eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510562759-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Miasto Ełk:

Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759952-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl
www: http://www.elk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie
bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: a) 1.Wyłapywanie w
sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki psów z terenu miasta Ełku oraz ich transport do
schroniska w miejscowości.....................................................; do odłowu zwierzęcia należy przystąpić w
ciągu 12 godzin od otrzymania zgłoszenia. b) 2. Dokonanie odłowu psa, który pogryzł człowieka i
dostarczenie go do lekarza weterynarii w celu poddania psa obserwacji w czasie nie dłuższym niż 4
godziny od zgłoszenia zajścia, c) 3. Zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym psom w schronisku
kompleksowej opieki weterynaryjnej, d) Zapewnienie zwierzętom w schronisku właściwej opieki:
karmienia, pojenia, godnego traktowania oraz odpowiednich warunków bytowania, e) Wszczepienie
elektronicznych identyfikatorów "czipów", ( szczenięta czipowane będą po ukończeniu 3-go miesiąca
życia). W przypadku przeciwwskazań do wykonania w/w zabiegu, po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację
potwierdzoną przez lekarza weterynarii, f) Wykonywanie szczepień psów zgodnie z obowiązującymi
przepisami weterynaryjnymi, g) Przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji zwierząt przebywających w
schronisku z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania tych zabiegów ze
względu na ich stan zdrowia lub wiek. Zabiegom, o których mowa nie podlegają zwierzęta w okresie 14
dni od umieszczenia ich w schronisku z uwagi na możliwość zgłoszenia się właściciela lub opiekuna oraz
szczenięta przed osiągnięciem przez nie dojrzałości płciowej. W przypadku przeciwwskazań medycznych
po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie
dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii. h) Usypianie ślepych miotów, i)
Prowadzenie ewidencji elektronicznej przyjmowania i wydawania psów, j) W przypadku konieczności
przetransportowania ok. 149 psów ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Krzeczkowie gm. Mońki do
innego schroniska prowadzonego przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu, Wykonawca zapewnia
transport w ramach kosztów wykonania umowy. Zamawiający zastrzega, że ilość zwierząt do przejęcia od
dotychczasowego Wykonawcy wynikać będzie z ilości zwierząt przebywających w schronisku na dzień
rozpoczęcia obowiązywania umowy. k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia strony
internetowej lub mediów społecznościowych np. facebooka, na którym regularnie będzie umieszczał
aktualne fotografie wszystkich psów gminnych przebywających w schronisku, stosując się do
następujących wytycznych: - poszczególne zdjęcia psów muszą być jednoznaczne do identyfikacji, opis
zdjęcia musi zawierać numer identyfikacyjny zwierzęcia wraz z podaniem aktualnego wieku lub
przypuszczalnego roku urodzenia czworonoga, - w przypadku zwierząt będących w schronisku w
Krzeczkowie na dzień 30.11.2020 r. zdjęcia muszą być umieszczone w mediach społecznościowych lub
na stronie internetowej schroniska, nie później niż 1 miesiąc od daty zawarcia przedmiotowej umowy, -
zdjęcia nowowyłapanych psów do schroniska muszą pojawić się na stronie internetowej schroniska lub w
mediach społecznościowych nie później niż 1 miesiąc od przyjęcia psa do ewidencji schroniska, - zdjęcia
psów adoptowanych wraz z numerem identyfikacyjnym zwierząt powinny być w umieszczone w
zakładce na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych w folderze „Adoptowane psy z terenu
miasta Ełku” – w możliwie jak najszybszym terminie jednak nie później niż 1 miesiąc od dokonanej
adopcji. l) Wykonawca w godzinach funkcjonowania schroniska, określonych w regulaminie schroniska,
umożliwi osobom fizycznym adopcję przetrzymywanych tam psów. m) Wykonawca we współpracy ze
szkołami, organizacjami pozarządowymi zajmującymi się ochroną i opieką nad zwierzętami oraz
wolontariuszami będzie promować prawidłowe postawy i zachowania człowieka w stosunku do zwierząt
poprzez prowadzenie działań edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z terenu miasta Ełku. n) Wykonawca
zobowiązany jest przekazać do adopcji miesięcznie tj.: minimum 50 % ilości wyłapanych psów
(ostateczna wartość procentowa do zrealizowania zostanie ustalona na podstawie złożonej oferty, przy czym nie może być ona niższa niż 50% - oferta z wartością procentową poniżej 50% zostanie odrzucona
jako niezgodna z SIWZ). . W wyliczeniach adopcji nie uwzględnia się psów odebranych przez
właścicieli. o) O podejmowanych działaniach, o których mowa w ust. 13 Wykonawca co trzy miesiące
przedkładać będzie Zamawiającemu stosowne informacje. p) Do adopcji mogą być wydawane zwierzęta
tylko zaczipowane i wysterylizowane/wykastrowane oraz zaszczepione, posiadające wypełnione
dokumenty określone w Regulaminie schroniska uzgodnionym z Zamawiającym, z aktualną książeczką
zdrowia. q) Przekazywanie do adopcji szczeniąt do 3-ego miesiąca życia bez czipowania i zabiegów
kastracji/sterylizacji może odbywać się tylko po wcześniejszej pozytywnej decyzji lekarza weterynarii. r)
W przypadku, gdy zwierzę zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź
sterylizacji (dotyczy to młodych, które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca zobowiązany jest
do zamieszczenia w umowie adopcyjnej zapisu o konieczności sterylizacji/kastracji w ściśle określonym
terminie. Zabieg jest bezpłatny i może być wykonany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę
wykonującą zabiegi dla wykonawcy. s) Wykonawca nie będzie pobierał od nowych opiekunów opłat za
przyjęcie psa do adopcji. t) Wyłapywanie bezdomnych psów będzie następowało w terminie określonym
