eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Młynów - rozbudowa świetlicy wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553237-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Gmina Ostrów Wielkopolski:

"Młynów - rozbudowa świetlicy wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609621-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ostrów Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny 250855498, Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 734 62 00
e-mail: kancelaria@ostrowwielkopolski.pl
www: www.ostrowwielkopolski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Młynów - rozbudowa świetlicy wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP-ZP.271.25.2020.1

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej
w miejscowości Młynów, zlokalizowanej na działce nr 286/1.
Aktualnie budynek jest użytkowany jako świetlica wiejska.
Przeznaczony do przebudowy i rozbudowy budynek jest budynkiem parterowym
z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony. Rozbudowę należy wykonać wg załączonej dokumentacji projektowej na wykonanych wcześniej fundamentach, które wyłączone są z zakresu.

Dane techniczne
- Budynek świetlicy przed przebudową
Powierzchnia zabudowy 56,34 m2
Długość budynku 11,19 m
Szerokość budynku 5,04 m
Wysokość 6,98 m
- Budynek świetlicy po przebudowie i rozbudowie
Powierzchnia zabudowy - nowej 84,16 m2
- całość zabudowy (projektowana i istniejąca) 142,40 m2
Długość budynku 16,55 m
Szerokość budynku (elewacja frontowa ) 11,04 m

Zakres robót:
1. Roboty budowlane- część nowoprojektowana
- ściany zewnętrzne
- ściany działowe
- konstrukcje żelbetowe i stalowe pozostałe
- dach
- podłoża i posadzki
- tynki wewnętrzne i okładziny ścian
- stropy i sufity
- stolarka otworowa zewnętrzna
- stolarka otworowa wewnętrzna
- roboty malarskie
- elewacja z dociepleniem
2. Roboty budowlane – budynek istniejący
- roboty rozbiórkowe
- fundamenty z izolacjami
- ściany i zamurowania
- posadzki
- dach
- stolarka otworowa
- tynki wewnętrzne i okładziny ceramiczne ścian
- elewacja z dociepleniem
- roboty malarskie
3. Zagospodarowanie terenu - nawierzchnie utwardzone, zieleń i demontaże
4. Branża sanitarna
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja wodociągowa
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja wentylacyjna
- wykonanie zbiornika bezodpływowego
5. Branża elektryczna
- instalacje elektryczne wewnętrzne
- montaż osprzętu
- układanie kabli i przewodów
- pomiary
- instalacja odgromowa i ekwipotencjalna

1.1. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej zawierającej:
1) Projekt budowlany – branża budowlana, sanitarna, elektryczna
2) Przedmiary robót
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót

będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.

UWAGA:
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SIWZ, projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie
wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

1.3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej
są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry
jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub
dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz
pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń
w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne
materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają
służyć; winny być kompatybilne na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od
Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do
dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog
producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do wbudowania) – niezłożenie
takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania
przyjęte w dokumentacji technicznej.

1.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz
za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020r. poz. 1439).
Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi
na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 5 lat,
licząc od terminu odbioru końcowego.

Rękojmia za wady i gwarancja jakości

a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy
za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 442592.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BUDOMAX Mirosława Zwierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerwonych Kosynierów 14
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 455000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 455000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 666666.65
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.