eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Rozwój turystyczny Gminy Międzyzdroje w oparciu o jej endogeniczne potencjały - zagospodarowanie Alei Gwiazd oraz wykonanie ścieżki na wydmach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-29



Ogłoszenie nr 511178-N-2018 z dnia 2018-01-29 r.

Gmina Międzyzdroje: Rozwój turystyczny Gminy Międzyzdroje w oparciu o jej endogeniczne potencjały - zagospodarowanie Alei Gwiazd oraz wykonanie ścieżki na wydmach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2010. Oś. Naturalne otoczenie człowieka. Działanie. Rozwój zasobów endogenicznych.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Książąt Pomorskich  5 , 72500   Międzyzdroje, woj. , państwo Polska, tel. 913 275 652, e-mail um@miedzyzdroje.pl, faks 913275630.
Adres strony internetowej (URL): bip.miedzyzdroje.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.miedzyzdroje.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.miedzyzdroje.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój turystyczny Gminy Międzyzdroje w oparciu o jej endogeniczne potencjały - zagospodarowanie Alei Gwiazd oraz wykonanie ścieżki na wydmach
Numer referencyjny: ZP.271.1.2018.AR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE NR 1 - Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od zejścia na plażę nr J do mola. ZADANIE NR 2 - Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej przy ul. Bohaterów Warszawy/Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach.

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ZADANIE NR 1 - Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od zejścia na plażę nr J do mola. Lp. Warunki udziału w postępowaniu 1 Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy budowli hydrotechnicznych szczególności pomostów, pochylni, mola, zjazdów i zejść na plażę lub obiektów mostowych w szczególności mostów, wiaduktów, estakad i kładek o wartości 2 000 000,00 zł oraz b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: * kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, * kierownik robót elektrycznych - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych. * kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. ZADANIE NR 2 - Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej przy ul. Bohaterów Warszawy/Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach. Lp. Warunki udziału w postępowaniu 1 Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy dróg o wartości 800 000,00 zł oraz b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: * kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, * kierownik robót elektrycznych - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych. *kierownik robót ogólnobudowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowanych Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
22.2. Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy: a) po uprzednim aneksowaniu terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie innej niż pieniądz, zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których będzie zagrożone dotrzymania terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami i innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, długotrwałe i obfite opady deszczu i śniegu), - gdy wystąpią warunki geologiczne, terenowe i wodne nie ujawnione w dokumentacji technicznej a utrudniające wykonanie umowy, - wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne) - z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, a