To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-27
Sukcesywna dostawa wyrobów oraz sprzętu jednorazowego do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 581649-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 612 854 032
faks: 612 853 645
e-mail: kontakt@szpitalsredzki.pl
www: www.szpitalsredzki.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa wyrobów oraz sprzętu jednorazowego do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/16/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawców, którym udzielone zostanie
zamówienie publiczne na realizację sukcesywnych dostaw asortymentu niezbędnego do
wykonywania endoskopowych procedur medycznych, realizowanych przez Szpital Średzki Serca
Jezusowego sp. z o. o., w komórce organizacyjnej – pracownia endoskopii. Przedmiot zamówienia
podzielony został na 3 części. Wykaz i opis asortymentu wchodzącego w skład poszczególnych
części zamieszczony został w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Nie
dopuszcza się składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość
części. Asortyment oczekiwany przez Zamawiającego musi spełniać wymagania określone
przepisami prawa. Przede wszystkim asortyment kwalifikowany jako wyrób medyczny musi
spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t. j. z
2020 r., poz. 186), tj. asortyment musi być oznaczony znakiem CE. Opakowanie musi zawierać
numer partii i serii oraz etykietę w języku polskim. Dla produktów musi być wydany certyfikat
zgodności lub deklaracja zgodności. W formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 2a
do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest wskazać, czy poszczególny asortyment jest kwalifikowany
przez Wykonawcę jak wyrób medyczny. W formularzu asortymentowym Zamawiający
zobowiązany jest podać nazwę producenta oraz numer katalogowy poszczególnych pozycji
asortymentowych. Zamawiający deklaruje, że w okresie trwania umowy, dla każdej części zakupi
asortyment o wartości minimum 70 % ceny całkowitej podanej przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym. Wykonawca realizować będzie dostawy sukcesywnie na każde zamówienie
Zamawiającego (jego przedstawiciela) zgłaszane elektronicznie na adres e-mail Wykonawcy
podany w umowie. Wykonawca realizuje dostawy w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych,
następujących po dniu złożenia zamówienia, w godzinach od 8.00-13.00. Towar należy dostarczyć
bezpośrednio do pracowni endoskopii (pomieszczenie-parter szpitala). Za dni robocze przyjmuje się
dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych – wolnych ustawowo od pracy.
Cena oferty musi uwzględnia wszystkie koszty związane z dostawą asortymentu do
Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części
bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z
zamówieniem. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy lub niezgodny z
zamówieniem w ciągu 72 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. Zamawiający
oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze
swoim przeznaczeniem. Termin płatności za każdą dostawę przedmiotu zamówienia na podstawie
faktury VAT wynosi 60 dni. Termin płatność liczy się od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
Z każdą kolejną dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT – oryginał oraz kopię. Ponadto
Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury VAT w postaci elektronicznej. Wykonawca
może również dostarczać fakturę w formie elektronicznej, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9
listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na
roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191),
za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment.
Zamawiający stosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa PZP. Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert wariantowych. Każdy Wykonawca może złożyć w postępowaniu tylko jedną ofertę.
Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie
podpisana z Wykonawcą. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne,
Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. Zamawiający dopuszcza możliwość
zaoferowania produktów równoważnych, czyli takich, które mają takie samo zastosowanie, co
produkty opisane w załączniku nr 1, a główne parametry/cechy asortymentu nie odbiegają znacząco
od tych podanych w opisie. Produkty równoważne muszą być kompatybilne z
urządzeniami/sprzętem medycznym stosowanym w pracowni endoskopii. Udowodnienie
równoważności każdorazowo spoczywa na Wykonawcy, a o fakcie równoważności decyduje
Zamawiający.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sukcesywna dostawa wyrobów oraz sprzętu jednorazowego do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74179.83 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Varimed sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 115/4U
Kod pocztowy: 50-442
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 80104.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80104.92
Waluta: pln
NAZWA: Sukcesywna dostawa wyrobów oraz sprzętu jednorazowego do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42253.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Meditech x-ray sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wirowska 6
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45087.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45087.30
Waluta: pln
NAZWA: Sukcesywna dostawa wyrobów oraz sprzętu jednorazowego do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 41388.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Camedica s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelna 30
Kod pocztowy: 21-210
Miejscowość: Milanów
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44277.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44277.84
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Implanty i akcesoria stosowane w zakresie dziecięcej ortopedii i chirurgii szczękowo-twarzowej. Wyroby medyczne z włókniny.
- Zakup wraz z dostawą elementów do osteosyntezy dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa materiałów medycznych na Blok Operacyjny.
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW - PROBÓWKI I SZKIEŁKA
- Dostawa sprzętu medycznego i materiałów do badań dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Zakup wraz z dostawą sztywnych pojemników na odpady medyczne dla Działów Medycznych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.