w ust. 1 i 2, po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu przez pracowników Straży Miejskiej lub
upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Ełku – Wydziału Mienia Komunalnego, którzy wskażą
wykonawcy lokalizację bezdomnego psa, u) Wykonanie odłowienia psa powinno być potwierdzone przez
Straż Miejską, v) Zapewnienie całodobowego kontaktu pod numerem telefonu.......................................,
adresem maila …......................................................................... w) Przedkładanie wraz z fakturą
następującego zestawienia: - ilość psów odłowionych oraz przewiezionych do schroniska lub lekarza
weterynarii wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia, - potwierdzenie przez Straż Miejską ilości
wyłapanych psów wraz z kolorowym wydrukiem zdjęcia zwierzęcia nowoprzyjętego oraz
przyporządkowanym numerem identyfikacyjnym zwierzęcia psa w schronisku, - ilość psów oddanych do
adopcji i zwróconych właścicielom wraz z numerem telefonu osoby adoptującej, zabierającej
czworonoga, w przypadku braku numeru telefonu należy podać adres e-mailowy, w przypadku braku
zgody osoby adoptującej Wykonawca musi dostarczyć kserokopię umowy adopcyjnej zgodnej z
przepisami RODO, - ilości psów poddanych eutanazji, zgonów i ewentualnych ucieczek - z wydrukiem
kart zwierząt zawierających kolorowe zdjęcia czworonogów, - rozliczenie miesięczne pobytu psów w
schronisku, uwzględniające ilość dni i ilość psów w miesiącu rozliczeniowym, - zestawienie numerów
wszczepionych elektronicznych identyfikatorów „czipów”, - zestawienie wykonanych zabiegów
sterylizacji i kastracji. 1.2. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od
Prezydenta Miasta Ełku zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi
zwierzętami, jeśli zezwolenia nie posiada. 1.3. Szacunkowa ilość bezdomnych psów do odłowienia z
terenu miasta Ełku: - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy – ok. 60 sztuk Szacunkowa ilość psów przebywających w schronisku w ciągu miesiąca: - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy – ok. 149 sztuk
Wynagrodzenie miesięczne za wykonanie przedmiotu umowy ustala się jako iloczyn faktycznie
wykonanych usług oraz cen jednostkowych za: a) każdą rozpoczętą dobę pobytu jednego psa w
schronisku licząc od dnia przyjęcia psa do schroniska do dnia zdjęcia go z ewidencji w wysokości
................................. zł brutto (słownie brutto złotych : ................................................….....), b)
odłowienie zgłoszonych psów i ich transport do schroniska lub do lekarza weterynarii w wysokości
................................... zł brutto ( słownie brutto złotych : ....................................). 1.4. Za wykonaną
usługę Wykonawca wystawiać będzie fakturę VAT za dany miesiąc. Płatność nastąpi przelewem w
terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, wyłącznie na
firmowy rachunek bankowy wykonawcy z "Białej Listy Podatników VAT”, metodą podzielonej płatności.
Wskazanie do zapłaty numeru rachunku nie zaewidencjonowanego w "Białej Listy Podatników VAT”,
uniemożliwi przekazanie płatności. W takiej sytuacji termin 14 dni biegnie od daty dostarczenia
właściwego numeru rachunku bankowego. Usługa powinna być wykonywana w oparciu o obowiązujące
przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt ( Dz.
U. z Dz.U z 2020 poz. 638) , ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu
chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2020 r. poz.1421), rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju
Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia
schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004r. nr 158, poz. 1657), rozporządzeniem Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania
bezdomnych zwierząt ( Dz. U. z 1998 r. nr 116, poz. 753), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 ) 1.5. Wymagania Zamawiającego w zakresie
zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.5.1. Zamawiający wymaga
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) pracownik administracyjno – biurowy, b)
kierowca – osoba wyłapująca psy, c) obsługa psów, d) lekarza weterynarii 1.5.2. W trakcie realizacji
zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy
odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w
szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 1.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.5.1. czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę
złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
przepisami rozporządzenia RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i
nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj
umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma
charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji.
Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia
RODO ; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. rozporządzenia) 1.5.4. Z tytułu
niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących wskazane w punkcie 1.5.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci
obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych
postanowieniach umowy (we wzorze umowy – załącznik nr 3) w sprawie zamówienia publicznego.
Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez
zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w punkcie 1.5.1. czynności. 1.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.38.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 438708.54 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GREEN HOUSE Mateusz Oblacewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krzeczkowo 63
Kod pocztowy: 19-100
Miejscowość: Mońki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 539611.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 539611.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 539611.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.