w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, - gdy wystąpi opóźnienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeśli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy - jeśli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) w zakresie obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku jeżeli zakres przedmiotu umowy okaże się mniejszy niż przewiduje to dokumentacja techniczna. Ewentualna zmiana umowy, z zastrzeżeniem ust. 1 wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od zejścia na plażę nr J do mola.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot inwestycji: Inwestycja polegać będzie na budowie ścieżki spacerowej na wydmach i po plaży od zejścia J do mola wraz z pochylniami dla osób niepełnosprawnych, kładki - zejścia na plażę, remoncie istniejącego chodnika na odcinku od ul. Bohaterów Warszawy do zejścia J na plażę. Nie planuje się zmian funkcji terenu. Teren będzie wykorzystywany przede wszystkim do celów komunikacji pieszej i kołowej. Przedmiotowa inwestycja znajduje się w Międzyzdrojach - dz. nr 70/29, 70/38, 70/36, 71, 72/1, 430/3 - obręb 20 oraz dz. nr 193/2 - obręb 16 Międzyzdroje. Istniejący stan zagospodarowania terenu: Teren objęty pracami projektowymi znajduje się w granicach pasa technicznego, od istniejącego zejścia na plażę "J" do mola. Teren znajduje się na wydmach, silnie zadrzewiony, podzielony istniejącymi zejściami i zjazdem na plażę. Teren jest ogólnodostępny w granicy zejść na plażę i chodnika łączącego ul. Bohaterów Warszawy i zejście na plażę "J". Zejścia na plażę i chodnik w nawierzchni z kostki betonowej i płyt betonowych, chodnikowych i drogowych. Wydmy stanowiące nieużytki, są ogrodzone i niedostępne dla ruchu pieszego i kołowego. Ciągi piesze oświetlone. Na obszarze objętym opracowaniem, wzdłuż ciągów komunikacyjnych znajdują się elementy małej architektury: ławki i kosze na odpadki. Na terenie objętym wnioskiem znajdują się: sieć elektroenergetyczna i teletechniczna. Teren inwestycji znajduje się w granicach obszaru Natura 2000, ochrona siedliskowa, Wolin i Uznam PLH320019 Projektowane zagospodarowanie terenu: Teren będzie wykorzystywany przede wszystkim do celów komunikacji pieszej. Planuje się wykonanie pieszej ścieżki - kładki w konstrukcji z elementów prefabrykowanych, kompozytowych (pale, legary, oczepy) z tworzywa sztucznego. Pokład kładki wykonany zostanie z desek prefabrykowanych, kompozytowych z tworzywa sztucznego. Kładka będzie zabezpieczona balustradami stalowymi i z elementów drewnopodobnych. W przebiegu kładki projektuje się 7 platform widokowych, wykonanych w identycznej konstrukcji co kładka. Projektuje się również schody i pochylnie, umożliwiające skomunikowanie projektowanej kładki z istniejącymi zejściami na plażę, zejście na plażę (schodami) w konstrukcji stalowej a także elementy małej architektury w postaci koszy na śmieci i ławek. Odcinek kładki na poziomie plaży zostanie wykonany w konstrukcji z elementów drewnopodobnych - pokład z desek drewnopodobnych na legarach i oczepach, posadowione na palach systemowych drewnopodobnych, z możliwością demontażu pokładów na okres sztormów jesienno-zimowych. Kładka będzie posadowiona na poziomie plaży. Zejście na plażę w formie schodów w konstrukcji stalowej, opartej na stalowych słupach, z fundamentem w postaci stóp żelbetowych. Pokład i stopnie z desek drewnopodobnych. Balustrady stalowe. Zejście będzie łączyć komunikacyjnie odcinki kładki pieszej na wydmach i plaży. Istniejący chodnik pomiędzy zejściem J do ul. Bohaterów