eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Szczecinek: Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych
Numer ogłoszenia: 510556 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401616 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do karetek i innych pojazdów szpitala, oraz agregatów prądotwórczych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 1. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 2. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w stacji lub stacjach paliwowych Wykonawcy położonych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego w ilości: 1) olej napędowy wg PN-EN 590:2009 - 26000 dm3 - litrów; Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 50%. Przedmiot zamówienia musi być dostępny 24 godziny na dobę, w dni powszednie i święta przez cały rok. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać sukcesywnie. Podstawą do rozliczenia za zakupy paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw oferenta z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki ceny podany w ofercie. W sytuacjach awaryjnych, gdy w/w stacje paliw będą nieczynne Wykonawca zapewni bezgotówkowe tankowanie na innej stacji usytuowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Jeżeli ta stacja nie będzie należała do Wykonawcy, do niego należy ustalenie i przeprowadzenie procedury wzajemnych rozliczeń finansowych z tą stacją. Każda transakcja zakupu paliwa będzie potwierdzona przez Wykonawcę dowodem wydania, zawierającym co najmniej następujące dane: nr rejestracyjny samochodu(w przypadku tankowania samochodu), imię i nazwisko pobierającego paliwo, rodzaj i ilość wydanego paliwa, datę transakcji, cenę jednostkową paliwa brutto. Przedstawione ceny mogą ulec zmianie w związku ze zmianą cen u producentów paliw. Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o zmianie ceny. Powiadomienie nastąpi najpóźniej w dniu zmiany ceny. Za dzień powiadomienia uznaje się dzień wpłynięcia powiadomienia do Zamawiającego. Wykonawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) i LPG z dnia 28 grudnia 2006 r. (Dz.U. Nr 251 poz. 1851)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.00 - Paliwo diesla .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komunikacja Miejska Spółka z o.o., ul. Cieślaka 4, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116116,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.