To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie Firewall'a głównego, dostawa osprzętu do filmowania materiałów infomacyjno - promocyjnych, zakup abonamentu do symulacji biznesowych oraz zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz przenośnych ładowarek z logo projektu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zadanie V realizowane jest w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie VI realizowane jest w ramach projektu pn. "Shaping of the European citizenship in the post-totalitarian societies. Reflections after 15 years of EU enlargement." Akronim: shareEU, o nr: 609162-CITIZ-1-2019-1-PL-CITIZ-REMEM, realizowany w ramach programu Europa dla obywateli (Europe for Citizens).
Numer ogłoszenia: 613148-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 41 200 12 00
faks: 41 200 12 10
e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl
www: bip.powiat.kielce.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie Firewall'a głównego, dostawa osprzętu do filmowania materiałów infomacyjno - promocyjnych, zakup abonamentu do symulacji biznesowych oraz zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz przenośnych ładowarek z logo projektu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SR-II.272.1.38.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie Firewall’a głównego, dostawa osprzętu do filmowania materiałów infomacyjno – promocyjnych, zakup abonamentu do symulacji biznesowych oraz zaprojektowanie
i wykonanie pamięci przenośnych oraz przenośnych ładowarek z logo projektu”
2. Przedmiot zamówienia podzielono na VI części, z których każda stanowi osobne zadanie:
1) Zadanie I obejmuje dostawę sprzętu komputerowego.
2) Zadanie II obejmuje dostawę i wdrożenie Firewall’a głównego.
3) Zadanie III obejmuje dostawę osprzętu do filmowania materiałów informacyjno – promocyjnych.
4) Zadanie IV obejmuje dostawę statywów do mikrofonu typu żuraw oraz stołowy.
5) Zadanie V obejmuje dostawę abonamentu do symulacji biznesowych w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego
z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla następujących szkół/placówek oświatowych:
• Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podzamczu: symulacja biznesowa dla zawodu kucharz,
• Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach: symulacja biznesowa dla zawodu technik informatyk.
6) Zadanie VI obejmuje zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnej oraz przenośnych ładowarek z logo w ramach projektu pn. "Shaping of the European citizenship in the post-totalitarian societies. Reflections after 15 years of EU enlargement." Akronim: shareEU,
o nr: 609162-CITIZ-1-2019-1-PL-CITIZ-REMEM, realizowane w ramach programu Europa dla obywateli (Europe for Citizens).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
dla zadania I dostawa sprzętu - w Załączniku Nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
dla zadania II dostawa i wdrożenie Firewall’a głównego - w Załączniku Nr 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
dla zadania III dostawa osprzętu do filmowania materiałów informacyjno – promocyjnych
- w Załączniku Nr 1c do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
dla zadania IV dostawa statywów do mikrofonu typu żuraw oraz stołowy - w Załączniku Nr 1d do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
dla zadania V dostawa abonamentu do symulacji biznesowych - w Załączniku Nr 1e do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
dla zadania VI wykonanie wraz z dostawą pendrive oraz power banków z logo -
w Załączniku Nr 1f do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
4. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadać stosowne certyfikaty i atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć, musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa itp. oraz inne niezbędne dokumenty ujęte w OPZ. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza przedstawienie certyfikatów, kart katalogowych w języku powszechnie przyjętym w handlu międzynarodowym, jeżeli nie są dostępne w języku polskim.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w zakresie zadania od I do VI zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami
i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku.
6. Przedmiot zamówienia stosownie do zadania, musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, wszelkim osprzętem (złączkami, przewodami, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem) niezbędnym do właściwego montażu urządzeń, uruchomienia i prawidłowego korzystania z dostarczonego asortymentu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej).
7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ dla poszczególnego Zadania. Nieposiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
8. W przypadku, gdy w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ Zamawiający wskazał nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty zostały użyte jedynie przykładowo i mają na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów, urządzeń i rozwiązań. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach
i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają parametry określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym (udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy).
Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty oraz wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały, urządzenia
i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w OPZ przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę w ofercie.
9. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny/wsparcie techniczne dla dostarczonego sprzętu/urządzeń i oprogramowania, który wymaga serwisowania/wsparcia na minimalne okresy wskazane z OPZ. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ, przy czym jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu, wyposażenia, materiałów lub urządzeń dostarczonych w ramach realizacji zamówienia przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę Zamawiającemu – Strony obowiązuje okres gwarancji równy gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu/urządzenia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Powiat Kielecki – Starostwo Powiatowe w Kielcach informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Zadania I.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie, uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na powyższej podstawie prawnej w zakresie Zadania I.
NAZWA: dostawa i wdrożenie Firewall'a głównego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39024.39 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NCNETCOM SP. Z O. O.
Email wykonawcy: mc@ncnetcom.pl
Adres pocztowy: ul. Domaniówka 1 lok. B
Kod pocztowy: 25-413
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32718.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32718.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa osprzętu do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Powiat Kielecki – Starostwo Powiatowe w Kielcach informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Zadania III.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie, uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na powyższej podstawie prawnej w zakresie Zadania III.
NAZWA: dostawa statywów do mikrofonu typu żuraw oraz stołowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Powiat Kielecki – Starostwo Powiatowe w Kielcach informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Zadania IV.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie, uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na powyższej podstawie prawnej w zakresie Zadania IV.
NAZWA: dostawa abonamentu do symulacji biznesowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1951.22 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2198.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2198.00
Waluta: PLN
NAZWA: zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnej oraz przenośnych ładowarek z logo projektu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Powiat Kielecki – Starostwo Powiatowe w Kielcach informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Zadania VI.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie, uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na powyższej podstawie prawnej w zakresie Zadania VI.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Wykonanie remontu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc - odcinki 4-5
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.