Warszawy zostanie wyremontowany w zakresie nawierzchni i jej podbudowy. Projektuje się nawierzchnię z kostki betonowej gr 8cm na podsypce cementowo-piaskowej i kruszywie łamanym, ułożonym na gruncie. Projektowane zagospodarowanie terenu wiązało się będzie z pracami budowlanymi polegającymi na: o remoncie chodnika, o montażu el. małej architektury, o budowie kładek pieszych o budowie zejścia na plażę o wykonaniu i wymianie oświetlenia zewnętrznego o wykonaniu instalacji monitoringu Zestawienie powierzchni projektowanych obiektów: Remontowany chodnik: 1799m2 Projektowane kładki piesze: 3550m2m2 Długość remontowanego chodnika: 420 mb. Długość projektowanej kładki (bez punktów widokowych i pochylni): 955mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty (G)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej przy ul. Bohaterów Warszawy/Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest "Zagospodarowania terenu przy ul Bohaterów Warszawy/ Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach" (działka nr 256- fragment działki o powierzchni 0,2902ha, w zakresie przyłączy: 60/8, 224/5 obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania ciągu pieszego "Aleja Gwiazd" (poszerzenie alei, wymiana nawierzchni i podbudowy, dostosowanie do ruchu średniego) wraz z przyległymi terenami zieleni oraz wykonaniem podwyższenia zlokalizowanego we wschodniej części terenu- pełniącego funkcję sceny, zakresem obejmująca wykonanie nowych utwardzeń, elementów małej architektury, murków oporowych, niwelację terenu, budowę instalacji elektrycznej (w tym oświetlenie i zasilanie sceny), instalacji kanalizacji deszczowej, wody (na potrzeby podlewania zieleni) i instalacji teletechnicznej (hotspot + multimedialna tablica informacyjna) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Istniejący stan zagospodarowania terenu: Lokalizacja inwestycji Obszar opracowania znajduje się w centrum Międzyzdrojów pomiędzy ul. Promenada Gwiazd a pasem technicznym Urzędu Morskiego, w bliskim sąsiedztwie amfiteatru, Międzynarodowego Domu Kultury oraz hotelu Amber Baltic. Ukształtowanie terenu: warunki gruntowo- wodne Teren opracowania zlokalizowany jest w obrębie pokrytego tkanką miejską przymorskiego pasa obwałowań wydmowych, pierwotnie zadrzewionych, obecnie zerodowanych i przemodelowanych. Powierzchnia terenu wznosi się na wysokość od 6,1 do 5,2 m n.p.m. Na całym terenie stwierdzono nasypy niekontrolowane, których miąższość jest wyrównana i wynosi ok 1m. Grunty nasypowe stanowią wymieszane odpady budowlane z pierwotną strukturą rodzimych gruntów mineralnych i próchniczych. Podczas prowadzenia prac terenowych (odwierty do głębokości 2,5 m p.p.t.) wykonanych na przełomie stycznia i lutego 2017 roku nie stwierdzono większych przejawów wód gruntowych. Pierwsze zwierciadło wód gruntowych nawiązuje swym poziomem do wód otwartych Bałtyku, ku któremu wykazuje systematyczny spadek. Obiekty kubaturowe W północnej części obszaru opracowania znajduje się jednokondygnacyjny pawilon w formie statku pełniący funkcję toalety ogólnodostępnej (objęty umową dzierżawy nr G.7224/808 A/70/2010 do 31.12.2020 roku). Mała architektura Najważniejszym istniejącym elementem zagospodarowania jest Aleja Gwiazd- około 100-metrowy deptak, w podłoże którego wmontowane są płyty pamiątkowe oraz płyty z odlewami odcisków dłoni wybitnych twórców sztuki i filmu (autorstwa prof. Adama Myjaka, odciski tworzone podczas kolejnych edycji Festiwalu Gwiazd)- do renowacji i wbudowania w nowy układ posadzki. Wejście na Aleję