eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy warzyw świeżych, ziemniaków, warzyw przetworzonych i jabłek dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553467-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Zakład Karny nr 1 w Łodzi:

Dostawy warzyw świeżych, ziemniaków, warzyw przetworzonych i jabłek dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 602284-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny nr 1 w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 32006400000000, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 042 6750415, 6750415
faks: 426 750 500
e-mail: zk_lodz_1@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Zakład Karny Nr 1 w Łodzi

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy warzyw świeżych, ziemniaków, warzyw przetworzonych i jabłek dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D/Kw.2232.18.2020.KK

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cześć 1. Warzywa świeże. Ilość zapotrzebowania w kg: 1. Marchew korzeń, 03221112-4, 14 500 kg. 2. Pietruszka korzeń, 03221110-0, 8 000 kg. 3. Seler korzeń, 03221110-0, 9 000 kg. 4. Cebula średnia 03221113-1, 8 000 kg. 5. Por 03221000-6, 6 000 kg. 6. Burak ćwikłowy 03221111-7, 8 000 kg. 7. Kapusta biała 03221410-3, 5 000 kg. 8. Kapusta biała młoda 03221410-3, 500 kg. 9. Kapusta czerwona 03221410-3, 2 000 kg. 10. Kapusta pekińska 03221410-3, 300 kg. 11. Kalafior 03221100-7, 800 kg. 12. Sałata 03221310-2, 200 kg. 13. Koperek 01121000-1, 100 kg. 14. Ogórek zielony 03221270-9, 250 kg. 15. Botwinka 01121000-1, 250 kg. Dostawy warzyw poz. 1 do 9 w okresie od podpisania umowy do 31.03.2021 r. będą realizowane sukcesywnie w cyklu dwutygodniowym, a od 01.04.2021 r. do 30.11.2021 r. w jednotygodniowym cyklu zamówienia. Dostawy warzyw poz. 10 do 15 sukcesywnie w sezonie. Część 2. Ziemniaki, Ilość zapotrzebowania w kg: 1. Ziemniak 03212000-0, 70 000 kg. Dostawy w okresie od podpisania umowy do 31.03.2021 r. sukcesywnie w cyklu miesięcznym, a od 01.04.2021 r. do 30.11.2021 r. w jednotygodniowym lub dwutygodniowym cyklu zamówienia. Część 3. Warzywa przetworzone. Ilość zapotrzebowania w kg: 1. Kapusta kiszona 15331142-4, 4 000 kg. 2. Ogórek kiszony 15331000-7, 2 500 kg. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w cyklu miesięcznym od podpisania umowy do 30.11.2021 r. zgodnie z zamówieniem. Część 4. Jabłka. Ilość zapotrzebowania w kg: 1. Jabłka gat. (Delikates,Lobo,Rubin, Szampion 120-160g/szt. 03222321-9, 6 000 kg. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dwutygodniowym cyklu zamówienia od podpisania umowy do 30.11.2021 r. 1. Podane w częściach:1,2,3,4 potrzeby są ilościami maksymalnymi jaką może zamówić Zamawiający i mogą one ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:00-14:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy Zamawiający sporządza ZGŁOSZENIE REKLAMACJI NIEZGODNOŚCI DOSTAWY, które podpisuje wykonawca lub jego przedstawiciel. Jeden egzemplarz zgłoszenia otrzymuje wykonawca i stanowi on podstawę do wykonania warunków reklamacyjnych. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zwrotów jakościowych i ilościowych, niezależnie od ZGŁOSZENIA REKLAMACJI o którym mowa w pkt 7 Zamawiający zobowiązuje się powiadomić telefonicznie Wykonawcę o złej jakości dostarczonych produktów oraz o brakach ilościowych w dniu dostawy. 9. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na wolną od wad w ciągu max. 48 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 10. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w ciągu max. 48 godzin od powiadomienia, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę. V. Termin i miejsce wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r. w siedzibie zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Warzywa świeże

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58760 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Ireneusz Walczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tum 74
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 58760

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46410
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 97723.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Ireneusz Walczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tum 74
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36750
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Warzywa przetworzone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7325 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno-Warzywnicze Rafał Cieślak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 141-143
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7691.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7691.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21472.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Jabłka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9900 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Agnieszka Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kompina 33
Kod pocztowy: 99-416
Miejscowość: Nieborów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10593

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10593
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12600
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.