie nr 1 - ruch lokalny dla powiatu siedleckiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 2 - ruch lokalny dla powiatu płockiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 3 - ruch lokalny dla powiatu ostrołęckiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 4 - ruch lokalny dla powiatu ciechanowskiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 5 - ruch lokalny dla powiatu gostynińskiego, sierpeckiego, żyrardowskiego, sochaczewskiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński. Zadanie nr 6 - ruch lokalny dla powiatu makowskiego, przasnyskiego, wyszkowskiego, ostrowskiego - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, mławski, ostrołęcki, płocki, płoński, przysuski, pułtuski, radomski, sierpecki, siedlecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 7 - ruch lokalny dla powiatu białobrzeskiego, grójeckiego, lipskiego, szydłowieckiego, zwoleńskiego, kozienickiego, przysuskiego. - ruch lokalny dla gmin Pionki, Iłża, Warka. - ruch strefowy dla powiatów : ciechanowski, garwoliński, gostyniński, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, pułtuski, radomski, sierpecki, siedlecki, sochaczewski, sokołowski, węgrowski, wyszkowski, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 8 - ruch lokalny dla powiatu garwolińskiego, łosickiego, węgrowskiego. - ruch lokalny dla gminy Łochów. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 9 - ruch lokalny dla powiatu mławskiego, płońskiego, pułtuskiego, żuromińskiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, przasnyski, przysuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żyrardowski. Zadanie nr 10 - ruch lokalny dla powiatu sokołowskiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. 19.Zamawiający otrzyma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy, w tym bezpłatnych usług CLIP, CLIR dla każdego z numerów DDI. 20.Dla zadania nr 5 Zamawiający chce zwiększyć zakres numeracji DDI dla jednostki KPP Gostynin. W chwili obecnej zakres obejmuje numerację 24 2350 200-349. Zamawiający zwiększa zakres numeracji DDI o 50 numerów tj. 24 2350 200-399. Jeśli wykonawca nie jest w stanie zapewnić pełnej numeracji należy zmienić numerację w celu zapewnienie pełnego zakresu sieci miejskiej 200 numerów (numeracja ma być jednolita). 21.Dla zadania nr 5 Zamawiający chce zwiększyć zakres numeracji DDI dla jednostki KPP Sierpc. W chwili obecnej zakres obejmuje numerację 24 2759 200-299. Zamawiający zwiększa zakres numeracji DDI o 100 numerów tj. 24 2759 200-399. Jeśli wykonawca nie jest w stanie zapewnić pełnej numeracji należy zmienić numerację w celu zapewnienie pełnego zakresu sieci miejskiej 200 numerów (numeracja ma być jednolita). 22.Dla zadania nr 10 Zamawiający chce uruchomić usługę wielodostepu poprzez 3 dostępy ISDN BRA 2B+D. W chwili obecnej dostęp świadczony jest poprzez linie analogowe. 23.Dla zadanie nr 11 Zamawiający wymaga: - na każdym dostępie IDSN BRA 2B+D muszą być aktywne usługi "Unrestricted-64/DATA", - na każdym dostępie IDSN BRA 2B+D musi być aktywna na stałe usługa "Layer 2 ISDN", - każdy dostęp IDSN BRA 2B+D musi być bez kompresji kanałów B, - każdy dostęp ( pojedynczo jak i grupowo) musi umożliwiać przesył strumienia video. - każdy dostęp IDSN BRA 2B+D musi posiadać blokowanie prezentacji numeru. - blokowanie prezentacji numeru musi być wliczone w cenę abonamentową dla każdego z dostępów. 24.Wymaga się od Wykonawcy dostarczania w cyklach miesięcznych pełnych zestawień taryfikacyjnych, tzn. wykazów zrealizowanych połączeń zawierających następujące informacje: datę, godzinę, rzeczywisty czas trwania połączenia, rzeczywisty koszt połączenia oraz numer abonenta dzwoniącego i numer wybierany. Wykazy muszą być dostarczane w postaci plików formatu xls. W pliku muszą być zawarte wszystkie połączenia wychodzące zrealizowane poprzez dostęp. Dane mogą być udostępniane za pomocą strony internetowej Wykonawcy, dostarczane pocztą elektroniczną lub na nośniku CD w terminie do 14 dni kalendarzowych od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Koszty generowania i dostarczania bilingów należy wliczyć w koszt opłaty abonamentowej. 25. Wysokości stawek połączeń, abonamentów oraz wszelkich opłat określonych w formularzu ofertowym, nie mogą ulec podwyższeniu w czasie trwania umowy z wyjątkiem podwyższenia stawek VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 26. Wszelkie koszty związane z instalacją, uruchomieniem, grupą numerów DDI |i utrzymaniem dostępów ISDN muszą być wliczone w opłatę abonamentową. 27. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 28. Wykonawca zapewni całodobowy dostęp telefoniczny do służb technicznych w celu zgłaszania uszkodzeń i konfiguracji usług. 29.Wymagana gotowość i dyspozycyjność w trybie 24/7/365. 30.Usuwanie uszkodzeń i przywracanie łączności musi nastąpić w ciągu max. 6 godz. od chwili zgłoszenia Wykonawcy w formie telefonicznej, mailowej, faksowej. 31.Wykonawca musi posiadać całodobowe centrum przyjmowania reklamacji, czynne w trybie 24/7/365 przez cały czas trwania umowy. 32.Wszelkie sprawy formalne, techniczne i organizacyjne związane z uruchomieniem usługi spoczywają na Wykonawcy. 