Gwiazd od strony ul. Promenada Gwiazd zwieńcza zdobiona brama- przeznaczona do przeniesienia na teren sąsiedniego parku. Istniejące na terenie opracowania inne obiekty małej architektury- ławki, kosze na śmieci, oświetlenie (latarnie)- do demontażu i przeniesienia wg wytycznych Zamawiającego, oświetlenie w gruncie (podświetlenie zieleni)- do zachowania. W północno- wschodniej części działki objętej opracowaniem znajduje się fragment betonowych schodów tarasu hotelu Amber Baltic- konieczne jest uzupełnienie ubytków, naprawa uszkodzeń okładziny kamiennej stopni oraz wykonanie nowej okładziny podstopni (w porozumieniu z Zarządcą obiektu hotelu). Zieleń istniejąca W sąsiedztwie głównego ciągu pieszego Alei Gwiazd znajdują się tereny zieleni- trawniki, jednoroczne kwitnące rośliny rabatowe, żywotniki i bukszpany (po dwóch stronach ciągu pieszego), od strony południowej, wzdłuż ulicy Promenada Gwiazd, 4 drzewa liściaste wysokie- lipa szerokolistna, 2x lipa holenderska, robinia akacjowa, od strony zachodniej drzewo iglaste chronione w formie rozległej grupy- cis pospolity i 3x klon palmowy, od strony wschodniej- sosna górska. Instalacje Przez teren opracowania przebiegają instalacje elektroenergetyczne i teletechniczne oraz kanalizacja deszczowa D150/200. W sąsiadującej z terenem opracowania ulicy Promenada Gwiazd znajduje się pełna infrastruktura techniczna: wodociąg, kanalizacja deszczowa, gaz, energia elektryczna, teletechnika. Projektowane zagospodarowanie terenu: Celem zmiany zagospodarowania terenu jest stworzenie przestrzeni centralnej miasta odpowiadającej intensywnemu wykorzystaniu przez turystów i kuracjuszy, dostosowanie projektowanej zieleni do różnorodnej aktywności użytkowników oraz otwarcie terenu dla dużej ilości obserwatorów podczas organizowanych przez miasto corocznych cyklicznych imprez, w tym Festiwalu Gwiazd. Ukształtowanie terenu Planuje się wykonać niwelację terenu z uwagi na konieczność odprowadzenia wody opadowej z poszerzonej Alei Gwiazd do nowoprojektowanego odwodnienia liniowego przebiegającego wzdłuż ciągu pieszego. We wschodniej części projektuje się podwyższenie (wys. 50cm) pełniące funkcję okolicznościowej sceny, na którą od zachodniej strony prowadzą schody terenowe (wys. stopnia 12,5cm) a od północy i południa chodnik o nachyleniu maksymalnym 4,7% (ograniczony murkami oporowymi wg szczegółowych wytycznych Projektu Konstrukcji). Aleja Gwiazd Projektowany ciąg pieszy znajduje się w linii istniejącego chodnika. Parametry nowego utwardzenia: szerokość zmienna 12,75-16,2 m z krawędzią nieregularną, łamaną po planie prostokąta, nawierzchnia z płyt granitowych gr. 10cm w różnych formatach (wg rys. szczegółowych) obrzeże metalowe z kotwieniem systemowym w podbudowie. Projektowana aleja przeznaczona jest głównie do ruchu pieszego, ale okazjonalnie mogą poruszać się po niej samochody dostawcze, stąd podbudowa dostosowana do kategorii ruchu średniego. W nowej posadzce planuje się umieścić istniejące płyty pamiątkowe oraz płyty z odlewami odcisków dłoni- po renowacji zgodnie z wytycznymi autora płaskorzeźb (szczegółowa lokalizacja poszczególnych płyt wg wytycznych Zamawiającego). Płyty pamiątkowe umieszczono na obrzeżach głównego ciągu pieszego. Nowe płyty w formacie 60x60cm umieszczać w posadzce w miejscu płyt granitowych w kolorze brązowym. Przewidywana ilość płyt- 50szt. (w tym istniejące). Nowe płyty z odlewami odcisków dłoni w formacie 21x30cm umieszczać w posadzce w miejscu płyt granitowych w kolorze brązowym (1. ETAP) i w kolorze