eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564223-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze:

"Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615329-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000, ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 756 473 103
faks: 757 526 419
e-mail: bzp@powiat.jeleniogorski.pl
www: http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.272.1.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Jeleniogórskim, a także odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja.
2. Okres trwania umowy: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. (tj. 12 miesięcy).
3. Tablice rejestracyjne będą dostarczane do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze usytuowanego w budynku przy ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (parter).
4. Płatność za dostarczenie zamówionych tablic w danym miesiącu nastąpi na podstawie jednej zbiorczej faktury VAT, którą Wykonawca wystawi Zamawiającemu do 10 dnia kolejnego miesiąca.
5. Ilości i rodzaje tablic rejestracyjnych przewidywane do zakupienia w okresie obowiązywania umowy zostały określone w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Ilości i rodzaje tablic rejestracyjnych, wskazane w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, są ilościami orientacyjnymi, stąd wybranemu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w powyższej tabeli. Dostawy tablic rejestracyjnych realizowane w trakcie obowiązywania umowy mogą różnić się ilościowo i co do rodzaju – w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości (poprzez zmniejszenie) i rodzajów tablic rejestracyjnych w stosunku do tych prognozowanych, przy czym ustala się, że zmniejszenie ilości zamawianych tablic wyniesie maksymalnie 30% zakładanych wielkości.
7. Zamawiający – w ramach zawartej umowy – będzie uprawniony do zamawiania wtórników tablic rejestracyjnych oraz tablic dodatkowych – według cen jednostkowych zaoferowanych przez wybranego Wykonawcę dla nowych tablic rejestracyjnych.
8. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie ze wzorami i wymiarami podanymi w Załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), a także na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547).
2) Dostawa gotowych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji, a także odbiór tablic wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
3) Ustala się, że formą zamawiania tablic rejestracyjnych u wybranego Wykonawcy będzie forma elektroniczna – za pośrednictwem programu komputerowego, który Wykonawca bezpłatnie użyczy Zamawiającemu i zainstaluje na minimum 2 wskazanych stanowiskach komputerowych bądź udostępni za pośrednictwem strony internetowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowego programu.
4) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu licencję na użytkowanie programu na czas trwania umowy.
5) Wymagania dotyczące oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych:
a) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie będzie uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane,
b) kolejność odmian tablic, dla których generowane są numery rejestracyjne, będzie zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), a w przypadku zmiany rozporządzenia w trakcie obowiązywania umowy – z rozporządzeniem obowiązującym,
c) na etapie tworzenia zamówienia odbywać się będzie sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, a także blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów – ze szczególnym uwzględnieniem: zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic, a także blokownia dla określonych typów tablic niedozwolonych liter,
d) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji dostawy,
e) obsługa umowy z Wykonawcą polegająca na weryfikacji wartościowej
i ilościowej stanu realizacji umowy,
f) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie którego została zamówiona – zarówno dla tablic nowych, jak i wtórników,
g) możliwość odszukania wycofanej tablicy oraz zlecenia, na podstawie którego została przekazana do zniszczenia,
h) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień.
6)Wymagania techniczne dla oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych:
a) program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora, pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii,
b) możliwość wysyłania formularza zamówień drogą elektroniczną, np.
w pliku xml,
c) możliwość wydruku zamówienia oraz zapisu zamówienia w pliku
w formacie PDF,
d) program powinien działać w systemach operacyjnych zainstalowanych na stanowiskach komputerowych Zamawiającego, tj.: Windows XP w wersji 32-bitowej, Windows 7, Windows 8 i Windows 10 w wersjach zarówno 32 jak i 64-bitowych,
e) możliwość instalacji wielostanowiskowej (minimum 2 stanowiska).
7) Dane zamówienie, określające ilość i rodzaj tablic rejestracyjnych, które Zamawiający złoży w formie wskazanej powyżej, realizowane będzie według następujących zasad:
a) w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia – zgodnie z terminem dostaw zaproponowanym przez Wykonawcę w II Kryterium oceny ofert (Termin realizacji dostaw w trybie normalnym);
b) w terminie maksymalnie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia – zgodnie z terminem dostaw zaproponowanym przez Wykonawcę w III Kryterium oceny ofert (Termin realizacji dostaw interwencyjnych).
UWAGA: Termin realizacji dostaw w trybie normalnym, a także w trybie interwencyjnym stanowią kryteria oceny ofert na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8) Minimalny oferowany okres gwarancji na wykonane i dostarczone tablice
(w tym również wtórniki tablic) nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
UWAGA: Okres gwarancji stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 44.42.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 130116.56 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Utal Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Katarzyńska 9, Gruszczyn
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 148353.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 148353.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 148353.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.