eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie budynków nr 25A i 27 przy ul. Orkana w Kędzierzynie-Koźlu wraz z oświetleniem ulicznym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510552560-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych:

Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie budynków nr 25A i 27 przy ul. Orkana w Kędzierzynie-Koźlu wraz z oświetleniem ulicznym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607893-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 77 40 34 451
faks: 77 40 34 451
e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl
www: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie budynków nr 25A i 27 przy ul. Orkana w Kędzierzynie-Koźlu wraz z oświetleniem ulicznym

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.125.2020.AJ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej w rejonie budynków nr 25A i 27 przy ul. Orkana w Kędzierzynie-Koźlu, zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Usługi Projektowe Inżynieria Sanitarna Barbara Skowrońska-Petek z siedzibą przy Al. Partyzantów 14A/1, 47-224 Kędzierzyn-Koźle oraz oświetlenia ulicznego w tym rejonie zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Przedsiębiorstwo Handlowe Empiria Janusz Kolenda SP.J. z siedzibą przy ul. W.Witosa 6B, 47-223 Kędzierzyn-Koźle. Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. w zakresie kanalizacji sanitarnej: - budowa kanału kanalizacji sanitarnej DN200 mm; - wykonanie przykanalików PVC DN160; - wykonanie studni na połączeniach kanałów i przy zmianie kierunku, z kręgów betonowych ø1,0 m - 2 szt.; - wykonanie studni przyłączeniowych z kręgów betonowych ø0.8 m – 2 szt.; - wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa i odtworzenie nawierzchni bitumicznej w miejscach prowadzenia robót. 2. w zakresie oświetlenia ulicznego: - montaż szafy oświetlenia ulicznego; - budowę linii kablowej 0,4kV – typ YAKXS 4x35 mm2; - montaż fundamentów prefabrykowanych pod latarnie – 7 kpl.; - montaż słupów oświetleniowych – 7 szt.; - montaż opraw oświetleniowych – 7 szt.; - montaż sterowników lokalnych GLC – 7 szt.; - ułożenie rur ochronnych DVR75; - wykonanie przecisków w rurze osłonowej SRS75; - wykonanie uziemień. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej (1 egz. w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektronicznym); 2) kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. Wykonawca po wykonaniu zadania ma dostarczyć dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ustawy, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji; 3) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; 4) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy; 5) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie); 6) zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych; 7) zapewnienie dojazdu i dojścia do posesji w czasie prowadzonych robót; 8) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; 9) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kartę przekazania odpadu nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych; 10) remonty i naprawa zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach; 11) regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe i gazowe; 12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przylegającego do placu budowy jeśli został naruszony wskutek prowadzonych robót; 13) próby i odbiory z udziałem właściwych organów i instytucji oraz inwestora i użytkownika; 14) przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK; 15) organizację robót w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie swoich posesji; 16) pokrycie kosztów wynikających z warunków nałożonych przez zarządców dróg, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa UM i inne instytucje wydające warunki wykonania inwestycji; 17) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę. C. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty sanitarne; - roboty elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: Usługi Projektowe Inżynieria Sanitarna Barbara Skowrońska-Petek z siedzibą przy Al. Partyzantów 14A/1, 47-224 Kędzierzyn-Koźle oraz Przedsiębiorstwo Handlowe Empiria Janusz Kolenda SP.J. z siedzibą przy ul. W.Witosa 6B, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ oraz https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. E. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy. F. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ, nie dłuższym niż: 90 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania placu budowy. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi do 100 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. 3. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 142275.16 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „DOMAX” Arkadiusz Mika
Email wykonawcy: domax.biuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Grabińska 8
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 159065.69

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 159065.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 212671.71
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.