Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 388 81 80
faks: 071 722 78 56
e-mail: przetargi@um.trzebnica.pl
www: www.trzebnica.pl https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TI.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)bieżące utrzymaniu czystości i porządku na terenie cmentarza komunalnego oraz terenie przyległym, a w szczególności, na wykonywaniu prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni, grabieniu i usuwaniu opadłych liści, koszeniu trawy, pielęgnacji żywopłotów (cięcie i odchwaszczanie z częstotliwością zapewniającą ich estetyczny wygląd) odchwaszczaniu alejek głównych; wykonywaniu okresowych przeglądów stanu sanitarnego drzew i krzewów oraz przedkładanie Gminie pisemnej informacji o drzewach i krzewach stwarzających zagrożenie dla ludzi i pomników.2)systematyczne sprzątanie alejek cmentarnych, dróg, chodników, parkingów wokół cmentarza, zamiataniu i odśnieżaniu oraz zabezpieczeniu przed śliskością ciągów komunikacyjnych.3)utrzymanie właściwych warunków sanitarnych w kaplicy, chłodni i lokalu administracyjnym; systematycznym oczyszczaniu punktów czerpania wody.4)zapewnienie prawidłowego gromadzenia i wywozu odpadów stałych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1439) z częstotliwością dostosowaną do potrzeb.5)wyposażenie terenu cmentarza w odpowiednią ilość kontenerów do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymaniu ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz regularnym wywozie śmieci na składowisko odpadów.
6)wyposażenie kaplicy w niezbędną ilość gaśnic, konserwacji tablic ogłoszeniowych ustawionych przy głównym wejściu cmentarza, zawierających:
a)dane administratora cmentarza;b)dane zarządzającego cmentarzem – wraz z telefonem kontaktowym;c)regulamin cmentarza.7)przedkładanie Zamawiającemu propozycji zmian regulaminu cmentarza oraz cennika opłat cmentarnych.8)prowadzeniu ksiąg obiektów budowlanych.9)prowadzeniu kontroli, pomiarów i przeglądów stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz informowaniu Gminy o dokonywaniu niezbędnych prac remontowych.10)niezwłoczną organizację wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii instalacji, urządzeń oraz uszkodzeń na administrowanym terenie.11)utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji, wykonywaniu bieżących napraw i konserwacji instalacji, urządzeń, wyposażenia kaplicy oraz chłodni, a także bieżącej naprawy ogrodzenia terenu cmentarza i alejek.
12)konserwację i bieżącą naprawę instalacji wodnej i kanalizacyjnej, w tym między innymi sprawdzanie prawidłowości działania wodomierza głównego oraz jego wskazań, sprawdzanie stanu instalacji wodnej oraz usuwanie wszelkich nieszczelności - uszczelnienie wszystkich zaworów wodnych oraz ich konieczna wymiana, likwidowanie ujawnionych przecieków w instalacji wodnej, naprawa uszkodzonych punktów czerpania wody oraz przygotowanie i zabezpieczenie instalacji wodociągowej do sezonu zimowego.13)całodobowe przyjmowanie zwłok do chłodni, prowadzenie rejestru przyjęć, wydawanie zwłok, ustalanie terminów i warunków pogrzebów oraz udostępnianie kaplicy organizatorom pogrzebów. 14)wytyczanie nowych miejsc do pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza.15)zapewnienie osobom trzecim swobody wyboru firmy wykonującej usługi pogrzebowe oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z cmentarza przez inne podmioty wykonujące usługi na terenie cmentarza z uwzględnieniem ich równego traktowania.
16)nadzorowanie prac firm usługowych, tzn. zakładów pogrzebowych i kamieniarskich w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobu, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami, a także w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników (gruz i ziemia powinny być usuwane przez firmy usługowe).
17)otwieranie i zamykanie bram cmentarnych dla konduktów pogrzebowych i firm kamieniarskich.18)nadzorowanie wpływów z tytułu korzystania z cmentarza komunalnego w wysokości ustalonej Zarządzeniem Burmistrza Gminy Trzebnica, przekazywanych na rachunek Zamawiającego.19)przestrzeganie obowiązującego regulaminu cmentarza oraz egzekwowaniu jego postanowień wobec osób korzystających z cmentarza.20)ponoszenie kosztów za zużycie energii elektrycznej, wody, odbiór ścieków oraz wywóz odpadów komunalnych na składowisko odpadów.21)przestrzeganie przepisów dotyczących prowadzenia dokumentacji wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - Dz. U. z 2001 roku, Nr. 90 poz. 1013 - wraz z późniejszymi zmianami) oraz prowadzenie następującej dokumentacji:
a)księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonej według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym,b)księgi grobów, księgi cmentarnej zawierającej alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu,
c)kompletowanie i przechowywanie kart zgonów. Powyższą dokumentację cmentarną Spółka obowiązana jest prowadzić dodatkowo w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zobowiązana jest do bezpiecznego i bezterminowego przechowywania wskazanej dokumentacji. Dokumentacja, w tym również w formie elektronicznej, po okresie realizacji niniejszej Umowy zostanie przekazana nieodpłatnie Zamawiającemu. Spółka zapewni wszelkie materiały niezbędne do prowadzenia dokumentacji cmentarza w systemie tradycyjnym i elektronicznym.
22)przestrzeganie przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1473 ze zm.).
23)przestrzeganie przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 07 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008r Nr 48, poz. 284) oraz innych obowiązujących przepisów prawnych.
24)przestrzeganie Uchwał Rady Miejskiej w Trzebnicy oraz Zarządzeń Burmistrza w sprawie cmentarza komunalnego. 25)wystawianie w imieniu Zamawiającego faktur VAT. Spółka ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wystawianie faktur VAT.3.1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
98371111-5Usługi utrzymania cmentarza3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §2 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 98.37.11.11
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 154000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej TRZEBNICA – ERGO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. M.J. Piłsudskiego 1
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 166320
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 166320
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Sukcesywne dostawy asortymentu do procedur bariatrycznych
- "Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych"
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz zapleczem sanitarno-szatniowym istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Boleścin w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie i utrzymanie Cmentarzy Komunalnych w Świnoujściu w roku 2024
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy Kościerskiej w Chojnicach
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Nowego Sącza.
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie miasta Nowego Sącza.
więcej: Usługi utrzymania cmentarzy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.