szarym (2. ETAP, po wykorzystaniu wszystkich pól z 1. etapu). Przewidywana pojemność Alei: 1. ETAP 553 płyty z odlewami odcisków dłoni (w tym istniejące) 2. ETAP 558 płyt z odlewami odcisków dłoni (dogęszczenie) Główny ciąg pieszy przecinają w kierunku wschód- zachód utwardzone ścieżki o szerokości 1,5m z nawierzchnią mineralną wodnoprzepuszczalną oraz obrzeżami granitowymi 10x30cm. Docelowo ścieżki przebiegać mają przez całą działkę oznaczoną numerem 256. Rysunki szczegółowe dot. układu posadzki znajdują się w części rysunkowej Projektu Architektury. Projektowana konstrukcja nawierzchni wg Projektu Architektury i Projektu Drogowego. Mała architektura- ławki wzdłuż głównego ciągu pieszego (10 szt.) Prosta nowoczesna forma, uwzględniająca możliwość łączenia szeregowego ławek. Materiał siedziska- masywne drewniane szczebliny (pomiędzy nimi przerwa na przestrzał uniemożliwiająca gromadzenie śmieci), grubości minimum 3cm z drewna egzotycznego jatoba, mocowanie za pomocą elementów ze stali nierdzewnej, konstrukcja główna ze stopu aluminium w kolorze szarym matowym. W projekcie zastosowano ławki: - z oparciem bez podłokietników na krańcach (7 szt.)- długość 300-305cm, szerokość 60-65cm, wysokość siedziska 40-45cm, wysokość z oparciem 75-85cm - bez oparcia bez podłokietników na krańcach (3 szt.) - długość 300-305cm, szerokość 50-57cm, wysokość 40-45cm Przed złożeniem ostatecznego zamówienia do uzgodnienia i akceptacji przez Nadzór Autorski. Ławki zabezpieczone przed przesunięciem, trwale połączone z gruntem (połączenie wg wytycznych dostawcy do akceptacji przez Nadzór Autorski). Mała architektura- siedziska na trawie (8 szt.) Prosta nowoczesna owalna forma o zróżnicowanych wysokościach. Materiały odporne na uderzenia, przeznaczone do zastosowania w przestrzeni publicznej. W przypadku siedziska drewnianego- zastosować drewno egzotyczne jatoba, w przypadku stalowej konstrukcji- malowanie proszkowo na kolor z palety RAL. Przed złożeniem ostatecznego zamówienia do uzgodnienia i akceptacji przez Nadzór Autorski. Siedziska zabezpieczone przed przesunięciem, trwale połączone z gruntem (połączenie wg wytycznych dostawcy do akceptacji przez Nadzór Autorski). Mała architektura- kosze na odpady (5 szt.) Obudowa z granitu płomieniowanego w kolorze czarnym identycznym z kolorem posadzki, na której przewiduje się montaż kosza. Forma walca o maksymalnych wymiarach: wysokość 70cm i średnica 50cm, dostosowany do wkładu metalowego typowego o pojemności minimum 40 litrów, maksimum 50l. Metalowy wkład do koszy ulicznych z popielnicą wykonany w kształcie walca z blachy grubości 0,5 mm ocynkowanej ogniowo, odpornej na korozję. Konstrukcja wsadu wypalana laserowo, odporny na trudne warunki atmosferyczne, promieniowanie UV oraz uszkodzenia mechaniczne. Przed złożeniem ostatecznego zamówienia do uzgodnienia i akceptacji przez Nadzór Autorski. Kosze na odpady zabezpieczone przed przesunięciem, trwale połączone z gruntem (połączenie wg wytycznych dostawcy do akceptacji przez Nadzór Autorski). Mała architektura- zadaszenie sceny (1szt.) W projekcie przewidziano możliwość montażu tymczasowego zadaszenia zlokalizowanego na podwyższeniu we wschodniej części terenu opracowania. Zadaszenie musi spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa, mieć lekką, wytrzymałą konstrukcję, nie zajmować dużo miejsca oraz powinno charakteryzować się krótkim czasem montażu. W celu trwałego połączenia z podłożem w posadzce podwyższenia zaprojektowano 4 ukryte pod płytą posadzkową kolucha do montażu pasów