33.Wykonawca zobowiązuje się, że w ogólnej liczbie osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia zatrudniona zostanie osoba prowadząca rozliczenia finansowe i obsługę reklamacji dla usług będących przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów prawa pracy w wymiarze pełnego etatu przez cały okres realizacji zamówienia 34.Termin świadczenia usługi: od 01 września 2017 r do 31.08.2019 35.Wykonawca zapewni instalację wraz z uruchomieniem dostępów ISDN (zadanie nr. 10) lub zachowanie typu obecnie świadczonej usługi telekomunikacyjnej (zadania 1-9,11) w lokalizacjach wskazanych w tabelach poniżej, a także zapewni utrzymanie obecnie użytkowanej numeracji. Zamawiający dopuszcza zmianę obecnej użytkowanej numeracji dla lokalizacji KPP Gostynin i KPP Sierpc ( zadanie nr 5) oraz dla lokalizacji KPP Sokołów Podlaski ( zadanie nr 10). 36. Specyfikacja techniczna usług: Zadanie 1 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Miejska Policji Siedlce ul. Starowiejska 66 25 643 2000-2999 DDI 1000 1 x ISDN PRA 30B+D Zadanie 2 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Miejska Policji Płock ul. Kilińskiego 8 24 266 1100- 1699 DDI 600 1 x ISDN PRA 30B+D Zadanie 3 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Miejska Policji Ostrołęką ul. Janusza Korczaka 16 29 760 1200-1799 DDI 800 1 x ISDN PRA 30B+D Zadanie 4 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Powiatowa Policji Ciechanów ul. 11-go Pułku Ułanów Legionowych 25 23 673 1100-1699 DDI 600 1 x ISDN PRA 30B+D Zadanie 5 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Powiatowa Policji Gostynin ul. 3-go Maja 17 24 2350 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Żyrardów ul. Chopina 4 46 8582 100-299 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Sierpc ul. Kilińskiego 24C 24 2759 200-399 DDI 200 2 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Sochaczew ul. Warszawska 23 46 8637 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Zadanie 6 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Powiatowa Policji Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3 29 7177 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Przasnysz ul. Świerkowa 5 29 7567 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Wyszków ul. Kościuszki 13 29 7436 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Ostrów Mazowiecka ul. Płk. Karola Piłata 12 29 7469 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Zadanie 7 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Powiatowa Policji Białobrzegi ul. Żeromskiego 23 48 6135 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Grójec ul. Brzozowa 108 48 6687 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Lipsko ul. Spacerowa 31 A 48 3784 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Szydłowiec ul. Kościuszki 194 48 6177 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Zwoleń pl. Jana Kochanowskiego 10 48 6767 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komisariat Policji Iłża Przy Malenie 1a 48 3685 500-599 DDI 100 1 x ISDN BRA 2B+D Komisariat Policji Pionki ul. Leśna 15 48 3685 200-299 DDI 100 2 x ISDN BRA 2B+D Komisariat Policji Warka ul. Polna 4a 48 6676 500-599 DDI 100 1 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Kozienice ul. Radomska 1 48 6149 700-799 DDI 100 1 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Przysucha Pl. 3-go Maja 8 48 6754 200-299 DDI 100 2 x ISDN BRA 2B+D Zadanie 8 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Powiatowa Policji Garwolin ul. Stacyjna 23 25 6840 200-499 DDI 300 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Łosice ul. Kolejowa 6 83 3597 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Węgrów ul. Piłsudskiego 6 25 7921 200-399 DDI 200 3 x ISDN BRA 2B+D Komisariat Policji Łochów ul. 1-go Maja 18 25 6756 500-599 DDI 100 1 x ISDN BRA 2B+D Zadanie 9 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Powiatowa Policji Mława ul. Sienkiewicza 2 23 6547 200-299 DDI 100 2 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Płońsk ul. 1-go Maja 3 23 6621 500-599 DDI 100 2 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Pułtusk ul. Rynek 23 23 6927 200-299 DDI 100 2 x ISDN BRA 2B+D Komenda Powiatowa Policji Żuromin ul. Warszawska 8 23 6571 200-299 DDI 100 2 x ISDN BRA 2B+D Zadanie nr 10 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Zakres DDI Dostęp Komenda Powiatowa Policji Sokołów Podlaski ul. Wolności 50 25 XXXX 200-399 DDI 200 2 x ISDN BRA 2B+D Zadanie 11 Jednostka Nr kierunkowy Numeracja Dostęp Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 48 312 15 03 1x ISDN BRA 2B+D Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 48 360 11 75 1x ISDN BRA 2B+D Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 48 363 26 28 1 x ISDN BRA 2B+D Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach zadań od 1 do 11.

II.5) Główny kod CPV: 64.21.11.00 - Usługi telefonii lokalnej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-01 00:00:00   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
242017-09-01 2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 - tekst jednolity)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 - tekst jednolity).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pozostałe dokumenty składane na etapie składania ofert: -Formularz ofertowy - należy złożyć w formie oryginału, - W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Ponadto: -oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej ( Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ^Se powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-05 , godzina: 10.30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.