eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553910-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.:

Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 583367-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540182876-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 8964800; 8694801
faks: 61 8694809
e-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
www: www.zkzl.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.201.35.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części: 1) Część I POK – 1: 1.Bukowska 11 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2.Bukowska 17 m 7 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 3.Bukowska
17 m 9 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 4.Dąbrowskiego 28A m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 5.Dąbrowskiego 35/37 m 7B – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 6.Jackowskiego 29 m 15 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 7.Jackowskiego 31 m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 8.Jackowskiego 31 m 19 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 9.Krasińskiego 8C m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 10.Reja 1 m 6 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 11.Reja 2 m 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji
technicznej na potrzeby robót 12.Słowackiego 21 m 3A – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 13.Szamarzewskiego 52 m 7 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 14.Wawrzyniaka 8 m 11 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 15.Botaniczna 2 m 13 -
wymiana stolarki okiennej 16.Bronowa 9 m 1 – wymiana stolarki okiennej 17.Cześnikowska 28 m 6 - wymiana stolarki okiennej 18.Dojazd 30 b 15 m 15 - wymiana stolarki okiennej 19.Drzymały 26 m 2 - wymiana stolarki okiennej 20.Galla 2B m 2 - wymiana stolarki okiennej 21.Galla 3 m 4 - wymiana stolarki okiennej 2) Część II POK – 1: 1.Husarska 8 m 17 – wymiana stolarki okiennej 2.Jeżycka 46A m
15 – wymiana stolarki okiennej 3.Jutrzenka 4 m 21 – wymiana stolarki okiennej 4.Jutrzenka 6B m 17 – wymiana stolarki okiennej 5.Kartuska 12/16 m 1 – wymiana stolarki okiennej 6.Kassyusza 7 m 13 – wymiana stolarki okiennej 7.Kassyusza 12 m 7 – wymiana stolarki okiennej 8.Kassyusza 12 m 10 - wymiana stolarki okiennej 9.Kassyusza 16 m 10 – wymiana stolarki okiennej 10.Krasińskiego 15/17C m 7 - wymiana stolarki okiennej 11.Marcelińska 82 m 15 – wymiana stolarki okiennej 12.Nad Wierzbakiem 14 m 8 – wymiana stolarki okiennej 13.Polna 10 m 5 – wymiana stolarki okiennej 14.Słowackiego 26/28 – Biblioteka Raczyńskich – wymiana stolarki okiennej 15.Szamarzewskiego 56 m 34 – wymiana stolarki okiennej 16.Szamarzewskiego 58 m 10 – wymiana stolarki okiennej 17.Szamotulska 45A m 14 –
wymiana stolarki okiennej 18.Świt 16 m 33 – wymiana stolarki okiennej 19.Bukowska 63 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej 20.Łobżenicka 8 m 20 – wymiana stolarki drzwiowej 21.Włodkowica 23 m 14 – wymiana stolarki drzwiowej 3) Część III POK – 2: 1.Serafitek 11A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2.Serafitek 11B m 8 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 3.Bydgoska 3 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 4.Smolna 12A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 5.Smolna 12A m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 6.Smolna 12A m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 7.Smolna 12A m 10 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 8.Głuszyna 123 – wymiana stolarki drzwiowej – wejście do budynku dla lokali nr 1-12 9.Gnieźnieńska 26 m 2 – wymiana stolarki okiennej 10.Gnieźnieńska 30 m 3 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 11.Nowotarska 26 b 5 m 30 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 12.Nowotarska 26 b 15 m 8 – wymiana stolarki okiennej 13.Zawady 2 m 29 – wymiana stolarki okiennej 14.Zawady 2 m 66 – wymiana stolarki okiennej 15.Starołęcka 66 m 6 – wymiana stolarki okiennej 16.Bożeny 76 m 2 – wymiana stolarki okiennej 17.Piłsudskiego 106 m 4 – wymiana stolarki okiennej 18.Zamenhofa 63 m 4 – wymiana stolarki okiennej 19.Zagórze 14 m 2 – wymiana stolarki okiennej 20.Romana Maya 87 m 1 – wymiana stolarki okiennej 21.Sypniewo 23B m 10A – wymiana stolarki
okiennej 22.Św. Antoniego 35 m 1 – wymiana stolarki okiennej 4) Część IV POK – 2: 1.Zawady 8 m 60 – wymiana stolarki drzwiowej 2.Piwna 4 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej 3.Piwna 4 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej 4.Piwna 4 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej 5.Nowotarska 26 b 14 m 84 – wymiana stolarki drzwiowej 6.Nowotarska 26 b 13 m 59 - wymiana stolarki drzwiowej 7.Zawady 8 m 56 – wymiana stolarki drzwiowej 8.Nowe Zagórze 11 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej 9.Głuszyna 131 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej 10.Głuszyna 129A m 1 – wymiana stolarki drzwiowej 11.Gnieźnieńska 13 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej 12.Szczepankowo 72 m 5 – wymiana stolarki drzwiowej 13.Szczepankowo 72 m 3 – wymiana stolarki drzwiowej 14.Starołęcka 66 m 4 - wymiana stolarki drzwiowej 15.Serafitek 11A m 1 – wymiana stolarki drzwiowej 16.Spławie 87 – wymiana drzwi wejściowych do budynku (front i podwórze) 17.Św. Antoniego 35 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej 18.Nakielska 2 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej 19.Browarna 41 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej 20.Główna 58 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej 5) Część V POK – 4: 1.28 Czerwca 1956r. nr 136 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2. 28 Czerwca 1956r. nr 138B m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 3.Chłapowskiego 3 – lokal użytkowy - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 4.Chłapowskiego 3 m 5 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 5.Chłapowskiego 3 m 8 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 6.Fabryczna 2 m 2 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 7.Fabryczna 2 m 6 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 8.Fabryczna 20 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 9.Kilińskiego 4 m 21 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 10.Kosińskiego 15 m 8 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 11.Kosińskiego 9 – lokal użytkowy ZHP – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 12.Przemysłowa 21 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 13.Przemysłowa 21 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 14.Różana 9A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 15.Sikorskiego 20 m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 16.Wierzbięcice 14 m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 17.Wierzbięcice 32 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 18.Żupańskiego 13A m 11 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 19.Żupańskiego 13A m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 20.