eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu "Mickiewicz zawodowo".

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-06



Ogłoszenie nr 511222-N-2019 z dnia 2019-02-06 r.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu: ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu "Mickiewicz zawodowo".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Mickiewicz zawodowo". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, krajowy numer identyfikacyjny 23091344900000, ul. Al. Kombatantów  2 , 59830   Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 340, e-mail sekretariatpce@interia.pl, faks 756 455 340.
Adres strony internetowej (URL): www.pceluban.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pceluban.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.pceluban.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu Aleja Kombatantów 2 59-800 Lubań


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu "Mickiewicz zawodowo".
Numer referencyjny: PCE.341.9.MZ.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest NA ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. "Mickiewicz zawodowo". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Wykaz sprzętu komputerowego i multimedialnego: Lp Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Zestaw komputerowy Szt. 2 Komputer All in One 1) Przekątna ekranu [cal]: 23.8 2) System operacyjny: Windows 10 Home 3) Pamięć RAM [GB]: min. 8 DDR 4 2400MHz 4) Procesor: min. Intel Core i5 7 lub 8 generacji 5) Karta graficzna: zewnętrzna - min. AMD Radeon 530 6) Pojemność dysku 1 HDD [GB]: min. 1TB SATA 7) Pojemność dysku 2 SSD [GB]: min. 120 GB 8) Napęd optyczny: DVD+/-RW 9) Komunikacja: LAN: 10/100/1000 WiFi:802.11 ac 10) Obsługiwane katy pamięci: SDHC, SDXC, SD 2 Drukarka laserowa Szt. 4 * Drukarka biurowa laserowa 1) Technologia druku: Laserowa, monochromatyczna 2) Rodzaje podajników papieru Kasetowy + tacka 3) Odbiornik papieru min. 150 arkuszy 4) Szybkość druku w mono 36 str./min 5) Maksymalna rozdzielczość druku: min. 1200 x 1200 dpi 6) Miesięczne obciążenie min. 6000 str./miesiąc 7) Druk dwustronny (dupleks) Automatyczny 8) Interfejsy: USB, Wi-Fi, LAN (Ethernet) 3 Komputer przenośny (laptop) Szt. 4 Komputer przenośny (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6", 2) Rozdzielczość: 1920 x 1080, 3) Typ matrycy: Matowy, LED, IPS 4) Model procesora: Intel Core i5 7-8-generacji 5) Pamięć operacyjna: 8 GB DDR4 SO-DIMM 2400 MHz 6) Seria karty graficznej: zewnętrzna - + Intel UHD Graphics 620 7) Taktowanie pamięci RAM: min. 2133 MHz 8) Pojemność dysku: SSD 256 GB, 9) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps 10) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, Moduł Bluetooth 11) USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt. 12) USB Typu-C - 1 szt. 13) HDMI - 1 szt. 14) Czytnik kart pamięci - 1 szt. 15) RJ-45 (LAN) - 1 szt. 16) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. 17) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 4 Projektor multimedialny * * * 4.1 Projektor przenośny szt. 1 * Projektor multimedialny * 1) Technologia: 3LCD lub DLP * 2) Rozdzielczość natywna: FullHD 1920 x 1080 * 3) Jasność: min. 3500 ANSI * 4) Kontrast: min. 10 000:1 * 5) Moc lampy: 200 W * 6) System: 3D Ready * 7) Żywotność lampy: 4 500 h (tryb normalny) * 8) Głośność pracy: 37 dB * 9) Pobór mocy podczas pracy: 296 W * 10) Gwarancja EDU: * 10.1) 36 miesięcy na projektor, * 10.2) 36 miesięcy na lampę lub 2000 h * * Uchwyt do projektora: 1) uchwyt: uchwyt sufitowy 2) regulacja: Pełna regulacja kąta pochylenia projektora w każdym kierunku: +-30° * 3) maksymalne obciążenie: do 15 kg 4) Przewody: zasilający 10 m oraz HDMI 10 m * 4.2 Projektor do tablic interaktywnych (ultra-krótkoogniskowy) szt. 2 * Projektor multimedialny * 1) Przeznaczenie: Projektor kompatybilny z tablicami interaktywnymi w formacie 4:3. * 2) Technologia: 3LCD lub DLP * 3) Rozdzielczość natywna: 4:3 (XGA - 1024x768) * 4) Jasność: min. 3500 ANSI * 5) Kontrast: min. 6 000:1 * 6) Współczynnik projekcji: max. 0.36:1 * 7) Moc lampy: min. 200 W * 8) Żywotność lampy: 5000 h (tryb normalny) * 9) Głośność pracy: max. 38 dB * 10) Pobór mocy podczas pracy: max. 360 W w trybie normalnym 11) Gwarancja EDU: * 11.1) 36 miesięcy na projektor, * 11.2) 36 miesięcy na lampę lub 2000 h Uchwyt do projektora: 1) Uchwyt ścienny tego samego producenta dedykowany do zaproponowanego modelu projektora. 