eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Z TERENU GMINY SUŁKOWICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510560377-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o.:

ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Z TERENU GMINY SUŁKOWICE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 592281-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12144060400000, Biertowice 236, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 273-22-16
faks: 12 273-20-50
e-mail: zgkom@sulkowice.pl
www: www.zgksulkowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - spółka handlowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Z TERENU GMINY SUŁKOWICE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZGK.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Sułkowice oraz ich odbiór z punktu przeładunkowego zlokalizowanego w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133 i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w terminie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2) Ilość odpadów do odbioru:
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 01 – 50 Mg/miesiąc,
Ok. 50 Mg/miesiąc x 12 miesięcy = 600 Mg

Wskazane ilości odpadów komunalnych, stanowią wielkość wyliczoną według zebranych ilości odpadów z roku 2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wyliczeń z roku 2020, w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.
3) Sposób odbioru odpadów:
Wykonawca własnym kosztem i staraniem będzie na bieżąco odbierał i transportował odpady z punktu przeładunkowego zlokalizowanego w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133 do miejsca ich unieszkodliwiania (instalacji RIPOK). Każdorazowy odbiór odpadów z punktu przeładunkowego Zamawiającego będzie następował na zgłoszenie (telefoniczne, e-mailowe ), przy czym czas od zgłoszenia do odbioru zebranych odpadów nie może być dłuższy niż 48 godziny.
Czynności przekazania odpadów dokonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.7:00-15:00.
Do obowiązków Zamawiającego będzie należał załadunek odpadów na środki transportu podstawione przez Wykonawcę.
Ważenie odbieranych odpadów następować będzie na legalizowanej wadze elektronicznej znajdującej się w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133.
4) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90 50 00 00-2 - usługi związane z odpadami,
90 51 10 00-2 - usługi wywozu odpadów,
90 51 20 00-9 - usługi transportu odpadów,
90 53 30 00-2 - usługi gospodarki odpadami
5) Obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu za każdy miesiąc wykonanej usługi, kopii kwitów wagowych potwierdzających wagę odpadów komunalnych i termin ich przyjęcia do instalacji.
b) Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów, którą potwierdzi Wykonawca zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c) Wymagania formalne stawiane Wykonawcy świadczącemu usługi zagospodarowania odpadów komunalnych , które jest zobowiązany do spełnienia w dniu złożenia oferty:
- posiadanie zezwolenia na transport odpadów lub wpis do rejestru lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach.
- posiadanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu przetwarzania odpadów, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie.
d) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowca samochodu odbierającego odpady
6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 d) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 550000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Utylizacji Otpadów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 82
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 479520.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 479520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 541080.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.