To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
"Młynów - rozbudowa świetlicy wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 609621-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 734 62 00
e-mail: kancelaria@ostrowwielkopolski.pl
www: www.ostrowwielkopolski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Młynów - rozbudowa świetlicy wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP-ZP.271.25.2020.1
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej
w miejscowości Młynów, zlokalizowanej na działce nr 286/1.
Aktualnie budynek jest użytkowany jako świetlica wiejska.
Przeznaczony do przebudowy i rozbudowy budynek jest budynkiem parterowym
z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony. Rozbudowę należy wykonać wg załączonej dokumentacji projektowej na wykonanych wcześniej fundamentach, które wyłączone są z zakresu.
Dane techniczne
- Budynek świetlicy przed przebudową
Powierzchnia zabudowy 56,34 m2
Długość budynku 11,19 m
Szerokość budynku 5,04 m
Wysokość 6,98 m
- Budynek świetlicy po przebudowie i rozbudowie
Powierzchnia zabudowy - nowej 84,16 m2
- całość zabudowy (projektowana i istniejąca) 142,40 m2
Długość budynku 16,55 m
Szerokość budynku (elewacja frontowa ) 11,04 m
Zakres robót:
1. Roboty budowlane- część nowoprojektowana
- ściany zewnętrzne
- ściany działowe
- konstrukcje żelbetowe i stalowe pozostałe
- dach
- podłoża i posadzki
- tynki wewnętrzne i okładziny ścian
- stropy i sufity
- stolarka otworowa zewnętrzna
- stolarka otworowa wewnętrzna
- roboty malarskie
- elewacja z dociepleniem
2. Roboty budowlane – budynek istniejący
- roboty rozbiórkowe
- fundamenty z izolacjami
- ściany i zamurowania
- posadzki
- dach
- stolarka otworowa
- tynki wewnętrzne i okładziny ceramiczne ścian
- elewacja z dociepleniem
- roboty malarskie
3. Zagospodarowanie terenu - nawierzchnie utwardzone, zieleń i demontaże
4. Branża sanitarna
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja wodociągowa
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja wentylacyjna
- wykonanie zbiornika bezodpływowego
5. Branża elektryczna
- instalacje elektryczne wewnętrzne
- montaż osprzętu
- układanie kabli i przewodów
- pomiary
- instalacja odgromowa i ekwipotencjalna
1.1. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej zawierającej:
1) Projekt budowlany – branża budowlana, sanitarna, elektryczna
2) Przedmiary robót
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
UWAGA:
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SIWZ, projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie
wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
1.3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej
są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry
jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub
dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz
pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń
w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne
materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają
służyć; winny być kompatybilne na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od
Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do
dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog
producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do wbudowania) – niezłożenie
takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania
przyjęte w dokumentacji technicznej.
1.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz
za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020r. poz. 1439).
Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi
na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 5 lat,
licząc od terminu odbioru końcowego.
Rękojmia za wady i gwarancja jakości
a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy
za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 442592.65 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BUDOMAX Mirosława Zwierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerwonych Kosynierów 14
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 455000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 666666.65
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.