Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Utrzymanie czystości w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część-1) oraz utrzymanie czystości w budynku biurowym wraz z utrzymaniem w czystości terenu przyległego do budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część-2)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 126 176 600
faks: 126 176 666
e-mail: biuro@marr.pl
www: https://bip.marr.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Utrzymanie czystości w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część-1) oraz utrzymanie czystości w budynku biurowym wraz z utrzymaniem w czystości terenu przyległego do budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część-2)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/17/20/DIZN
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część–1) oraz utrzymanie czystości w budynku biurowym wraz z utrzymaniem w czystości terenu przyległego do budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część–2). Zakres usług będzie obejmował utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, kl. schodowych, korytarzach a w części dotyczącej utrzymania czystości w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 także terenu wokół budynku.
2. Wykonawca w ramach realizacji usługi dotyczącej Części I oraz Części II będzie zobowiązany do zapewnienia i dostaw własnych środków higieniczno-sanitarnych, środków czyszczących, konserwujących oraz własnego sprzętu ręcznego i mechanicznego niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu umowy. Koszt dostawy wszystkich materiałów musi być ujęty w cenie oferty.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
1) część – 1 utrzymanie czystości w budynkach należących do MARR S.A. zlokalizowanych przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie wraz z zapewnieniem profesjonalnego sprzętu do realizacji usługi i artykułów higieniczno – sanitarnych oraz środków chemicznych myjących, czyszczących, dezynfekujących w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości.
2) część – 2 utrzymanie czystości w budynku biurowym oraz utrzymanie w czystości terenu przyległego do budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie wraz z zapewnieniem profesjonalnego sprzętu i artykułów higieniczno – sanitarnych oraz środków chemicznych myjących, czyszczących, dezynfekujących w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu i terenu wokół obiektu w stałej czystości. Współwłasność MARR S.A. - 53%, BRKS.A. - 47%. Części – 2 z uwagi na podział we współwłasności nieruchomości został podzielony na niżej wymienione zadania:
a. zadanie 1K obejmuje powierzchnię należącą do MARR S.A. tj. od piwnicy do czwartego piętra budynku oraz dwa wynajmowane pomieszczenia biurowe na dziewiątym piętrze.
b. zadanie 2K obejmuje części wspólne od piwnicy do dziesiątego piętra w budynku oraz teren wokół budynku.
c. zadanie 3K obejmuje powierzchnię należącą do BRK S.A. tj. pow. piątego piętra w budynku.
4. Zamawiający zastrzega, że ofertę można złożyć zarówno na jedną część jak i dwie części postępowania.
5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące usługi utrzymania czystości w zakresie realizacji zamówienia muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.).
6. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt. czynności na etapie ofertowania będzie polegało na złożeniu oświadczenia zgodnie z treścią zamieszczoną w załączniku nr 3 do SIWZ Formularz oferty.
7. Zamawiający wymaga, aby osoby którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego w zakresie cz. I oraz II objęte były w całym okresie obowiązywania Umowy, ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, były niekarane i posiadały odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, niezbędne do wykonania usług będących przedmiotem Umowy.
8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listę osób wraz z informacją o podstawie do dysponowania pracownikami zgodnie z załącznikiem nr 2 do umów.
9. Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu, na każde jego wezwanie, bieżące dokumenty potwierdzające, że usługa będąca przedmiotem umowy jest wykonywana przez osoby będące pracownikami.
10. Zamawiający wymaga, aby do wykonania przedmiotu zamówienia kierowany był personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2017 poz. 847 ze zm.)
11. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania dotyczącego zatrudnienia osób objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, Zamawiający może zawiadomić o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosowanego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższa możliwość znajduje zastosowanie również w przypadku, gdy personel Wykonawcy będzie świadczył usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, a nie na podstawie umowy o pracę. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może też być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i1bdo specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 92400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Beta Clean Beata Bieńkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rżącka 42
Kod pocztowy: 30-687
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 79704.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90036.00
Waluta: PLN
NAZWA: utrzymanie czystości w budynku biurowym wraz z utrzymaniem w czystości terenu przyległego do budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 204000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ROKA PLUS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 14
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 238412.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 320400.00
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5%
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 70 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zapytanie o cenę to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert. Zgodnie z treścią art. 70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych,
a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zgodnie z art. 71.1. ustawy Pzp Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie zapytania
o cenę, zapraszając do składania ofert taką liczbę wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty, nie mniej niż 5.
W sprawie przesłanek wyboru trybu zapytania o cenę Urząd Zamówień Publicznych wydał „Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postepowania
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego , negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę”, w których stwierdził, że „na rynku usług, w trybie zapytania o cenę mogą zostać zakupione m.in. usługi utrzymania czystości”.
Ponadto o powszechnej dostępności tego typu usługi świadczy wielość podmiotów występujących na rynku zajmujących się realizacją usługi utrzymania czystości.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.