To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
"Bankowa obsługa budżetu Gminy Trzebnica i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614268-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 071 388 81 80
faks: 071 722 78 56
e-mail: przetargi@um.trzebnica.pl
www: www.trzebnica.pl https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
1. Strony zobowiązują się wspólnie przeprowadzić postępowanie i udzielić zamówienia na „Bankowa obsługa budżetu Gminy Trzebnica i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022”. 2. Postępowanie, o którym mowa w ust. 1, przeprowadzone zostanie w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Strony wyznaczają Gminę Trzebnica, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzania postępowania oraz udzielenia w ich imieniu i na ich rzecz zamówienia publicznego, o którym mowa w ust. 1. Gmina Trzebnica, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, zobowiązuje się w szczególności do: a)przygotowanie postępowania, b)wyznaczenia komisji przetargowej, c)przeprowadzenia postępowania, d)podpisania umów z Wykonawcą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Bankowa obsługa budżetu Gminy Trzebnica i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TI.271.24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebnica i jej jednostek organizacyjnych. 2. W zakres zamówienia wchodzi: • otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków bankowych, • realizacja zleceń płatniczych-przelewów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, • zapewnienie minimum jednego punktu obsługi kasowej na terenie miasta Trzebnicy, przyjmowanie w punkcie kasowym/filii banku/oddziale banku, znajdującym się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego, wpłat gotówkowych własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych przyjmuje wpłaty z tytułu podatków i innych należności niepodatkowych dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz nie posiadających osobowości prawnej, • realizacja w punkcie kasowym/filii banku/oddziale banku wypłat gotówkowych (na drukach obowiązujących u zamawiającego, np. listy wypłat) zatwierdzonych przez zamawiającego, • drukowanie i wydawanie codziennych wyciągów bankowych w formie papierowej, • wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, • lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach na podstawie odrębnych dyspozycji zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach zgodnie z ustawą z dn. 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, • oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym, • zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, • zapewnienie i obsługa systemu obsługi płatności masowych, • zapewnienia wtórników dowodów księgowych dla każdego wyciągu bankowego w wersji papierowej, • udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. Możliwość zaciągnięcia kredytu do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Trzebnica na podstawie odrębnie złożonego wniosku. Oprocentowanie kredytu uzależnione od stawki WIBOR 1M ustalonej jako średnia arytmetyczna, z miesiąca poprzedzającego jej okres obowiązywania powiększona o marzę banku. Okres odsetkowy miesięczny. Spłata odsetek za grudzień nastąpi do 31 grudnia każdego roku. Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny ,,in blanco” wraz z deklaracją wekslową. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SIWZ, ofertą Wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w dziale 1 Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ, Opisu przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ” stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14669.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusicka 1
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14394.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14394.93
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Sukcesywne dostawy asortymentu do procedur bariatrycznych
- "Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych"
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.