eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby PZTP w Człuchowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510559292-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie:

Bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby PZTP w Człuchowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763626-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540538357-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie, krajowy numer identyfikacyjny 36216844300000, Kasztanowa 2, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 597154990, 598343461
faks: 598342539
e-mail: z.nowak@czluchow.org.pl, b.bartczak@czluchow.org.pl
www: http://bip.powiatczluchowski.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby PZTP w Człuchowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): INiZP.272.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do pojazdów służbowych PZTP w Człuchowie, na stacjach benzynowych Wykonawcy, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r, poz. 1680) i odpowiadać aktualnym Polskim Normom.
3. Olej napędowy ON – 486 000 litrów, wg normy PN-EN 590+A1:2017-06, etylina Pb-95 – 2 400 litrów, wg normy PN-EN 228+A1:2017-06. Wodny roztwór mocznika (AdBlue) – 2 800 litrów, wg normy ISO 22241-1/-2/-3/-4. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw, czynną całodobowo, we wszystkie dni tygodnia. Tankowanie pojazdów rozliczane raz w tygodniu i obligatoryjnie ostatniego dnia każdego miesiąca dla transakcji bezgotówkowych. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiana faktur zgodnie ze wzorem umową zał. nr 5 i sporządzania do każdej faktury raportu z tankowania paliwa w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego i z identyfikacją kierowcy oraz pojazdu z każdego tankowania.
4. Stacja paliw, wskazana przez Wykonawcę w ofercie, będzie posiadać dystrybutory paliwa umożliwiające tankowanie z obu stron dystrybutora. Realne uwarunkowania na stacji pozwolą na tankowanie 13-metrowych autobusów przy równoległym podjechaniu do dystrybutora w sytuacji, gdy zbiornik paliwa znajduje się w przedniej lub tylnej części pojazdu z możliwością najazdu z lewej i prawej strony dystrybutora. Po zakończeniu tankowania autobusy, o których mowa powyżej, swobodnie będą opuszczać stanowisko tankowania, bez potrzeby wykonywania dodatkowych manewrów, powodowanych brakiem odpowiedniej przestrzeni. Do stacji paliw będzie swobodny wjazd i wyjazd autobusu przy lewo i prawo skręcie z drogi oraz na drogę główną bez naruszania przepisów prawo o ruchu drogowym.
5. Wykonawca będzie prowadzić dokładną ewidencje wykonanych transakcji, zawierającą minimum następujące informacje: data dokonania transakcji, ilość i wartość zakupionego paliwa, rodzaj tankowanego paliwa, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu i nazwisko i imię kierowcy. Zestawienie zawierające ww. dane będzie każdorazowo załączane przez Wykonawcę do faktury. Zakup paliw będzie się odbywał przy użyciu kart flotowych, w takim przypadku: Wykonawca wyda Zmawiającemu nieodpłatnie karty flotowe, po jednej dla każdego z posiadanych przez Zamawiającego pojazdów i kierowców (wykaz pojazdów i kierowców stanowić będzie załącznik do umowy) oraz jedną na okaziciela wraz z numerami PIN do każdej karty. Wykonawca wystawi karty flotowe i dostarczy je na własny koszt do siedziby Zamawiającego w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca wyda Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkowe karty w przypadku zwiększenia liczby użytkowanych samochodów przez Zamawiającego lub zmiany na inny samochód/samochody. Wykonawca wystawi karty flotowe i dostarczy je na własny koszt do siedziby Zamawiającego w terminie do 5 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty. W przypadku zagubienia lub zniszczenia kart już wydanych, Wykonawca wyda Zamawiającemu nową kartę za opłata zgodną z cennikiem Wykonawcy obowiązującym w dniu przesłania zawiadomienia o konieczności wystawienia duplikatu nowej karty. Karty flotowe będą służyły tylko i wyłącznie do zakupu paliwa oraz umożliwią identyfikację pojazdów i kierowców. Karty flotowe będą ważne do końca trwania umowy i będą umożliwiać realizację zakupów paliwa na wszystkich stacjach Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1676595.12 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ARBI PLUS sp. z o.o.
Email wykonawcy: m.idziak@arbi.pl
Adres pocztowy: ul. Koszalińska 27a
Kod pocztowy: 77-300
Miejscowość: Człuchów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2064353.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2064353.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2064353.28
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.