2) Przewody: zasilający 10 m oraz HDMI 10 m * 5 Tablica interaktywna Szt. 2 Tablica interaktywna 1) Technologia pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa), 2) Obszar interaktywny [szer./wys. cm]: 159,0 x 118,0 3) Przekątna wymiaru interaktywnego [cm, (cale)]: 201,50cm (79,3") 4) Wymiar zewnętrzny [szer./wys. cm]: 169,20 x 128,40 5) Przekątna wymiaru zewnętrznego [cm, (cale)]: 212,40cm (83,6") 6) Wielodotyk: min. obsługa 10 dotknięć jednocześnie 7) Format: 4:3 8) Grubość [cm]: max. 4 9) Waga [kg]: max. 25 10) Powierzchnia tablicy: Stalowa, lakierowana lub ceramiczna, magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne; powierzchnia matowa, nie skupiająca światła, bezpieczna dla oczu, dostosowana do używania pisaków sucho-ścieralnych. 11) Technologia rozpoznawania gestów Nie wymaga używania specjalnych pisaków - obsługiwana palcem 12) Rozwiązanie Plug&Play- bez potrzeby instalacji sterowników 13) Czujniki kalibracji: IR Precyzja: +- 1mm 14) Tempo śledzenia sygnału: 6ms - 12 ms 15) Zasilanie: Energia jest pobierana z komputera za pośrednictwem kabla USB. 16) Pobór mocy: < 250 mA 17) Kompatybilne systemy operacyjne: Windows XP/Vista/7/8/10, Mac, Linux 18) Oprogramowanie: funkcje: rozpoznawanie pisma odręcznego, odtwarzanie video z możliwością "pisania" na filmie, zrzuty video, szybkie tworzenie figur geometrycznych, współpraca z większością formatów graficznych. Integracja z programami pakietu MS Office pozwalając na ręczne dopisywanie notatek do dokumentów (w formie graficznej). 19) Wyposażenie: 19.1) Półka na pisaki, 19.2) kabel USB, 19.3) 2 pisaki, 19.4) zestaw montażowy; 20) Gwarancja producenta: min. 5 lat 6 Komputer stacjonarny Szt. 32 1) Procesor: 1.1) min. 3 GHZ, 1.2) ilość rdzeni min. 6, 1.3) osiągający w testach minimum 14 000 pkt., zgodnie ze stroną www.cpubenchmark.net/cpu_list.php * 2) Pamięć RAM - 8GB DDDR4 Taktowanie:2400 MHz, 3) Dysk 1: SSD min 256 GB 4) Dysk 2: HDD min 500 GB SATA 5) Zintegrowane karty: graficzna, sieciowa (10/100/1000), muzyczna 6) Złącze USB 3.0 7) Wbudowany napęd optyczny DVD+/-RW. 8) System operacyjny z pełną integracją z domeną Active Directory MS Windows serwer 9) w zestawie mysz Typ myszy: 9.1) optyczna komunikacja z myszą: 9.2) przewodowa długość kabla: min 1.5 m 9.3) rozdzielczość pracy: min 1000 dpi 9.4) liczba przycisków: 3 szt. lub więcej 9.5) rolka przewijania: 1 szt. 9.6) interfejs: USB 10) w zestawie klawiatura: 10.1) komunikacja przewodowa, 10.2) przewód min 1.5m, 10.3) interfejs USB 7 Monitor szt. 32 1) Przekątna ekranu: min 24 cala 2) Rozdzielczość: min. 1920x1080 3) Proporcje ekranu: 16:9 4) Złącza: 1 x D-Sub, 1x DisplayPort, 1x HDMI, 2 porty USB. 5)Wbudowane głośniki 8 Komputer serwer Szt. 1 1) Procesor: Intel Xeon E3-1230 v6 3,5 GHz lub lepszy 2) Pamięć RAM 8GB DDR4 2400 MHz 3) Dyski: 2 x HDD 1TB SATA 4) Zasilacz 250 Watt 5) Napęd optyczny DVD-6) RW Dual Layer 7) Zintegrowane karty: graficzna, sieciowa (10/100/1000), muzyczna 8) Dodatkowa karta sieciowa (10/100/1000) PCI-Express 9) Gniazda rozszerzeń: 1 x PCI-Express 3.0 x16, 1 x PCI-Express 3.0 x8 10) Karta sieciowa: 2x 10/100/1000 Mbit 11) Złącza: 1 x szeregowe, 2 x RJ-45, 5 x USB 12) Złącze USB 3.0 13) Obudowa Rack 1U Bez systemu operacyjnego. 