To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Remont istniejącego chodnika przy drodze powiatowej nr 1393K Ciężkowice - Jastrzębia w m. Jastrzębia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 564830-N-2020
Numer ogłoszenia: 540148228-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 146 510 051
faks: 146 510 944
e-mail: ug@ciezkowice.pl
www: www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont istniejącego chodnika przy drodze powiatowej nr 1393K Ciężkowice - Jastrzębia w m. Jastrzębia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GI.271.44.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach zadania planowana jest rozbiórka chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, rozbiórka istniejącej kanalizacji deszczowej z rur betonowych wraz ze studniami rewizyjnymi i ściekowymi oraz odtworzenie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, budowę kanalizacji deszczowej z rur warstwowych PP o średnicy Ø400 z betonowymi studniami rewizyjnymi Ø 1000 i ściekowymi Ø500.
Przewidywany zakres robót:
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- rozbiórka studni rewizyjnych i ściekowych
- rozbiórka kanału deszczowego z rur betonowych
- budowa kanału deszczowego, przykanalików, studni ściekowych i rewizyjnych
- zasyp wykonanych urządzeń
- wykonanie odwodnienia powierzchniowego – ściek z elementów betonowych
- wykonanie podbudowy nawierzchni, chodnika
- wykonanie poszerzenia jezdni
- ułożenie krawężników, obrzeży
- ułożenie nawierzchni z kostki na chodniku
- wykonanie umocnienia skarp
- uporządkowanie przyległego terenu
- humusowanie przyległego terenu i obsiane trawą
Przewidywany zakres robót nie koliduje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym.
Ze względu na nienormatywne nachylenie skarp, skarpę zewnętrzną należy umocnić elementami betonowymi.
Podstawowe dane techniczne
- klasa drogi – Z
- długość projektowanego odcinka 160m
- szerokość jezdni 5,5 – 6.0m
- szerokość chodnika 1,5m
Spadek poprzeczny jednostronny 2% - na jezdni, chodniku, zwiększony na łukach.
Dokładny zakres ilościowy robót określa załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji Przedmiar robót.
Szczegółowy opis robót zawierają:
Zał. nr 1 do SIWZ_ Projekt budowlany
Zał. nr 2 do SIWZ_STWIORB
Zał.nr 3_Przedmiar robót
Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty
i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót.
3. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz
o parametrach nie gorszych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia – w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie.
Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 11 do SIWZ.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się, jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.
Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie.
5. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP:
1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 666 ze zm.) w tym:
- roboty drogowe,
- odwodnienie,
- roboty wykończeniowe.
Pozostali robotnicy budowlani i inne osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych tzw. pracownicy fizyczni.
Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej (np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek).
2) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 4 do SIWZ,
b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 6 pkt. 1, ze wskazaniem stanowisk i czynności, oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, bądź przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie
z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa
w ust. 5 pkt. 1 , ze wskazaniem stanowisk i czynności oraz oświadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
oraz na żądanie Zamawiającego poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności
d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
w powyższym zakresie.
3) W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedopełnienia wymogów związanych z wykazaniem spełniania tego obowiązku zgodnie z wymogami SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości
1 000,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia powyższego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,
4) Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6) Zmiana pracownika wykonującego prace będzie możliwa w następującej sytuacji:
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania przez niego prac;
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
7) Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany.
W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, iż osoba ta spełnia wymagania określone w SIWZ
8) Zmiana pracownika wykonującego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmianą Wykazu Pracowników wykonujących prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.60
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont istniejącego chodnika przy drodze powiatowej nr 1393K Ciężkowice – Jastrzębia w m. Jastrzębia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 197972.36 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane - Brukarstwo Pruchnicki S.C.
Email wykonawcy: mietek7101@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Gen. Sikorskiego 27A
Kod pocztowy: 33-180
Miejscowość: Gromnik
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 180166.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 276242.49
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI CIĘŻKOWICE
więcej: przetargi CIĘŻKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej, etap III
- Budowa chodników i przystanków autobusowych w drogach powiatowych
- CUW.26.2.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.