eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2021r.zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553534-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu:

Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2021r.zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614714-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny 00016771100000, Stefana Batorego 2, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 84 6386639
faks: 84 6386639
e-mail: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
www: www.zdw.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2021r.zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R8.ST.372.21.2020.z.c.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia :

usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2021r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość.

Zakres usług będzie obejmował:

1. Zadanie nr.1 - Obwód Drogowy w Biłgoraju ul Krzeszowska 71
1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na :

Czynności wykonywane codziennie :
a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lam biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów)
b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru
c) odkurzanie , zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg
d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów )
e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła
f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych
g) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian
h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia
i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek

Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :
a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – minimum jeden raz w tygodniu, niektóre częściej w zależności od potrzeb )

Czynności wykonywane raz w miesiącu :
a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych

Czynności wykonywane co trzy miesiące :
a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami
b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug

2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi :

a) biura - 62,17 m²
b)sanitariaty - 2,43 m²
c)okna - 11,33 m²

2. Zadanie nr.2 - Obwód Drogowy w Józefowie ul . Batalionów Chłopskich 29
1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na :

Czynności wykonywane codziennie :
a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lam biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów)
b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru
c) odkurzanie , zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg
d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów )
e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła
f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych
g) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian
h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia
i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek

Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :
a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – minimum jeden raz w tygodniu, niektóre częściej w zależności od potrzeb )

Czynności wykonywane raz w miesiącu :
a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych

Czynności wykonywane co trzy miesiące :
a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami
b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug

2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi :
a) biura - 39,05 m²
b) świetlica - 40,89 m2
c) pomieszczenia socjalne - 13,31 m2
d)sanitariaty - 9,78 m²
e)korytarz - 12,76 m²
f) okna - 17,92 m²

3. Zadanie nr.3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu oraz Obwód Drogowy w Zamościu ul. Stefana Batorego 2

1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na :

Czynności wykonywane codziennie :
a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lamp biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów)
b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru
c) odkurzanie , zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg
d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów )
e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła
f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych
g) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian
h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia
i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek

Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :
a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – minimum jeden raz w tygodniu, niektóre częściej w zależności od potrzeb )

Czynności wykonywane raz w miesiącu :
a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych

Czynności wykonywane co trzy miesiące :
a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami
b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug

I) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich wynosi :

a) biura - 117,53 m²
b) pomieszczenia socjalne - 12,56 m2
c)sanitariaty - 6,22 m²
d)korytarz - 19,98 m²
e) okna - 34,06 m²

II) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Obwodu Drogowego wynosi :
a) biura - 10,4 m²
b) szatnia - 12,2 m2
c) pomieszczenia socjalne - 15,1 m2
d)sanitariaty - 8,9 m²
e)korytarz - 11,6 m²
f) archiwum - 9,45 m2
g) okna - 7,44 m²

4. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do sprzątania zapewnia wykonawca.
5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 Obwód Drogowy w Biłgoraju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18140.49 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. A & M Arkadiusz Misiura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zamość ul. Namysłowskiego 2
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28604.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2 Obwód Drogowy w Józefowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8062.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. A & M Arkadiusz Misiura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zamość ul. Namysłowskiego 2
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8400.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8400.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28870.56
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu i Obwód Drogowy w Zamościu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19148.29 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. A & M Arkadiusz Misiura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zamość ul. Namysłowskiego 2
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21599.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21599.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29372.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.