To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Janusza Korczaka w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 615371-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 200 992
faks: 618 289 163
e-mail: szkola@szkola-korczak.poznan.pl
www: bip.poznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Janusza Korczaka w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZS2.ZP.252.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Janusza Korczaka w Poznaniu. Wymagania szczegółowe w zakresie przebiegu transportu Dzienna liczba uczniów do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie dom ucznia - szkoła i następnie odwiezienie na trasie szkoła - dom ucznia) wyniesie około 11 uczniów, a łączna dzienna ilość kilometrów (w obie strony) wyniesie maksymalnie 160 (11 x 14,55 km = 160). Łączna ilość kilometrów przez okres wykonywania usługi wyniesie 17 280 km (160 km x 108 dni). Średnia dzienna ilość kilometrów na jednego ucznia wynosi około 14,55 km. Szkoła jest ponad rejonową placówką i uczęszczają do niej uczniowie z terenu całego miasta Poznania. Transport uczniów odbywa się na terenie miasta Poznania. Uczniowie będą dowożeni z domu do szkoły i odwożeni ze szkoły do domu według obowiązującego planu lekcji. Zmawiający przewiduje, że do obsługi przewozu dzieci niezbędnych będzie 2 opiekunów wykonujących pracę 8 h dziennie i taką ilość opiekunów należy przyjąć do wyceny przedmiotowej usługi. Łączna ilość godzin pracy opiekunów przez okres wykonywania usługi wyniesie 1 728 godzin (2 opiekunów x 8 h x 108 dni).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.11.50.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100704.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AS Politowicz s.c. Andrzej Politowicz, Paweł Politowicz, Dominika Politowicz-Narzekała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Ostrowska 532
Kod pocztowy: 61-324
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108725.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 119923.20
Waluta:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.