eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJMUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 1 ETAP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553216-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Miasto Ełk:

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJMUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 1 ETAP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605026-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540226229-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl
www: www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJMUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 1 ETAP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest
Zagospodarowanie terenów komunalnych na osiedlu północ II w Ełku obejmujące obszar w
okolicy jeziorka/stawu osiedlowego – 1etap”. Pierwszy etap rewitalizacji terenu obejmuje
główne odmulenie i uformowanie brzegów istniejącego stawu. Dojazd do inwestycji odbywać się
będzie pomiędzy budynkami przy ul. Grodzieńskiej 2 i Wileńskiej 9. Inwestycja zlokalizowana
jest w centrum Ełku, a powyższy teren nie znajduje się w strefie ochrony konserwatora
zabytków. 1.1. Zakres zamówienia Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie i
zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z opłatą za czasowe
zajęcie tego pasa. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas robót oraz
doprowadzenie tego terenu do stanu pierwotnego, c) Zabezpieczenie i oznakowanie placu
budowy, d) Wykonanie robót budowlanych, obejmująca następujące działania: • roboty
rozbiórkowe schodów zejściowych żelbetowych terenowych wraz z odwozem i utylizacją – 8szt,
• wycinka i karczowanie drzew wokół jeziorka o średnicy 10-50cm wraz ze zrębkowaniem
gałęzi, odwozem i utylizacją dłużycy – 20szt, • karczowanie krzaków i sitowia na powierzchni
około 685m2, • częściowe odmulenie stawu na głębokość 40cm wraz z odwozem i utylizacją
urobku, • wykonanie umocnienia brzegów jeziorka ściankami szczelnymi winylowymi o
wysokości od 1,5 m do 3,5 m (wskaźnik przekroju elementu min. 1070 cm3/m oraz moment
bezwładności elementu min. 12750cm4/m) zwieńczonych oczepem na długości 402,6mb.
Ściankę szczelną należy dodatkowo zwieńczyć krawędziakiem impregnowanym o przekroju
15x15cm oraz kotwić ściągami stalowymi o średnicy 16mm w odstępach maksymalnie 3m w
podłożu gruntowym. • uformowanie skarp wokół wykonanych ścianek o powierzchni około 1033m2 z dostarczonego kruszywa, • wykonanie plaży piaszczystej o powierzchni około 240m2,
• wykonanie trawników dywanowych na powierzchni 1523m2 wraz z dowozem ziemi urodzajnej
(teren wokół jeziorka od ścianki szczelnej do istniejącego chodnika oraz istniejąca wyspa), e)
Odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych
po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego, f) Wykonanie dokumentacji
powykonawczej w 2 egzemplarzach: • projekt tymczasowej organizacji ruchu, • dokumentacja
geodezyjna powykonawcza, • oświadczenia kierownika budowy, • protokoły z badań i pomiarów
przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, • atesty i certyfikaty wbudowanych
materiałów, • inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGA: Z
zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza pozostałe elementy projektu, w tym: nawierzchnie,
elementy placu zabaw, elementy strefy seniora wraz z siłownią, miejsce spotkań z trejażem,
elementy małej architektury i oświetlenie, pomosty, nasadzenia. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia stanowi: przedmiar robót, projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie w/g rzeczywiście wykonanego
zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, wykonanego przez kierownika budowy
potwierdzonego przez geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W kosztorysie
ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji
przedmiarowych. 1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a)
zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji
robót budowlanych, b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan
uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione
na załączonych mapach, c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w
bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć
zgodnie z właściwymi przepisami, d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu
zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2
przeglądy rocznie. 1.3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz
użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu
zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami
oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary
robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub
pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w
stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów
co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem
charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów
bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić
do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac
budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo
Budowlane” oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. „O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami”.
1.4. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji
przedmiotu zamówienia. 1.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie
realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty budowlane i
instalacyjne, d) roboty tzw. wykończeniowe, e) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
utwardzonych, f) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, g) inne czynności związane z
wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu
zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc,
między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.4.2. W trakcie
realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych
wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1
czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)
żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.4.3. W trakcie
realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu
terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego
oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i
nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do
złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność
z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę
osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres
obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi
przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do
zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może
zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać
przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych
osobowych.) 1.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1.
czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary
umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w
sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia
spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1.
czynności. 1.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie
kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: minimalny wymagany okres
gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 947182.22 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TOP KOP Krzysztof Świtaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niedrzwica, ul. Graniczna 3
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 701086.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 701086.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 835804.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.