odciągowych zadaszenia (maksymalna siła ściągu wynosi 10kN). Maksymalne wymiary sceny, którą osłania zadaszenie to 6x5 m, ciężar maksymalny zadaszenia sceny 350kg, ciężar podwieszanego oświetlenia 280kg, max siła ściągu 10kN. Konstrukcja zadaszenia sceny- cztery słupy mocowane do podstaw z rozkładanymi podporami, dach kratownicowy, całość dachu pokryta trudno zapalnym materiałem plandekowym w kolorze białym (sposób montażu plandeki zapobiegający gromadzeniu dużej ilości wody mogącej obciążyć dach). Przed złożeniem ostatecznego zamówienia do uzgodnienia i akceptacji przez Nadzór Autorski. Mała architektura- tablica multimedialna/ infokiosk (1szt.) Prosta nowoczesna prostopadłościenna forma, lekka i wytrzymała konstrukcja. Obudowa wandaloodporna oraz odporna na zmieniające się warunki atmosferyczne o wymiarach maksymalnych: wysokość 2,5m szerokość 1,2m głębokość 0,6m. Z boku obudowy wykonać napis "MIĘDZYZDROJE ALEJA GWIAZD" w trwałej technice, krój pisma, wielkość liter dostosować do gabarytów obudowy (czytelny napis w dwóch rzędach). Dodatkowe oznaczenie dla osób niedowidzących i niewidomych w alfabecie Braille´a. Wyposażenie wewnętrzne: wyświetlacz LCD/ ekran dotykowy o wielkości minimum 48", komputer sterujący, wbudowany hotspot. Infokiosk zabezpieczony przed przesunięciem (połączenie z podłożem wg wytycznych dostawcy do akceptacji przez Projektanta Architektury). Przed złożeniem ostatecznego zamówienia do uzgodnienia i akceptacji przez Nadzór Autorski. Zieleń Wszystkie drzewa wysokie oznaczone na wtórniku geodezyjnym- do zachowania, żywotniki i bukszpany- do przeniesienia wg wytycznych Zamawiającego. Projektowane obszary zieleni w postaci trawników rekreacyjnych zróżnicowanych dla względów kompozycyjnych w dwóch typach na podbudowie wzmocnionej elementami siatki polipropylenowej oraz fragment terenu przy istniejącym obiekcie toalety w formie zbiorowiska roślin wydmowych (oznaczony niewielką tablicą informacyjną z kodami QR- jako element edukacji przyrodniczej, dodatkowe oznaczenie dla osób niedowidzących i niewidomych w alfabecie Braille´a). Przewidziano zastosowanie automatycznego systemu nawadniającego (szczegółowe rozwiązania w projekcie instalacji sanitarnych). Istniejące drzewa zabezpieczyć obrzeżem metalowym o średnicy ok 120cm. Zieleń niska: Przed rozpoczęciem robót ziemnych w ramach robót przygotowawczych należy zdjąć warstwę ziemi urodzajnej. Przyjęto zdjęcie warstwy humusu grubości 15 cm na gruncie dziewiczym. Zdjęty humus należy zmagazynować w pryzmach o wysokości 1,5 m. Zostanie on zużyty na miejscu do urządzenia terenów zielonych, a jego nadmiar zostanie odwieziony w miejsce wskazane przez Inwestora. Zieleń wysoka: Należy zabezpieczyć drzewa na czas budowy. W projekcie zastosowano rozwiązania: - główny ciąg pieszy - płyty granitowe płomieniowane w dużych formatach na podbudowie (dostosowany do ruchu średniego) - schody terenowe - płyty granitowe płomieniowane w dużych formatach na podbudowie - utwardzenia ścieżki - nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna na podbudowie - trawniki rekreacyjne- z rolki, podbudowa wzmocniona elementami siatki polipropylenowej - obrzeża granitowe i metalowe Projektowana konstrukcja nawierzchni A. ALEJA GWIAZD (przewidywany ruch: głównie piesi, okazjonalnie samochody dostawcze itp. kategoria ruchu średniego) 10cm- płyty granitowe cięte i płomieniowane (kolor szary, grafitowy, brązowy, czarny- wg rys. detali) 4cm- podsypka cementowo- piaskowa 1:4 20cm- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 