Żupańskiego 14 m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 21.Azaliowa 3 m 10 – wymiana stolarki okiennej 22.Bukowa 8B m 9 – wymiana stolarki okiennej 23.Chłapowskiego 3 m 15 - wymiana stolarki okiennej 24.Chłapowskiego 3 m 17 - wymiana stolarki okiennej 25.Chłapowskiego 5A m 2 – wymiana stolarki drzwiowej 26.Czechosłowacka 109 b 2 m 13 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 27.Czechosłowacka 83 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej 28.Czechosłowacka 95 m 5 – wymiana stolarki drzwiowej 6) Część VI POK – 4: 1.Fabryczna 20 m 21 – wymiana stolarki drzwiowej 2.Gliwicka 4 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej 3.Górna Wilda 92A m 8 – wymiana stolarki okiennej 4.Jarzębowa 18 b 1 m 7 – wymiana stolarki okiennej 5.Jaworowa 51 m 6 – wymiana stolarki okiennej 6.Jaworowa 66 m 13 – wymiana stolarki okiennej 7.Kosińskiego 15 m 12 – wymiana stolarki okiennej 8.Leszczyńska 60D m 17 – wymiana stolarki okiennej 9.Limbowa 17 m 1 – wymiana stolarki okiennej 10.Lipowa 3 m 2A – wymiana stolarki okiennej 11.Łozowa 79B m 2– wymiana stolarki okiennej 12.Łozowa 98 m 10 – wymiana stolarki drzwiowej 13.Madalińskiego 19 m 3 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 14.Opolska 106 b 11 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej 15.Opolska 57 m 4 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 16.Opolska 91 m 6 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 17. Przemysłowa 21 m 14B – wymiana stolarki okiennej 18. Przemysłowa 27 m 10 – wymiana stolarki drzwiowej 19. Przemysłowa 27 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej 20. Sikorskiego 20 m 13 – wymiana stolarki drzwiowej 21. Spychalskiego 25 m 14 – wymiana stolarki okiennej 22.Sulechowska 2 m 5 – wymiana stolarki okiennej 23. Tokarska 1 m 1 – wymiana stolarki okiennej 24. Tokarska 13B m 1 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 25. Wspólna 39 m 11 – wymiana stolarki okiennej 26. Wybickiego 1 m 12 – wymiana stolarki drzwiowej 27. Wybickiego 17 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej 28. Żurawinowa 9B m 7 – wymiana
stolarki okiennej i drzwiowej 7) Część VII POK – 5: 1.Głogowska 29 m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę) 2. Berwińskiego 1 m 7 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 3. Calliera 3 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 4. Chociszewskiego 45 m
5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 5. Gąsiorowskich 5A m 9 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 6. Gąsiorowskich 12 m 26 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 7. Głogowska 98 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 8. Graniczna 15 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 9. Karwowskiego 20 m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 10. Limanowskiego 18 m 10 – wymiana stolarki okiennej
wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 11. Łukaszewicza 2 m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 12. Małeckiego 14 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 13.Małeckiego 15 m 7 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 14. Niegolewskich 36 m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 15. Rynek Łazarski 5 m 16 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 16. Strusia 7 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 17. Ułańska 18 m 2 - część lokalu wspólnego – wymiana stolarki okiennej
wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 18. Ułańska 18 m 2 – część lokalu wspólnego – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 19. Wojskowa 8 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę) 20. Wojskowa 8 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę) 21. Arciszewskiego 3 m 7 –
wymiana stolarki drzwiowej 22. Głogowska 189 m 9 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 23. Palacza 74 m 3 – wymiana stolarki okiennej 24. Chociszewskiego 22C m 3 – wymiana stolarki drzwiowej 25. Arciszewskiego 3 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej 26. Małeckiego 15 m 3 – wymiana stolarki drzwiowej Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej lub drzwiowej – dla wskazanych adresów. b) Uzyskanie wszelkich, niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień (w tym, jeśli zachodzi taka konieczność, pozwolenia na budowę, pozwolenia konserwatorskiego). c) Zakres przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ oraz IPU – załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.42.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część I POK – 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 372155.06 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13s
Kod pocztowy: 61-686
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 440100.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 440100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 440100.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część II POK – 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 125706.26 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13s
Kod pocztowy: 61-686
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 154158.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 154158.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 154158.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część III POK – 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140905.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13s
Kod pocztowy: 61-686
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 181980.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 181980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 181980.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część IV POK – 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60795.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf, os. Przyjaźni
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13s
Kod pocztowy: 61-686
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 92988.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 92988.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 92988.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część V POK – 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 367232.49 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13s
Kod pocztowy: 61-686
Miejscowość:
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 470232.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 470232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 470232.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część VI POK – 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, ponieważ treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Część VII POK – 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 351349.79 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13s
Kod pocztowy: 61-686
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 427140.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 427140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 427140.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.