Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Kraków: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury,Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze
(cz.1- ryby przetworzone i konserwowe, cz.2- produkty zwierzęce, mięso
i produkty mięsne, cz.3 - owoce, warzywa i podobne produkty mrożone,
cz.4 - owoce, warzywa i podobne produkty przetworzone, cz. 5 - owoce, warzywa i podobne produkty świeże, cz. 6 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
cz. 7 - produkty mleczarskie, produkty rolnictwa i ogrodnictwa jaja świeże.
Numer ogłoszenia: 510962 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury,Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze (cz.1- ryby przetworzone i konserwowe, cz.2- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, cz.3 - owoce, warzywa i podobne produkty mrożone, cz.4 - owoce, warzywa i podobne produkty przetworzone, cz. 5 - owoce, warzywa i podobne produkty świeże, cz. 6 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, cz. 7 - produkty mleczarskie, produkty rolnictwa i ogrodnictwa jaja świeże..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze: - Część 1 - ryby przetworzone i konserwowe, - Część 2 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, - Część 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (mrożone), - Część 4 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone), - Część 5 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże), - Część 6 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, - Część 7 - produkty mleczarskie, produkty rolnictwa i ogrodnictwa (jaja świeże). Warunki ogólne dla wszystkich części: Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.).Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu.Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy - do magazynu Ośrodka Szkoleniowego w Jastrzębiej Górze przy ul. Rozewskiej 44. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony środkiem transportu przystosowanym do przewozu tego typu towaru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 03.20.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy dołączyć dokumenty potwierdzające że oferowane asortymenty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł spożywczy równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo cenowym, wpisując asortyment równoważny. 5Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umów zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu - na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a)wystąpienie siły wyższej; b)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;c) w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków pokój nr 328.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać pod adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja surowca: Dla części 1 (ryby przetworzone i konserwowane): Ryby świeże powinny być dostarczone zgodnie z wymaganiami norm przedmiotowych, barwa - od białej do kremowej; w przypadku łososia lekko różowa, zapach - swoisty, konsystencja - elastyczna, jędrna, temperatura ryb świeżych - w czasie transportu 0-4 oC, temperatura ryb mrożonych < - 18 oC, ryby wędzone - barwa skóry złocista, barwa mięsa kremowa w przypadku niektórych gatunków łososia - różowa, konsystencja : miękka, nie rozpadająca się, temperatura ryb wędzonych w czasie transportu 0 - 7 oC, ryby świeże luzem w pojemnikach plastikowych wyłożonych odpowiednią folią, powierzchnia ryb pokryta lodem - temperatura wewnątrz pojemnika z rybą 0-4 oC lub w opakowaniach jednostkowych, ryby mrożone w glazurze lodowej maksymalnie do 15 %, zapakowane w kartony, ułożone warstwowo z zastosowaniem przekładek z odpowiedniej folii, umożliwiające łatwe oddzielenie pojedynczej warstwy - temperatura wewnątrz bloku < - 18 oC, ryby wędzone w kartonach wyłożonych papierem pergaminowym lub w opakowaniach jednostkowych posiadających atest PZH. Cechy dyskwalifikujące: - wady niedopuszczalne dla ryb wędzonych - zapach i smak mięsa gorzki, kwaśny, gnilny, inny obcy, mazista tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów, zanieczyszczenia przez szkodniki, obecność pleśni, - wady niedopuszczalne ryb solonych- zapach i smak mięsa jełki, kwaśny, metaliczny, chemiczny, inny obcy słodki, mazista tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów, - wady niedopuszczalne ryb świeżych - zapach i smak mięsa gorzki, kwaśny, gnilny, inny obcy, mazista, wysuszona tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów, zanieczyszczenia przez szkodniki, obecność pleśni, - wady niedopuszczalne ryb marynowanych i konserwowanych: zapach i smak zjełczały, gnilny, chemiczny, stęchły lub inny obcy; niedopuszczalna zalewa rozwarstwiona, mazista tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum: - dla ryb świeżych 2 dni, - dla ryb mrożonych 60 dni, - dla ryb wędzonych 14 dni, - dla ryb marynowanych 30 dni, - dla ryb konserwowanych 90 dni. Wykonawca będzie ponadto zobowiązany w cenie oferty i bez dodatkowych płatności do użyczenia na czas trwania umowy jednej zamrażarki skrzyniowej do przechowywania ryb mrożonych o pojemności między 300 a 400 litrów. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zapewni serwis tego urządzenia i będzie pokrywał koszty ewentualnych napraw i konserwacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone mięso drobiowe, wołowe i wieprzowe powinno posiadać świadectwo indentyfikacyjne zgodne z wymogami systemu HACCP, mięso i wędliny powinny spełniać normy jakościowe i produkcyjne zgodne z procedurą jakości HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu. Samochód dostarczający w/w artykuły powinien być zaopatrzony w chłodnię przystosowaną do przewozu tych artykułów, powinien również posiadać świadectwo ze stacji sanitarnej o tym, że jest przystosowany do przewozu artykułów wędliniarskich i mięsnych. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wymagań higieniczno-sanitarnych i sanitarno-epidemiologicznych, za przestrzeganie warunków wymaganych w systemie HACCP. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum: - dla mięs świeżych 4 dni, - dla wędlin 21 dni, - dla podrobów 3 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty (mrożone).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja surowca: owoce i warzywa powinny być świeżo zamrożone, powierzchnia owoców i warzyw wewnątrz opakowania nie może być pokryta lodem, temperatura wewnątrz opakowania < - 18 oC. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 90 dni.Wykonawca będzie ponadto zobowiązany w cenie oferty i bez dodatkowych płatności do użyczenia na czas trwania umowy dwóch zamrażarek skrzyniowych do przechowywania owoców i warzyw mrożonych o pojemności między 300 a 400 litrów. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zapewni serwis tego urządzenia i będzie pokrywał koszty ewentualnych napraw i konserwacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 90 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty (świeże).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym, tj. bez śladów uszkodzenia, nadgnicia, powinien posiadać odpowiednią barwę, smak i zapach zgodny dla danego produktu. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy dla owoców i warzyw świeżych minimum 7 dni, dla suszonych minimum 60 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum: Dla pozycji: 1,2,3,4,5,6 - 60 dni Dla pozycji: 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23 - 90 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty mleczarskie, produkty rolnictwa i ogrodnictwa (jaja świeże).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum: Dla pozycji: 1,2,3,4,5,6,10,14,17,18,19,20,21,24,25 i 31 - 30 dni Dla pozycji: 7,8,9,11,12,13,15,16,22,23,26,27,28,29,30,32,33 - 60 dni Dla pozycji: 34 - 21 dni Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów, ale sprawozdanie z badań na obecność salmonelli w jajach wydanego przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, przynajmniej 1 raz na 15 tygodni albo każdorazowo przy dostawie jaj pochodzących od producenta innego, niż dotychczasowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r.
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.