10cm- grunt uszlachetniony kruszywem naturalnym B. SCENA (przewidywany ruch: tylko piesi) 8cm- płyty granitowe cięte i płomieniowane (kolor grafitowy- wg rys. detali) 4,5cm- podsypka cementowo- piaskowa 1:4 10cm- beton cementowy C12/15 (B15) zbrojony siatką Q188 30cm- grunt uszlachetniony kruszywem naturalnym C. CIĄGI PIESZE Z KRUSZYWA MINERALNEGO (przewidywany ruch: tylko piesi) 3cm- warstwa ścieralna z mieszanki 0/8 (kolor beżowo- złoty) 5cm- nawierzchnia mineralna 0/16 15cm- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie 10cm- istniejące podłoże gruntowe wzmocnione do nośności G1 D. OBRZEŻE GRANITOWE 30cm- obrzeże granitowe 10x30cm (kolor szary) 5cm- podsypka cementowo- piaskowa 1:4 E. OBRZEŻE METALOWE - obrzeże metalowe ze stopu aluminium o wys. 10cm i szer. podstawy 7,5cm - kotwienie systemowe w podbudowie (kotwa ze stali ocynkowanej o dł. 30cm i szer. 3cm) F. TRAWNIK REKREACYJNY (przewidywany ruch: tylko piesi) trawnik z rolki 1,5cm- warstwa wyrównawcza 15cm- substrat glebowy zbrojony siatką polipropylenową 15cm- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie zagęszczony grunt naturalny UWAGA: Wszystkie nawierzchnie zgodne z §305 "Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie", powinny być wykonane z materiałów niepowodujących niebezpieczeństwa poślizgu. Wszystkie wielkości powierzchni sprawdzić na budowie! OŚWIETLENIE TERENU, ZASILANIE SCENY W projekcie przewidziano nowe formy oświetlenia terenu w postaci oświetlenia wysokiego, niskiego i wbudowanego w posadzkę (punktowe i liniowe)- całość w technologii LED, wszystkie źródła światła w takiej samej temperaturze barwowej (ciepła). Dla potrzeb obsługi sceny projektuje się 3 gniazda zewnętrzne o stopniu ochrony min. IP 67. Dodatkowo przewiduje się doprowadzenie do każdej lampy wysokiej kabel zasilający kamery CCTV w przyszłości. Projektuje się również gniazdo przewidziane do zasilania oświetlenia świątecznego w puszce gruntowej o stopniu ochrony min. IP 67. L1- oświetlenie główne wysokie (7 szt.) - w formie trójramiennego drzewa, konstrukcja z rury aluminiowej o średnicy 120mm malowane proszkowo na kolor jasnoszary wg RAL 9006, montaż na fundamencie z betonu C20/25, wysokość całkowita 5m, ramiona usytuowane względem siebie pod kątem 120 stopni, miejsce włączenia ramion na wysokości 2,5 oraz 3m. Klosz w kolorze białym, o stopni ochrony minimum IP 65, długość elementu świetlnego 1,2m. Kolejne lampy montowane względem siebie o skok kąta 120 stopni (dookoła własnej osi). L2- oświetlenie niskie słupki (13 szt.) - Prosta nowoczesna forma, lekka i wytrzymała konstrukcja. Oświetlenie w kształcie wydłużonego walca o wysokości w zakresie 50-70cm, średnicy w zakresie 10-14cm, wykonane z odlewu aluminiowego, malowane proszkowo na kolor jasnoszary wg RAL 9006, o stopni ochrony minimum IP 65, trwale połączone z gruntem. L3- oświetlenie punktowe w posadzce (128 szt.) - okrągłe oprawy przeznaczone do montażu w podłożu- płytach granitowych i nawierzchni mineralnej, trwale połączone z gruntem, średnica maksymalna 13cm, widoczne elementy: ramka ze stali nierdzewnej, szkło hartowane matowe, zintegrowane zasilanie, o stopni ochrony minimum IP 67, przystosowane do montażu w nawierzchni, po której mogą poruszać się pojazdy mechaniczne (wytrzymałość na nacisk minimum 3000kg). L4- oświetlenie pasy LED pod stopniami sceny (łączna długość 120mb)- obudowa aluminiowa z matowym kloszem o stopniu ochrony minimum IP65, dobrze rozpraszająca światło (bez widocznych punktów) o ciepłej barwie światła w wersji