eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Zamość › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564248-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Wójt Gminy Stary Zamość:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608808-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Stary Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 95036858100010, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 846 164 231
faks: 846 163 224
e-mail: gmina@staryzamosc.pl
www: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IT.2710.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość”.
2.2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
90500000-2 — Usługi związane z odpadam
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2 — Usługi wywozu odpadów
90512000-9 — Usługi transportu odpadów
90513100-7 — Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 — Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 — Usługi gospodarki odpadami
34928480-6 — Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
2.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
2.3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość, takich jak: szkoły, jednostki OSP, mieszkania komunalne, urząd gminy, świetlice wiejskie, obiekt sportowy, budynek wielorodzinny w miejscowości Wierzba
w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Odpady komunalne stałe (zwane dalej „odpady”) będą odbierane z około 1400 gospodarstw domowych (z tolerancja do ±3%). Szacunkowa średnia ilość gospodarstw domowych, z których będzie odbierany popiół, nie przekroczy liczby 200. Zamawiający szacuje, że łączna ilość odpadów biodegradowalnych do odebrania
z terenu gminy Stary Zamość w okresie 12 miesięcy w 2021 roku nie przekroczy
3 Mg. Odpady biodegradowalne będą stanowiły głównie zgrabione liście drzew oraz skoszona trawa pochodzące z niektórych gospodarstw domowych. Odpady komunalne stałe odbierane będą w następujących miejscowościach: Borowina, Chomęciska Duże, Chomęciska Małe, Krasne, Majdan Sitaniecki, Nowa Wieś, Podkrasne, Podstary Zamość, Stary Zamość, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola, Udrycze-Kolonia, Wierzba, Wisłowiec.
2.3.2. Informacja o odpadach odebranych w ciągu 12 miesięcy 2019 roku (bez PSZOK) zawarta jest w poniższej tabeli:

Tabela 1. Odpady odebrane w ciągu 12 miesięcy 2019 roku (bez PSZOK).

Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów w MG
20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 399,300
15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 11,120
15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 12,570
15 01 04 Opakowania z metali 1,146
15 01 07 Opakowania ze szkła 48,440
20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 25,000
20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 1,260
SUMA 498,836

2.3.3. Informacja o odpadach odebranych w ciągu 12 miesięcy 2019 roku z PSZOK zawarta jest w poniższej tabeli:

Tabela 2. Odpady odebrane w ciągu 12 miesięcy 2019 roku z PSZOK.

Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów w MG
16 01 03 Zużyte opony 2,870
17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 1,600
17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 3,910
20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 3,216
20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23
i 20 01 35 0,404
20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 1,980
SUMA 13,980

