To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Przewóz odpadów w Zakładzie ZGO Pukinin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 763661-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 46 814 24 24
faks: 46 814 24 24
e-mail: odpady@zgoaquarium.pl
www: www.zgoaquarium.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przewóz odpadów w Zakładzie ZGO Pukinin
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny przewóz odpadów na terenie Zakładu ZGO Pukinin którego właścicielem jest Zamawiający. 2.Odpady objęte przedmiotem zamówienia to różnego typu odpady stanowiące balast pracy instalacji w Zakładzie ZGO Pukinin np. odpady o kodzie 19 12 12, 19 05 99. Odpady są magazynowane na otwartym nie przykrytym terenie. 3.Odpady będą przewożone z placu technologicznego na kwaterę składowania odpadów. Odległość do pokonania między placem technologicznym, a składowiskiem odpadów wynosi ok. 600 m. 4.Przewóz odpadów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego będzie realizowany przez Wykonawcę i na jego koszt. 5.Wymagany termin wykonania zamówienia: W okresie: 12 miesięcy od dnia 02.01.2021 r. – 31.12.2021 r. 6.Usługa realizowana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Przewidywany czas wykonywania usługi wynosi średnio 8 roboczogodzin dziennie w czasie godzin pracy Zakładu ZGO Pukinin tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 06:00 a 22:00. 7.Zamawiajmy szacuje, że ilość roboczogodzin pracy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. 12 miesięcy w okresie od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wynosi do 1920 roboczogodzin (tj. 12 miesięcy * (8 roboczogodzin dziennie *20 dni w miesiącu). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości roboczogodzin są ilościami szacunkowymi, obrazującymi możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku przewozu odpadów w w ilości roboczogodzin mniejszej niż wyżej określone, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8.Odpady będą przewożone przez Wykonawcę po zgłoszeniu telefonicznym lub e-mail – zgodnie z potrzebami zadeklarowanymi przez Zamawiającego, nie później niż 24h od zgłoszenia. Odpady będą bezpośrednio kierowane do miejsca docelowego zagospodarowania wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z technologią zagospodarowania odpadów na kwaterze. 9.W sytuacji nieprzewidzianej konieczności przerwania wykonywania usługi np. siły wyższej spowodowanej warunkami atmosferycznymi, przerwami w dostawię prądu, braku odpadów, ze względu na warunki p.poż itp. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający może przerwać wykonywanie usługi w każdym czasie do odwołania. 10.Załadunek odpadów na samochody Wykonawcy odbywać się będzie na koszt Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu przystosowanego do przewozu odpadów na składowisko oraz dostosowanego do możliwości technicznych ładowarek (zasięg zasypu do 4 m) 11.Potwierdzeniem wykonania usługi przewozu przez Wykonawcę w rozliczeniu tygodniowym i miesięcznym będzie zbiorczy raport z realizacji umowy, wystawiony przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 12.Po podpisaniu umowy Zamawiający przedstawi Wykonawcy wzór zbiorczego raportu z realizacji umowy. 13.Usługa przewozu odpadów powinna być realizowana przy pomocy min. 1 samochodu ciężarowego samowyładowczego np. typu wozidło przeznaczonego do przewozu odpadów o ładowności minimalnej 15 m3 przy założeniu wykonywania 4/5 kursów przewozu odpadów na godzinę. Samochód musi być przystosowany do poruszania się po kwaterze składowiska odpadów. 14.Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie podstawiał pojazd, który został wskazany Zamawiającemu, a każdorazową zmianę środka transportu Wykonawca winien wcześniej zgłosić Zamawiającemu. Wykonawca może zmienić środek transportu na równoważny (mający takie same kwalifikacje lub spełniający takie same normy). 15.Transport Wykonawcy winien być przystosowany do przewozu odpadów tj. musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenie trasy przejazdu, szczelny, stabilny, uniemożliwiający osuwanie się odpadów. Zamawiający zastrzega, że pojazd Wykonawcy będzie poruszał się w trakcie wykonywania usługi po powierzchni składowiska odpadów. Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia samochodu nieprzystosowanego do poruszania się po pryzmie składowanych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania każdorazowego ładunku odpadów na wyznaczone poletko robocze. Pojazd musi być bezwzględnie zabezpieczony pod względem p.poż (instalacja elektryczna, paliwowa, olejowa). 16.Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy. 17.Zamówienie będzie realizowane w oparciu o ustalenia koordynatorów realizacji umów zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 18.Wykonawca na 2 (dwa) dni przed rozpoczęciem realizacji umowy winien przekazać Zamawiającemu dla pojazdu realizującego usługę, następujące dokumenty: a)skan dowodu rejestracyjnego, b)skan ubezpieczenia OC pojazdu, c)urządzenie zabezpieczające p.poż 19.Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy, do zapoznania się z „regulaminem świadczenia usług przez ZGO AQUARIUM Sp. z o.o.”, zasadami BHP i p.poż. obowiązującymi w obiekcie, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy, a także zasadami organizacji ruchu, załadunku obowiązujących na terenie Zamawiającego, oraz przestrzegania tych zasad przez wszystkie osoby wykonujące przedmiot umowy. 20.Wykonawca ponosi wszystkie obowiązki związane z przewozem odpadów, a w szczególności: a)przewóz odpadów bezpośrednio do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, b)informowanie zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie odpadów, c)przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. przy transporcie, a w szczególności przy rozładunku odpadów. 21.Osoba kierująca pojazdem przewożącym odpady winna posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania pracy kierowcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.51.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 515174.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tech-Bud Przemysław Stefański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierza Wielkiego 31
Kod pocztowy: 96-200
Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 609292.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 609292.80
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czajków
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Usługa odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zakładzie Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- PN/04/2024 Roboty budowlane na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.