To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Rybnik: Materiały promocyjno-informacyjne projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 510866 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 466862 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały promocyjno-informacyjne projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Ulotka: - z nadrukowanym projektem przesłanym przez Zamawiającego, - papier: kredowy, matowy, gramatura: 135g/m2-170g/m2, - format: A4, składana na trzy części (folder rozkładany jak ołtarzyk) - perforowana (do łatwego odrywania jednej z trzech części), - druk w pełnym kolorze, dwustronny, - ilość: 1000 egz. 2. Plakat: - z nadrukowanym projektem przesłanym przez Zamawiającego, - format: A1, - papier: kredowy, matowy, gramatura 170g/m2-200g/m2, - druk: jednostronny, w pełnym kolorze, - ilość: 100 egz. 3. Tablice informacyjne: - nadruk w pełnym kolorze według przesłanego przez Zamawiającego wzoru, - format A4, - nadruk na tablicy wykonanej z PCV o grubości minimum 3 mm, - tablica outdoorowa - odporna na czynniki atmosferyczne, - ilość: 15 egz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.14.00.00 - Ulotki 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOBLE REAL ESTATE WOJCIECH HANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
NOBLE REAL ESTATE WOJCIECH HANKIEWICZ
- Agencja Reklamowa Pinakolada.pl Wojciech Hankiewicz, ul. Mikołowska 39/21, 40-066 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1180,00
Oferta z najniższą ceną: 1180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3479,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
- Opracowanie i dostawa materiałów dydaktycznych z logo w ramach projektu pn. "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim" realizowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju..
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.