2.3.4. Szacunkowa waga odpadów do odebrania i zagospodarowania w 2021 roku, określona w oparciu o dane o ilościach i rodzajach odpadów komunalnych stałych odebranych do zagospodarowania od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r., wynosi 520 Mg.
2.3.5. Pojazdy odbierające odpady zobowiązane są do zabierania wszystkich odpadów wystawionych przy wszystkich drogach gminy Stary Zamość wskazanych na mapie trasy odbioru odpadów stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ. Łączna długość wskazanych dróg wynosi około 105 km.
2.3.6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych
i od instytucji, w tym:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
b) z metalu,
c) z tworzyw sztucznych, plastiku,
d) ze szkła,
e) ulegających biodegradacji,
f) chemikaliów powstających w gospodarstwach domowych,
g) papieru i tektury,
h) pieluch
i) popiołu
j) odpadów zebranych w PSZOK takich jak: materiały budowlane i rozbiórkowe (w tym papa), odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, akumulatory i baterie, przeterminowane leki, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektroniczny, RTV, AGD, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
2.3.7. Odpady niesegregowane (zmieszane) będą gromadzone w trwałych pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, o pojemności nie mniejszej niż 110 l, a odpady segregowane w pojemnikach lub workach o pojemności od 80 do 160 litrów o różnej kolorystyce wynikającej z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2028) z odpowiednimi napisami - dla gospodarstw domowych
w zabudowie zagrodowej.
2.3.8. Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych odpadów.
2.3.9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.
2.3.10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku
i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2.3.11. Wykonawca wskaże w ofercie instalacje, do których będzie przekazywał odpady.
2.3.12. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających
w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
2.3.13. Zamawiający przed dniem 01 stycznia 2021 roku przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości, z których będą zabierane odpady oraz popiół.
2.3.14. Wykonawca dostarczy przed dniem 01 stycznia 2021 r. właścicielom nieruchomości zamieszkanych i instytucjom pojemniki i worki na odpady. Worki (pojemniki) do selektywnej zbiórki odpadów będą oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone, oraz kolorami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska
z dnia 29 grudnia 2016 roku (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2028). Dla gospodarstw domowych
z liczbą osób większą niż 5, dostarczone będą co najmniej 2 pojemniki na odpady niesegregowane o poj. minimum 110 l lub jeden o poj. min. 240 l. Na potrzeby odbioru popiołu dostarczone będą pojemniki lub worki odpowiednio wzmocnione i oznakowane.
2.3.15. Na potrzeby mieszkańców budynku wielomieszkaniowego położonego Wierzba 22 dostarczone będą trwałe pojemniki o pojemności nie mniejszej niż: 4000 l na odpady niesegregowane (zmieszane), 2000 l na odpady z papieru, 3000 l na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 500 l na odpady ze szkła,
2000 l na odpady ulegające biodegradacji. Wykonawca odpowiednio oznakuje pojemniki umieszczając stosowne napisy.
2.3.16. Na potrzeby 10 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych położonych w: Krasnem, Majdanie Sitanieckim, Wierzbie, Wisłowcu, Udryczach-Koniec, Chomęciskach Dużych, Chomęciskach Małych, Starym Zamościu, Nowej Wsi, Podstarym Zamościu oraz na potrzeby Świetlicy Wiejskiej w Udryczach-Kolonii, Wiejskiego Domu Kultury w Udryczach-Woli, Domu Ludowego w Chomęciskach Dużych – Dębina, (razem z placówkami OSP 13 punktów) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 110 l i worki lub pojemniki na odpady segregowane jak dla gospodarstw domowych.
2.3.17. Na potrzeby budynku mieszkań komunalnych w Starym Zamościu i w Krasnem
(2 punkty) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane)
o pojemności nie mniejszej niż 1000 l i worki lub pojemniki na odpady segregowane.
2.3.18. Na potrzeby Szkoły Filialnej w Udryczach (1 punkt) dostarczone będzie pojemnik na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 240 l oraz worki lub pojemniki na odpady segregowane,
2.3.19. Na potrzeby Szkoły Podstawowej w Wierzbie (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 4000 l, pojemniki na odpady
z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l, pojemniki na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 2000 l.
2.3.20. Na potrzeby Obiektu Sportowego w Wierzbie (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe
o pojemności nie mniejszej niż 2000 l. pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady ze szkła o pojemności nie mniejszej niż 500 l.
2.3.21. Na potrzeby Urzędu Gminy Stary Zamość i GOK Stary Zamość (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l.
2.3.22. Na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dostarczone zostaną pojemniki:
a) na materiały budowlane i rozbiórkowe o pojemności nie mniejszej niż 5 m³,
b) na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 5 m³,
c) na szkło o pojemności nie mniejszej niż 1000 l,
d) na chemikalia o pojemności nie mniejszej niż 500 l,
e) na akumulatory,
f) na papier,
g) na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe
o pojemności nie mniejszej niż 2000 l.
h) na przeterminowane leki (do ustawienia w holu urzędu gminy lub w aptece, konstrukcja pojemnika uniemożliwi łatwe wybieranie leków przez postronne osoby),
i) na odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji
i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek,
2.3.23. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu, który Wykonawca dostarczy wszystkim gospodarstwom domowym i instytucjom przed dniem 01 stycznia 2021 r.
2.3.24. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-21.00.
2.3.25. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia elektronicznie lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić elektronicznie lub telefonicznie na adres Zamawiającego.
2.3.26. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zamość.
2.3.27. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenia pojemników do gromadzenia odpadów powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
2.3.28. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością opisaną w poniższej tabeli:

Tabela 3. Częstotliwość odbierania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych.

