eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa chodnika i zjazdów w ramach rozbudowy ul. Jarej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510555481-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów:

Budowa chodnika i zjazdów w ramach rozbudowy ul. Jarej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600067-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540208397-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540, Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 50 00
faks: 22 443 50 40
e-mail: wilanow.wzz@um.warszawa.pl
www: www.wilanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika i zjazdów w ramach rozbudowy ul. Jarej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 32/WIR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I TERMIN REALIZACJI A. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Jarej na odcinku od skrzyżowania z ulica Bruzdową do ul. Wał Zawadowski w zakresie kontynuacji chodnika w ul. Bruzdowej na odcinku od ul. Cicha Dolina do ul. Zaściankowej. Kod CPV: 45233120-6 – roboty w zakresie budowy dróg I. Opis inwestycji 1. Teren Inwestycji Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie m.st. Warszawy, na terenie Dzielnicy Wilanów. Ulica Bruzdowa jest na całej długości objętej projektem drogą publiczną klasy L. Istniejące zagospodarowanie terenu w pobliżu projektowanego pasa drogowego to zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna niska. 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika i zjazdów po stronie wschodniej ulicy Bruzdowej od skrzyżowania z ul. Cicha Dolina do ul. Zaściankowej oraz budowę krótkiego odcinka chodnika po stronie zachodniej, na długości 30 m od skrzyżowania z ul. Zaściankową, w kierunku północnym. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:  wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych i konstrukcyjnych chodnika, skrzyżowania i zjazdów i innych towarzyszących  wykonanie wycinki drzew i krzewów wraz z wywozem, UWAGA  przesadzenie wskazanej poniżej roślinności, ujętej w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią, w tym 15 szt. drzew oraz ok. 70 m2 krzewów do lokalizacji znajdującej się w promieniu do 5 km od miejsca inwestycji oraz jej pielęgnacja w okresie do dnia 30.11.2021 r.: 1. Pęcherznica (nr 29 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 2. Świerk pospolity (nr 33 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 3. Świerk kłujący (nr 38 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 4. Świerk pospolity (nr 40 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 5. Świerk kłujący (nr 51 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 6. Świerk kłujący (nr 54 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 7. Dereń biały „Elegantissma” (nr 63 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 8. Dereń biały Elegantissma (nr 87 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 9. Jodła pospolita (nr 92 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 10. Czeremacha virginijska Schubert (nr 100 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 11. Lipa szerokolistna (nr 103 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 12. Jarząb pospolity (nr 104 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 13. Klon zwyczajny (nr 113 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 14. Lipa szerokolistna (nr 114 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 15. Lipa szerokolistna (nr 115 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią) 16. Lipa szerokolistna (nr 116 w inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki zielenią)  wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów ogrodzenia oraz nawierzchni,  wykonanie robót ziemnych,  roboty brukarskie: - chodnik, - płyty chodnikowe betonowe 50x50x7 cm na bazie grysu bazaltowego, - podsypka cementowo-piaskowa 1;4 -5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego -10 cm, - stabilizacja gruntu cementem C1,5/2,0 -15 cm, - powierzchnia 847,0 m2, - skrzyżowanie wyniesione, - kostka betonowa 20x10 cm (czerwona) -8 cm (dostosowana do części istniejącej), - podsypka cementowo-piaskowa 1;4-4 cm, - podbudowa z betonu C12/15-20 cm, - podsypka z pospółki -18 cm (lub wykorzystanie istniejącej podbudowy), - powierzchnia wyniesienia skrzyżowania -47 m2, - zjazdy, - kostka betonowa 20x10 cm, ciemnoszara, -8cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1;4 -4 cm, - podbudowa z betonu C12/15 -18 cm, - stabilizacja gruntu cementem C1,5/2,0 -10 cm - powierzchnia zjazdów 123,2 m2, - regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, zaworów wodociągowych i gazowych,  urządzenie zieleni. 