To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy - obszar II i IV /WPF/"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Modernizacja systemu oświetlenia w Tychach – obszar 2 i 4” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
Numer ogłoszenia: 604282-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy - obszar II i IV /WPF/"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP.271.37.2020.AW
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
harmonogramu rzeczowo – finansowego (w kontekście realizacji robót i rozliczenia środków przyznanych w ramach RPO);
- prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót, sprawowanie kontroli zgodności ich wykonania z projektem, zgłoszeniem zamiaru budowy, przepisami
i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także sprawdzanie zgodności prowadzonych robót z zawartą Umową oraz harmonogramem będącym załącznikiem do umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych;
- dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót;
- rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót;
- sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów/wyrobów,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów/wyrobów wadliwych
i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
- potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego i końcowego zgodnie z postanowieniami Umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, ponadto potwierdzanie wykonania zaplanowanych robót oraz usunięcie wad wskazanych np. podczas poszczególnych odbiorów;
- uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszystkich badań, pomiarów i sprawdzeń;
- udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji inwestycji oraz udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji;
- uczestnictwo w odbiorach robót zanikowych i ulegających zakryciu (w terminie 1 dnia
od wpisu do dziennika budowy), częściowych, uczestnictwo w planowanych przez Wykonawcę robót budowlanych sprawdzeniach, odbiorze końcowym i ostatecznym, swoją obecność należy potwierdzać stosownym wpisem do dziennika budowy lub/i podpisem na stosownym protokole;
- w razie stwierdzenia niezgodności wykonania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty –Wykonawca zwraca na to uwagę kierownikowi budowy jednocześnie informując o tym na piśmie Zamawiającego, z którym w porozumieniu podejmuje odpowiednie decyzje, wyznaczając termin ich wykonania;
- udzielanie na żądanie Zamawiającego wszelkich wyjaśnień w sprawach budowy
oraz informacji o stanie realizacji robót;
- koordynację robót prowadzonych w bezpośrednim sąsiedztwie realizowanego przez MZUiM Projektu ITS i zgłaszanie prawdopodobieństwa wystąpienia kolizji
z 2 tygodniowym wyprzedzeniem;
- potwierdzenie gotowości Wykonawcy do odbiorów w szczególności do odbioru końcowego, poprzez sprawdzenie m. in. dokumentacji powykonawczej i odbiorowej.
Wykonawca w ramach wykonania Przedmiotu Zamówienia zobowiązany będzie ponadto do:
- obecności na budowie nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego;
- ścisłej współpracy z Zamawiającym, Kierownikiem budowy i Wykonawcą robót budowlanych oraz uczestniczenia w Radzie budowy przynajmniej raz w tygodniu.
Projekt budowlany na podstawie którego będą realizowane roboty budowlane dostępny jest:
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta/5905 w zakładce SIWZ, załączniki wraz z wprowadzonymi zmianami do postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 239648.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa OMEGA- PROJEKT Artur Cywiński
Email wykonawcy: artur.cywinski@omega-projekt.pl
Adres pocztowy: ul. Topolowa 1
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39852.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 319600.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 27/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja instalacji c.o. w Przedszkolu nr 11 przy ul. Bukowej 29 w Tychach w systemie projektuj-buduj
- Przebudowa dróg rowerowych - część III
- Dostawa używanego samochodu typu wywrotka
- Dostawa części do pomp
- Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Jedności 51 w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż DW 237 od granicy Czerska w stronę granicy z gminą Tuchola
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.