eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego, ubezpieczenie pojazdów Powiatu Grodziskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510556600-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Zarząd Powiatu Grodziskiego:

ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego, ubezpieczenie pojazdów Powiatu Grodziskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605397-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Grodziskiego, krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000, ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 061 4452500, 4452553
faks: 614 452 555
e-mail: nodwazna@spgw.pl
www: www.bip.pgw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego, ubezpieczenie pojazdów Powiatu Grodziskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IG-DP.272.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Powiatu Grodziskiego oraz jednostek organizacyjnych podzielone na 2 odrębne części:
część A
ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Powiatu Grodziskiego,
część B
ubezpieczenie pojazdów w zakresie OC, AC, NNW, Assistance Powiatu Grodziskiego.


Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w odniesieniu do każdej z następujących części (tzn. nie jest wymagana oferta łącznie w zakresie Części A i Części B)
2. Zamawiający określa czas realizacji zamówienia dla części A i B na okres: od dnia 01 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku
3. Polisy dotyczące ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej będą wystawiane dla Powiatu oraz dla każdej jednostki organizacyjnej certyfikaty potwierdzające ochronę.
4. Polisa flotowa dla ubezpieczeń komunikacyjnych będzie wystawiona wspólne na wszystkie pojazdy z załącznikiem zawierającym wykaz pojazdów oraz dane jednostek do których należą.
5. Cena oferty musi być wyliczona na podstawie załączonego do Specyfikacji Programu Ubezpieczenia. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować rabaty lub upusty cen, powinien je ująć w obliczeniach ceny tak, aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena ma być podana w wysokości ostatecznej, tak, aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
6. W przypadku uznania odpowiedzialności za szkodę w mieniu Zamawiającego, Wykonawca wypłaca odszkodowanie w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia szkody, a w przypadku, gdy wyjaśnienie w tym terminie okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Wykonawcy okazało się niemożliwe, odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie tych okoliczności okazało się możliwe, nie później jednak niż w terminie 60 dni od zgłoszenia szkody. Termin 60-dniowy na ostateczną wypłatę odszkodowania nie obowiązuje, jeżeli poszkodowany nie dostarczył dokumentów, o które wystąpił Wykonawca, a które mają wpływ na ustalenie wysokości szkody lub odpowiedzialności za szkodę oraz gdy ustalenie odpowiedzialności Wykonawcy albo wysokość należnego odszkodowania zależy od toczącego się postępowania karnego lub cywilnego - dotyczy ubezpieczeń dobrowolnych.
7. W przypadku uznania odpowiedzialności za szkodę w mieniu Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do wypłaty kwoty bezspornej odszkodowania na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od zgłoszenia szkody, zgodnie z art. 817 kc.
8. Wykonawca oświadcza, że wszelkie wypłaty dla Zamawiającego (jednostek organizacyjnych Zamawiającego) niemogących dokonać rozliczenia podatku VAT, będą przyznawane w wartości brutto.
9. Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania raportu szkodowego raz na pół roku do Pełnomocnika Zamawiającego na jego pisemną prośbę.
10. W sprawach nieuregulowanych Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
i ofertą Wykonawcy, zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), Ustawy z dnia 11 września 2015 r.
o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895 ze zm.), ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2214 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2017r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. U. z 2019 r. poz. 1881) oraz postanowienia Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.
11. Zapisy OWU, o których mowa wyżej mają zastosowanie, o ile nie są sprzeczne
z zapisami SIWZ oraz przepisami przywołanymi w pkt 11.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część Części A i Części B.

Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3 a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegających na wykonywaniu czynności administracyjnych związanych z wystawianiem umów
i rozliczaniem płatności,
2)obowiązek wskazany w ppkt 1) dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności,
3)w celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt1) Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące czynności we wskazanym przez Zamawiającego zakresie będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę,
4)Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt1), wzywając go na piśmie do przekazania niezbędnych do weryfikacji informacji, w terminie 7 dni od otrzymania takiego wezwania. Informacje, o których mowa wyżej to imienny wykaz osób oraz udostępnienie do wglądu druku RCA dla każdej z nich. Zamawiającemu niezbędne są tylko informacje dot. imienia i nazwiska oraz określające kod tytułu ubezpieczenia, który mówi o tym, że pracownik podlega ubezpieczeniu emerytalnemu i zdrowotnemu. Pozostała część druku winna być zanonimizowana,
5)w przypadku, gdy Wykonawca nie dotrzyma ww. terminu Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Powiatu Grodziskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 252000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.
Email wykonawcy: magdalena.kruszwicka@warta.pl>
Adres pocztowy: adr. kore.ul. Wichrowa 1A
Kod pocztowy: 60-449
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 258402.33

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 258402.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 309090.78
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: ubezpieczenie pojazdów Powiatu Grodziskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Powiatu Grodziskiego i jednostek organizacyjnych powiatu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważniono postępowanie w części B: ubezpieczenie pojazdów OC, AC, NNW, Assistanece, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.