Teren całej gminy, oprócz budynku wielorodzinnego Wierzba 22 oraz
oprócz budynku mieszkań komunalnych Stary Zamość 110
Budynek wielorodzinny Wierzba 22 oraz budynek mieszkań komunalnych Stary Zamość 110 (odległość około
2 km pomiędzy w/w. lokalizacjami)



Od kwietnia do października
Od listopada do marca
Od kwietnia do października
Od listopada do marca


Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, bioodpady
Jeden raz na dwa tygodnie

Jeden raz na miesiąc

Jeden raz na tydzień

Jeden raz na miesiąc





Odpady segregowane




Jeden raz na miesiąc W grudniu i w lutym z zastrzeżeniem, że odpady segregowane zgromadzone przy budynku Urzędu Gminy Stary Zamość, przy Szkole Podstawowej w Wierzbie, przy Obiekcie Sportowym w Wierzbie, odbierane będą jeden raz na miesiąc.




Jeden raz na miesiąc




Jeden raz na miesiąc

2.3.29. Popiół odbierany będzie w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj – jeden raz w miesiącu. Szacunkowa ilość gospodarstw domowych do odbioru popiołu nie przekroczy 200).
2.3.30. Odpady z PSZOK odbierane będą na telefoniczne zgłoszenia Urzędu Gminy Stary Zamość w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia o konieczności odbioru. Najpóźniej na dwa tygodnie przed końcem obowiązywania umowy Wykonawca odbierze wszystkie dotychczas nieodebrane odpady z PSZOK.
2.3.31. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska:
a) Wykonawca świadcząc usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych powinien przestrzegać zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy
o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ich aktów wykonawczych, a także z przepisów sanitarnych.
b) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego przez niego odpadami wysypanymi
z pojemników, worków, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
c) Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem, rozsypane przez użytkownika.
d) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
e) Wykonawcę obowiązuje:
- zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości,
- zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych
f) Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności:
- mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności,
- opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej,
- dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych.
2.3.32. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy
o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca,
w którym odebrano odpady.
2.3.33. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów (zwanych dalej Raporty) zawierających w szczególności informację o:
a) Rodzajach odpadów (nazwa i kod) i ich ilości – odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
b) Sposobach zagospodarowania odebranych odpadów, wraz ze wskazaniem nazwy
i adresu instalacji, do których zostały one przekazane.
2.3.34. Miesięczne raporty zawierają w szczególności kopie kart przekazania odpadów, sporządzonych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres informacji
i wymaganych dokumentów do Raportu zostanie określony przez Zamawiającego
w porozumieniu z Wykonawcą w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca sporządza Raport w formie pisemnej i elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca przesyła Raport do Zamawiającego w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje raport lub zgłasza uwagi. Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.
2.3.35. Wykonawca sporządza sprawozdanie roczne, o którym mowa art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1439),
za rok kalendarzowy 2021 i przekazuje je Zamawiającemu wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia
i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w terminie do 31.01.2022 r.
2.3.36. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów komunalnych,
z wyłączeniem innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości określonej w obowiązujących przepisach.
2.3.37. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości określonej w obowiązujących przepisach.
2.3.38. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w obowiązujących przepisach.
2.3.39. Ustalenie, czy Wykonawca osiągnął wymagane poziomy recyklingu i ograniczenia składowania nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.3.40. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne (art. 6ka ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach)
i niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego - pisemnie w ciągu 7 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty.
2.3.41. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są prze Wykonawcę niezgodnie
z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.
2.3.42. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości a w szczególności: posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy Stary Zamość lub
w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary Zamość, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki:
a) teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy - Prawo wodne.
e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów
z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową
- w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
f) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków.
g) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym,
2.3.43. Wykonawca powinien posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych stałych z możliwością wjazdu na drogi gminne
o szerokości około 3,0 mb i o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 ton.
2.3.44. Pojazdy muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne,
b) być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne
i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
c) być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,
d) wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych
o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów,
e) konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.
2.4. Trasę odbioru odpadów zawiera Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.
2.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
2.5.1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. osób, które dokonują załadunku odpadów komunalnych na pojazdy oraz kierowców pojazdów (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1320).
2.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
2.5.2.1. Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny.
2.5.2.2. Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
2.5.2.3. Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2.5.2.4. Zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę.
2.5.3. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 2.5.1. powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności.
2.5.4. Wykonawca będzie przedkładał oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia – każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia
o zatrudnieniu osób stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
2.5.5. Wykonawca Będzie udostępniał kopie umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą wskazane przez Zamawiającego czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu, w celu weryfikacji rodzaju zatrudnienia - każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 570523.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EKO-KRAS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnockiej 27D
Kod pocztowy: 23-204
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 617760.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 617760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 617760.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.