9 Drukarka kolorowa Szt. 1 Drukarka kolorowa laserowa 1) Cykl pracy (miesięcznie, maks.): 100000 2) Duplex 3) Informacje dodatkowe: 2 porty hosta Hi-Speed USB 2.0 3) Interfejs komunikacyjny: Gigabit Ethernet (RJ45) 4) Interfejs sieciowy: Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mbps RJ-45 5) Liczba podajników papieru: 2 szt 6) Maksymalna gramatura papieru: 220 g/m2 7) Maksymalna pojemność podajników: 5950 arkuszy 8) Maksymalne zużycie energii: 690 W 9) Maksymalny rozmiar papieru: A4 10) Minimalna gramatura papieru: 60 g/m2 11) Poziom hałasu: 53.0 dB(A) 12) Prędkość drukowania kolor (max): 47.0 stron/min 13) Prędkość drukowania mono (max): 47.0 stron/min 14) Rozdzielczość druku - główna: 3600 dpi 15) Wyświetlacz LCD 10 Drukarka skaner 3D szt. 2 1) Rodzaj : urządzenie drukujące i skanujące 3D 2) Obszar roboczy: min. 200 x 200 x 200 mm 3) Rozdzielczości warstw: min. zakres 40-400 mikronów 4) Średnica materiału: 1-1.75 mm 5) Wymiar dyszy: 03-0.4 mm 6) Dokładność kroku osi X/Y: min. 12.5 mikronów 7) Dokładność kroku osi Z: min. 4 mikrony 8) Maks. prędkość druku: ~ 80-100 mm/s 9) Max. temp. Głowicy: min. 310° C 10) Max. temp. Stołu: min. 100° C 11) Wyświetlacz: graficzny min. 120×60 12) Zasilacz: w zestawie 13) Zdolność przyłączeniowa: Karta SD, USB 14) Oprogramowanie: dołączone dedykowane oprogramowanie 15) Obsługiwane typ plików: min. .stl, .obj, 16) Obsługiwane systemy: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, MacOS, Linux 11 Głośniki komputerowe Szt. 1 1) Typ zestawu: 2.0 Moc głośnika satelitarnego (RMS) [W]: 10 Moc całkowita zestawu: 20W 2) Obudowa drewniana 3) Złącze: Jack 3,5 mm UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i multimedialny, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 1.2. Oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w dziale III, pkt. 3 SIWZ oraz w projekcie umowy, zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 1.4. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych - w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. 1.6. Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt i oprogramowanie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko. 1.7. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego (dział III, pkt. 3), koszty ubezpieczenie sprzętu na czas dostawy, montaż sprzętu w miejscu dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, instalację oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 1.8. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę zerowej stawki VAT na oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny Zamawiający wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki 0% VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego potwierdzenia przekaże jego oryginał wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, wraz z kopią protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania tegoż sprzętu dla placówki oświatowej, zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). Wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26, znajduje się w załączniku nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 1.9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy 2. Warunki dotyczące dostawy: Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych - w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu, rozładunku i montażu, instalacji oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. Dostawa sprzętu odbędzie się w godz.: 9.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt i staraniem Wykonawcy, który zapewni wniesienie dostarczonego sprzętu komputerowego do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu Ul. Wł. Łokietka 2, 59-800 Lubań 3. Warunki gwarancji. 3.1. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z przedstawioną ofertą - minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. 3.2. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo -odbiorczym przedmiotu zamówienia. 3.3. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez uwag.

II.5) Główny kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30216110-0
30236000-2
38652100-1
38653400-1
30232110-8
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w trakcie postępowania: A Lp. Wymagany dokument Forma złożenia 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie B w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji20,00
termin realizacji zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-15, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.