Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Pruszcz Gdański: Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do szkół, placówek oświatowo - wychowawczych oraz specjalistycznych ośrodków zlokalizowanych na terenie Powiatu Gdańskiego oraz w Gdańsku i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu, w okresie od 02.01.2014 r. do 23.12.2014 r
Numer ogłoszenia: 510940 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański , ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do szkół, placówek oświatowo - wychowawczych oraz specjalistycznych ośrodków zlokalizowanych na terenie Powiatu Gdańskiego oraz w Gdańsku i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu, w okresie od 02.01.2014 r. do 23.12.2014 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie najkrótszą trasą dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do wskazanych przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański szkół, placówek oświatowo - wychowawczych oraz specjalistycznych ośrodków zlokalizowanych na terenie Powiatu Gdańskiego oraz w Gdańsku i z powrotem, środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z jednoczesnym zapewnieniem opieki dowożonym osobom. Dowozy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza 2014 r. w godzinach umożliwiających dowożonym osobom udział w zajęciach zgodnie z rozkładem zajęć szkoły/placówki/ośrodka, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na dowozie do placówek, które nie zostały ujęte w Harmonogramie (Tom III SIWZ). Udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających nastąpi w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy za zamówienia uzupełniające nastąpi w drodze negocjacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, w oparciu o wysokość ceny jednostkowej za 1 km przewozu podanej w Ofercie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6 000 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie licencji na wykonywanie transportu drogowego - wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy że spełnienia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 IDW).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy że spełnienia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 IDW).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy że spełnienia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 IDW).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy że spełnienia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 IDW).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, możliwość istotnych zmian Umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1. zwiększenia liczby osób dowożonych do danej placówki, co wymusza zmianę stosowanego środka transportu - zmiana umowy polegająca na zmianie stawki za 1 km przewozu do danej placówki, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do ceny za 1 km przewozu z Oferty. 2. zmniejszenia się do zera liczby osób dowożonych do danej placówki - zmiana umowy polegająca na likwidacji trasy dowozu. 3. zwiększenia ilości osób na trasie dowozu, co wymusza konieczność uruchomienia dodatkowych kursów - zmiana umowy polegająca na zmianie Harmonogramu, 4. zmiana ilości osób na trasie dowozu, co nie wymusza uruchomienia dodatkowych kursów- zmiana umowy polegająca na zmianie Harmonogramu, 5. zmian rozkładów zajęć powodujących konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów - zmiana umowy polegająca na zmianie Harmonogramu, 6. zmian rozkładu zajęć nie powodujących konieczności uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów- zmiana umowy polegająca na zmianie Harmonogramu. Zamawiający nie ma obowiązku wyrazić zgody na zmianę Umowy w zakresie wskazanym wyżej, a jedynie może wyrazić zgodę. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia Umowy wymagają zgodnych oświadczeń obu Stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszcz-gdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański (pok. nr 31) lub pocztą (przesyłka zpo).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański - pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa fabrycznie nowych płyt drogowych w ilości 340 szt.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi""
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.