3. Dokładny zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa: Projekt budowlano - wykonawczy rozbudowy ul. Jarej na odcinku od skrzyżowania z ulica Bruzdową do ul. Wał Zawadowski w zakresie kontynuacji chodnika w ul. Bruzdowej na odcinku od ul. Cicha Dolina do ul. Zaściankowej. W zakresie przesadzenia wskazanej przez Zamawiającego roślinności i jej pielęgnacji do dnia 30.11.2021 r. wiążące dla Wykonawców są postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i wzoru umowy. Przedmiot zamówienia określa: dokumentacja przedmiotu zamówienia (projekt, STWiOR), stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ; opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Inwestycja będzie realizowana na podstawie decyzji Prezydenta m. st. Warszawy nr 1/WIL/Z/20 z dnia 30.07.2020 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłączenie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. II. Wymagania i warunki realizacji 1. Zamawiający wymaga doprowadzenia podłoża pod konstrukcją nawierzchni do grupy nośności G1. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia. 3. Zamawiający wymaga w ramach zadania wykonania wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórek, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 4. Wykonawca zawrze w swoich cenach wszelkie koszty związane ze składowaniem, recyklingiem oraz utylizacją wszelkich materiałów z rozbiórek i odpadów, a także zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w operacie kolaudacyjnym wszystkich niezbędnych protokołów z tym związanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia reklam i innych urządzeń oraz obiektów kolidujących z prowadzonymi robotami lub ich przeniesienia w miejsce niekolidujące z prowadzonymi robotami budowlanymi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych nadzorów technicznych ze strony właścicieli urządzeń obcych oraz ze strony służb miejskich i poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów w celu prawidłowego prowadzenia robót. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania, uzgodnienia i wdrożenia w ramach zadania projektów czasowej organizacji ruchu. 8. Zamawiający wymaga stałego umożliwienia dojazdu do każdej posesji zlokalizowanej przy ulicy Bruzdowej. 9. Wykonawca do wykonywania prac winien zastosować sprzęt, który nie spowoduje hałasu i wibracji ponad dopuszczalne normy. Wykonawca zobowiązany jest do ograniczenia pracy maszyn na tzw. „jałowym biegu”. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącej zieleni w sąsiedztwie prowadzonych robót i dbałości o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do placu budowy w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania ulicznych urządzeń występujących w granicy robót, do projektowanego poziomu ulicy, przed wykonaniem nawierzchni. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wykazu osób przeznaczonych do wykonania zamówienia oraz kopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osób mających pełnić powierzone im funkcje w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 13. Zamawiający wymaga aby personel kierowniczy Wykonawcy wyznaczony do realizacji niniejszej Umowy, w okresie trwania Umowy, nie podejmował się jakiejkolwiek innej pracy kolidującej z realizacją Umowy. 14. Zamawiający wymaga stałej obecności kierownika budowy na obiekcie w trakcie trwania budowy. Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. – Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz robót i materiałów równoważnych jakich użyje do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz wykazać, że oferowane roboty budowlane, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny w stosunku do opisanego w specyfikacji, zobowiązany jest zachować równoważność w zakresie cech użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ, - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych. - Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w opisie przedmiotu zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań funkcjonalnych i jakościowych Zamawiającego. B. Termin wykonania zamówienia Termin zakończenia robót budowlanych ustala się na dzień 31.05.2021 r. Termin zakończenia okresu pielęgnacji przesadzonej roślinności ustala się na dzień 30.11.2021 r. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień: 10.12.2021 r. Za termin zakończenia realizacji robót uznaje się faktyczne wykonanie robót budowlanych, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do Dziennika Budowy. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy rozumie się wykonanie przedmiotu Umowy wraz z odbiorem końcowym. C. Klauzule społeczne Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności przy budowie chodnika i zjazdów określone w dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio. D. Gwarancja Na wykonane roboty, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. UWAGA – Rozszerzony okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 436699.19 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SORTED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wschodnia 27B
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 477000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 477000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 573269.45
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.