ze zmianą koloru światła w systemie RGB. Ilość zasilaczy wg wytycznych Dostawcy do uzgodnienia z Nadzorem Autorskim (zasilacze umieszczać w zagłębieniach pod stopniami sceny). PUNKT DOSTĘPOWY HOTSPOT Do projektowanej tablicy multimedialnej z punktem dostępowym HOTSPOT, usytuowanej przy wejściu na teren Alei Gwiazd, doprowadzono przyłącze telekomunikacyjne. Szczegółowe opracowanie instalacji teletechnicznych w teczce nr 7. ODWODNIENIE TERENU, NAWADNIANIE TERENÓW ZIELENI Przewiduje się odprowadzenie wody z projektowanych ciągów pieszych w formie utwardzonej powierzchni deptaku oraz sceny do istniejących elementów kanalizacji deszczowej na terenie obiektu zgodnie z wymogami warunków technicznych nr.525/2017. Przewidziano odprowadzenie ścieków deszczowych do studni istniejącej na przedmiotowym terenie - studnia o rzędnej terenu 5,74mnpm i rzędnej dna 3,03mnpm. Z uwagi na rzędne wysokościowe cały układ sieci deszczowej na przedmiotowym terenie przewidziano jako grawitacyjny. Odwodnienie terenu przewidziano dwoma ciągami odwodnień liniowych wg aranżacji powierzchni utwardzonych. Przyjęto układ odwodnienia liniowego na bazie koryt typoszeregu 200 dowolnego producenta tj. koryto o szerokości 200mm i głębokości 200mm łączone na pióro-wpust w systemie koryt z tworzywa sztucznego nienasiąkliwego. Odpływ zapewniony przez systemowe studnie z osadnikiem. Pokrywę stanowić będzie stalowa pokrywa szczelinowa. Przyjęto układ automatycznego nawadniania terenu. Wydzielono trzy sekcje automatycznego podlewania stosownie do podziału architektonicznego terenu. Dodatkowo w przedmiotowym terenie przyjęto wykonanie zaworu ogrodowego dla potrzeb porządkowych na deptaku. Szczegółowe opracowanie instalacji odwodnienia i nawadniania terenu w teczce nr 5. DANE LICZBOWE A) STAN ISTNIEJĄCY - Powierzchnia opracowania - 2902 m2 - Powierzchnia utwardzenia i opasek - ok. 1120 m2 - Powierzchnia zieleni - ok. 1762,8m2 - Powierzchnia zabudowy (toaleta ogólnodostępna) - 19,2m2 - Szerokość głównego ciągu pieszego (terenu utwardzonego)-ok 6,5m B) STAN PROJEKTOWANY - Powierzchnia opracowania - 2902 m2 - Powierzchnia zabudowy (toaleta ogólnodostępna) - 19,2m2 - Powierzchnia utwardzenia i opasek - 1981 m2 w tym: - Aleja Gwiazd- płyty granitowe szare/brązowe z odlewami odcisków - 1191,8m2 - Aleja Gwiazd- płyty granitowe czarne format 30x30cm - 88,6m2 - schody istniejące- fragment - 5,9m2 - płytka granitowa szara 20x30cm - 71,3m2 - płytka granitowa grafitowa format 60x60cm - 184,1m2 - Scena- płytka granitowa grafitowa format 60x90cm - 177,1m2 - dojście do Sceny- płytka granitowa grafitowa format 60x200cm - 57,4m2 - Scena (kontynuacja obrzeży ścieżek min.)- płytka granitowa szara - 6,8m2 - Ścieżki- nawierzchnia mineralna - 169,4m2 - inne (obrzeża, żwir wokół drzew, odwodnienie liniowe) - 28,6m2 - Powierzchnia zieleni - 901,8m2 w tym: - rabaty zadarniające z barwinka - 120,8m2 - trawnik rekreacyjny 02 - 774,2m2 - zbiorowisko traw wydmowych - 6,8m2 - Szerokość głównego ciągu pieszego (terenu utwardzonego) - 12,75-16,2 m - długość obrzeży granitowych - ok 216mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym między innymi koszty wycinki drzewostanu, regulacji istniejących nawierzchni wraz z urządzeniami naziemnymi uzbrojenia podziemnego z dostosowaniem do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów i ciągów pieszych przyległych do planowanej inwestycji, odbiorów, atestów, prób, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zamiennej. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.