eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIERTOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510560296-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o.:

ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIERTOWICACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604500-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12144060400000, Biertowice 236, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 273-22-16
faks: 12 273-20-50
e-mail: zgkom@sulkowice.pl
www: www.zgksulkowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - spółka handlowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIERTOWICACH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZGK.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych ( 19 08 05) pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Biertowicach 257, 32-440 Sułkowice, w terminie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2. Szacunkowa ilość wytworzonych osadów w ciągu roku wyniesie 1080 Mg. Ustabilizowane komunalne osady ściekowe kod 19 08 05 - ok. 90 Mg/miesiąc
90 Mg/miesiąc x 12 miesięcy = 1080 Mg/rok
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazywanych osadów w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.
4. Charakterystyka osadu: ustabilizowany osad ściekowy, odwodniony na wirówce o uwodnieniu ok. 80 %
5. Sposób odbioru osadu: Wykonawca zapewni kontenery o wielkości 10 m3 oraz środki transportu które umożliwią systematyczny odbiór osadu z oczyszczalni ścieków w Biertowicach w ilości ok. 20 Mg tygodniowo. Wykonawca zapewni wymianę napełnionego kontenera zgodnie z ustalonym harmonogramem maksymalnie co 3 dni. Ważenie ilości załadowanych osadów będzie się odbywało za pomocą wagi samochodowej zlokalizowanej w punkcie przeładunkowym w Sułkowicach ul. Tysiąclecia 133. Potwierdzeniem przekazania osadów ściekowych będą karty przekazania odpadu wystawione przez Zamawiającego. Zarówno odbiorca jak i transportujący powinien posiadać możliwość pobrania w formie elektronicznej z systemu BDO kart przekazania odpadu dla kierowców transportujących osady.
6. Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych metodami przewidzianymi w Załączniku nr 1 Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2013 poz.21 z późn. zm.): R3 Recykling lub odzysk substancji organicznych, które nie są stosowane jako rozpuszczalniki (w tym kompostowanie i inne biologiczne procesy przekształcania).
7. Wspólny słownik zamówień (CPV):
• 90 50 00 00 -2 Usługi związane z odpadami,
• 90 51 36 00 – 2 Usługi usuwania osadów,
• 90 51 37 00 - 3 Usługi transportu osadów
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących usługi wywozu odpadów, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
• żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
• żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
• przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 300000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa KOP-EKO Karol Trzupek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zalesiany 1
Kod pocztowy: 32-420
Miejscowość: Gdów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 338256.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 338256.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 641520.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.